Материалдар / Ашық сабақ 7-сынып геометрия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 7-сынып геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: "Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2024
232
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

7.3A Түзулердің өзара орналасуы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып: 7 «а»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

Сабақтың мақсаты:


  • үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдана отырып, есептер шығарады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

(2-3 минут)



Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу

Психологиялық ахуал.

«Іс-қимыл» әдісі

Топқа бөлу.

«Үшбұрыш» арқылы

.

Амандасады, сабаққа назарын аударады.

Суретте көрсетілген іс-қимылдарды қайталайды

Берліген үшбұрыштарды таңдап, топқа бөлінеді.


Топ басшысын таңдайды.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы





Әр оқушыға өз-өзін бағалап отыру үшін«Бағалау транспортирі» таратылады


Сурет




Топқа бөлуге арналған материалдар



Бағалау транспортирі

Сабақтың басы:

(3-5 мин)


Үй жұмысын тексеру

16.14, №16.15

«Өз-өзінді тексер» әдісі

арқылы үй жұмысын тексереді




Өздерін интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптармен үй жұмысын тексереді

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы


Жұмыс дәптері



Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы:

(30 мин)


Өткенді қайталау ( 3 мин)

«Банкомат» әдісі арқылы өткенді қайталап шығады





Топтық жұмыс «Ноутбук» әдісі (7 мин)

І топ тапсырмасы:

ABC үшбұрышында AB=BC. B төбесіндегі сыртқы

бұрышы 138 -қа тең (16.6-сурет).

Оның C бұрышын табыңдар

ІІ топ тапсырмасы:

ABC үшбұрышында AB=BC. A бұрышы 70 -қа тең (16.6-сурет).

B төбесіндегі сыртқы бұрышын табыңдар.


«Көгершіннен хат» әдісі ( 10 мин)

І топ:

Теңбүйірлі үшбұрыштың

табанындағы сыртқы бұрыштың

шамасы . Үшбұрыштың барлық

бұрыштарын анықтаңыз.

ІІ топ:

Теңбүйірлі үшбұрыштың

табанындағы сыртқы бұрыштың

шамасы . Үшбұрыштың барлық

бұрыштарын анықтаңыз.

Сергіту сәті (3 мин)

«Струп тест» әдісі


Жеке жұмыс. Шығармашылық есеп ( 7 мин)

Жұмыс дәптерлеріне:

Бір түзуде жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен қосамыз. Үшбұрыштың бұрыштарын транспортирдің көмегімен өлшеп, қосындысын есептейміз.

Сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты айтылады.

Дескриптор:

Білім алушы:

-B бұрышының ішкі бұрышын табады;

-C бұрышын табады;



Дескриптор:

Білім алушы:

-B бұрышының ішкі бұрышын табады;

-B бұрышының сыртқы бұрышын табады


Дескриптор

Білім алушы:

- Сыртқы бұрышқа сыбайлас жтқан бұрышты табады;

- Үшбұрыштың қалған бұрыштарын табады;




Сөздерін оқымай, тек түстерін айтып шығулары керек


Дескриптор:

Білім алушы:

- Бір түзуде жатпайтын 3 нүкте салады;

- Нүктелерді қосады;

- Транспортирдің көмегімен градустарын өлшейді;

- Бұрыштардың қосындысын табады;

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы




Өз- өздерін «Бағалау транспортирі» арқылы бағалайды

Максимум 2 балл











Өз- өздерін «Бағалау транспортирі» арқылы бағалайды

Максимум 2 балл












Өз- өздерін «Бағалау транспортирі» арқылы бағалайды

Максимум 4 балл

Интербелсенді тақта







Тапсырма жазылған ноутбук

Парақ













Көгершіннен хат









Түрлі-түсті сөздер жазылған парақ




Жұмыс дәптері

Транспортир

Сабақты қорытындылау

(3-минут)

Сәйкестендір

Сабақта өткенді қорытындылау мақсатында сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы

Тапсырма парағы

Сабақтың соңы:

(4 мин)


Рефлексия

Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу

«Асық әдісі» арқылы



Үй тапсырмасы

16.22, 91 бет.

Бүгінгі сабақтағы алған білімдері бойынша берілген асықты тақтада тұрған сәйкес қоржынға салады байланыс береді.

Үй тапсырмасын жазып алады

Өздерін бағалау

Бағалау парағы бойынша қорытынды шығару

Асық


Плакат




7-сынып оқулығы








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!