Ашық сабақ 7 сынып Көркем жазбаны сәндеу, безендіру.docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 7 сынып Көркем жазбаны сәндеу, безендіру.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем жазбаны сәндеу, безендіру, ашық сабақ.docx
Материалдың қысқаша нұсқасы

қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Педагогтің аты жөні


Күні:


Сыныбы:7

қатысқандардың саны

қатыспағандардың саны

Сабақтың тақырыбы:


Көркем жазбаны сәндеу, безендіру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары




7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

7.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру

7.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты:




  • Өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтайды;

  • Шығармашылық жұмыстар жасауда заманауи технологиялар мен өнер материалдарын анықтайды, таңдайды және біріктіре алады;

  • Қауіпсіздік техникасын қадағалайды, материалдар мен құралдарды қолданады.

Құндылықтарға баулу:

  • Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Сыни және креативті ойлау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы


2 минут











5 минут
















Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру.

Топқа бөлу: Көбелектер арқылы «БАТИК»,«ГЖЕЛЬ», «ХОХЛОМА»

Өткен сабақты қорытындылау«Иә» және «жоқ» стратегиясы:

  1. Көркем өрнексалубояумен заттың бетін әсемдеуге бола ма?

  2. Гжель өнері сәндік –қолданбалы өнерге жата ма?

  3. Индонезия батиктің Отаны ма?

  4. Резерв жүргізбей матаның бетіне сурет салуға бола ма?

  5. Батик әдісі ағашқа өрнек салу әдісі ма?

  6. Көркем өрнек салудың түрлеріне хохлома,гжель,батик жата ма?

  7. «Жостов» өрнегінде хайуанаттар бейнелене ма?

  8. Көшпенділердің ең алғашқы көркем өрнек салу бейнелері ағаш бетінде көрініс тапқан ба?

  9. «Гжель» өрнегін бейнелеуде ең алғаш қара түс бейнелене ма?

  10. «Гжель» өрнегі матаға бейнелене ма?

  11. Мата бетіне еріген балауызбен батик салуғабола ма?

  12. Чантинг- батикте балауызды жағуға арналған құрылғы ма?

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.









Оқушылар бейнетаспамен танысады.











Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.











Оқушылардың дұрыс жауабына қарай «жарайсың» сөзімен мадақтау, бағалау

Интерактивті тақтаны пайдалану.

Гүл, көбелектер

https://www.sima-land.ru/o-kompanii/novosti-kompanii/6634/?ysclid=lzpyk1rhly717496317





https://www.sima-land.ru/o-kompanii/novosti-kompanii/3135/?ysclid=lzpyld0gmw760546729

Ой қозғау \3 мин\

Бейнетаспа






Ортасы

30 минут









Суретшінің сурет салып, бітірген бейнежазбасын көрсетемін.

-Бұл бейнежазбаның сабақпен

байланысы бар ма?

Қандай байланысы бар?-сұрақтарын қоя отырып, сабақтың тақырыбын анықтатамын.

  1. «Бәйге» сайысы

1 «БАТИК» тобы батик өнерімен

2. «ГЖЕЛЬ» өнерімен

3. «ХОХЛОМА» өнерімен

шығармашылық жұмыс атқарады.

Қауіпсіздік ережесімен танысу.

Критерий: Халықаралық көрмеге ұлттық нақыштар бейнеленген, эстетикалық талапқа сай бұйымды сәндеу.

Дескриптор :

  1. Регламент -15 мин;

  2. Тақырыптың ашылуы;

  3. Эстетикалық талапқа сай болуы;

  4. Ұлттық нақыштың бейнеленуі;

  5. Түс үйлесімділігінің сақталуы;

Оқушылар топқа бөлініп, бейнежазба жұмыстарын қарастырып, салыстырады.











Оқушылар топтарға бөлініп шығармашылық жұмыс жасайды.















Оқушылар қауіпсіздік ережесімен танысады.


Оқушылардың дұрыс жауабына қарай «жарайсың» сөзімен мадақтау, бағалау





Жеңімпаз топты мадақтау, марапаттау

http://decormaster.kz/





Ватман

Маркер

Бояулар

Темір табақша

Кергіш,

Резервтік құрам







Аяқталуы

2 минут






Рефлексия

3 минут

Топтардың жұмыстарын қорғауы регламент – 2 мин.

Топтардың өзара бағалауы жүргізіледі. Әр топ дескриптор критерийлерінің орындалуына 0-1 аралығында бағалау жүргізеді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Оқушылар «3-2-1 стратегиясы» арқылы рефлекция жүргіземін, кері байланыс береді.

Оқушылардың дұрыс жауабына қарай «жарайсың» сөзімен мадақтау, бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2024
276
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі