Ұйымдастыру кезеңі
(2-3
минут)
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық ахуал.
«Іс-қимыл» әдісі
Топқа
бөлу.
«Үшбұрыш» арқылы
.
|
Амандасады, сабаққа назарын
аударады.
Суретте көрсетілген іс-қимылдарды
қайталайды
Берліген үшбұрыштарды таңдап, топқа
бөлінеді.
Топ басшысын таңдайды.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Әр оқушыға
өз-өзін бағалап отыру үшін«Бағалау транспортирі» таратылады
|
Сурет
Топқа бөлуге арналған
материалдар
Бағалау транспортирі
|
Сабақтың басы:
(3-5 мин)
|
Үй
жұмысын тексеру
№16.14,
№16.15
«Өз-өзінді тексер» әдісі
арқылы үй
жұмысын тексереді
|
Өздерін
интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптармен үй жұмысын
тексереді
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
|
Жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың ортасы:
(30
мин)
|
Өткенді
қайталау ( 3 мин)
«Банкомат» әдісі арқылы өткенді қайталап
шығады
Топтық
жұмыс «Ноутбук» әдісі (7 мин)
І топ
тапсырмасы:
ABC
үшбұрышында AB=BC. B төбесіндегі сыртқы
бұрышы
138 -қа тең (16.6-сурет).
Оның C
бұрышын табыңдар
ІІ топ
тапсырмасы:
ABC
үшбұрышында AB=BC. A бұрышы 70 -қа тең
(16.6-сурет).
B
төбесіндегі сыртқы бұрышын табыңдар.
«Көгершіннен хат» әдісі ( 10
мин)
І
топ:
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы сыртқы бұрыштың
шамасы . Үшбұрыштың
барлық
бұрыштарын
анықтаңыз.
ІІ
топ:
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы сыртқы бұрыштың
шамасы . Үшбұрыштың
барлық
бұрыштарын
анықтаңыз.
Сергіту
сәті (3 мин)
«Струп
тест» әдісі
Жеке
жұмыс. Шығармашылық есеп ( 7 мин)
Жұмыс
дәптерлеріне:
Бір түзуде
жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен
қосамыз. Үшбұрыштың бұрыштарын транспортирдің көмегімен өлшеп,
қосындысын есептейміз.
|
Сұрақтарға
жауап береді.
Сабақтың
тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты айтылады.
Дескриптор:
Білім
алушы:
-B бұрышының ішкі бұрышын табады;
-C бұрышын
табады;
Дескриптор:
Білім
алушы:
-B бұрышының ішкі бұрышын табады;
-B бұрышының сыртқы бұрышын табады
Дескриптор
Білім
алушы:
- Сыртқы
бұрышқа сыбайлас жтқан бұрышты табады;
-
Үшбұрыштың қалған бұрыштарын табады;
Сөздерін
оқымай, тек түстерін айтып шығулары керек
Дескриптор:
Білім
алушы:
- Бір
түзуде жатпайтын 3 нүкте салады;
-
Нүктелерді қосады;
-
Транспортирдің көмегімен градустарын өлшейді;
-
Бұрыштардың қосындысын табады;
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Өз-
өздерін «Бағалау
транспортирі» арқылы бағалайды
Максимум 2 балл
Өз-
өздерін «Бағалау
транспортирі» арқылы бағалайды
Максимум 2 балл
Өз-
өздерін «Бағалау
транспортирі» арқылы бағалайды
Максимум 4 балл
|
Интербелсенді тақта
Тапсырма
жазылған ноутбук
Парақ
Көгершіннен хат
Түрлі-түсті сөздер жазылған
парақ
Жұмыс
дәптері
Транспортир
|
Сабақты
қорытындылау
(3-минут)
|
Сәйкестендір
|
Сабақта
өткенді қорытындылау мақсатында сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
|
Тапсырма парағы
|
Сабақтың соңы:
(4
мин)
|
Рефлексия
Бүгінгі
сабақ бойынша кері байланыс алу
«Асық
әдісі» арқылы
Үй
тапсырмасы
№ 16.22, 91
бет.
|
Бүгінгі
сабақтағы алған білімдері бойынша берілген асықты тақтада тұрған
сәйкес қоржынға салады байланыс береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады
|
Өздерін
бағалау
Бағалау
парағы бойынша қорытынды шығару
|
Асық
Плакат
7-сынып
оқулығы
|