Бөлім:
|
Сәндік-қолданбалы
өнер
|
Педагогтің аты
жөні
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:7
|
қатысқандардың
саны
|
қатыспағандардың
саны
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көркем жазбаны сәндеу,
безендіру
|
Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
|
7.2.1.1-Күрделі шығармашылық
идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі
техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді
таңдау және негізделген түрде
анықтау
7.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар
жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын
анықтау, таңдау және біріктіру
7.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын
қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып,
материалдар мен құралдарды қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-
Өнер құралдары мен әртүрлі
техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді
таңдау және негізделген түрде
анықтайды;
-
Шығармашылық жұмыстар жасауда
заманауи технологиялар мен өнер материалдарын анықтайды, таңдайды
және біріктіре алады;
-
Қауіпсіздік техникасын
қадағалайды, материалдар мен құралдарды
қолданады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушылардың
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басталуы
2
минут
5
минут
|
Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы
атмосфераның құру.
Топқа
бөлу: Көбелектер арқылы
«БАТИК»,«ГЖЕЛЬ», «ХОХЛОМА»
Өткен сабақты
қорытындылау«Иә» және «жоқ»
стратегиясы:
-
Көркем өрнексалубояумен заттың
бетін әсемдеуге бола ма?
-
Гжель өнері сәндік –қолданбалы
өнерге жата ма?
-
Индонезия батиктің Отаны
ма?
-
Резерв жүргізбей матаның
бетіне сурет салуға бола ма?
-
Батик әдісі ағашқа өрнек салу
әдісі ма?
-
Көркем өрнек салудың түрлеріне
хохлома,гжель,батик жата ма?
-
«Жостов» өрнегінде хайуанаттар
бейнелене ма?
-
Көшпенділердің ең алғашқы
көркем өрнек салу бейнелері ағаш бетінде көрініс тапқан
ба?
-
«Гжель» өрнегін бейнелеуде ең
алғаш қара түс бейнелене ма?
-
«Гжель» өрнегі матаға
бейнелене ма?
-
Мата бетіне еріген балауызбен
батик салуғабола ма?
-
Чантинг- батикте балауызды
жағуға арналған құрылғы ма?
|
Оқушылар амандасып,
бір-біріне сәттілік тілейді.
Оқушылар бейнетаспамен
танысады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін – бірі
бағалау.
Оқушылардың дұрыс жауабына
қарай «жарайсың» сөзімен мадақтау, бағалау
|
Интерактивті тақтаны
пайдалану.
Гүл,
көбелектер
https://www.sima-land.ru/o-kompanii/novosti-kompanii/6634/?ysclid=lzpyk1rhly717496317
https://www.sima-land.ru/o-kompanii/novosti-kompanii/3135/?ysclid=lzpyld0gmw760546729
|
Ой қозғау \3
мин\
Бейнетаспа
Ортасы
30
минут
|
Суретшінің сурет салып,
бітірген бейнежазбасын көрсетемін.
-Бұл бейнежазбаның
сабақпен
байланысы бар
ма?
Қандай байланысы
бар?-сұрақтарын қоя отырып, сабақтың тақырыбын
анықтатамын.
-
«Бәйге»
сайысы
№
1 «БАТИК» тобы батик
өнерімен
№ 2. «ГЖЕЛЬ»
өнерімен
№ 3. «ХОХЛОМА»
өнерімен
шығармашылық жұмыс
атқарады.
Қауіпсіздік ережесімен
танысу.
Критерий: Халықаралық көрмеге ұлттық
нақыштар бейнеленген, эстетикалық талапқа сай бұйымды
сәндеу.
Дескриптор
:
-
Регламент -15
мин;
-
Тақырыптың
ашылуы;
-
Эстетикалық талапқа сай
болуы;
-
Ұлттық нақыштың
бейнеленуі;
-
Түс үйлесімділігінің
сақталуы;
|
Оқушылар топқа бөлініп,
бейнежазба жұмыстарын қарастырып,
салыстырады.
Оқушылар
топтарға бөлініп шығармашылық
жұмыс жасайды.
Оқушылар қауіпсіздік
ережесімен танысады.
|
Оқушылардың дұрыс жауабына
қарай «жарайсың» сөзімен мадақтау, бағалау
Жеңімпаз топты мадақтау,
марапаттау
|
http://decormaster.kz/
Ватман
Маркер
Бояулар
Темір
табақша
Кергіш,
Резервтік
құрам
|
Аяқталуы
2
минут
Рефлексия
3
минут
|
Топтардың жұмыстарын қорғауы
регламент – 2 мин.
Топтардың өзара бағалауы
жүргізіледі. Әр топ дескриптор критерийлерінің орындалуына 0-1
аралығында бағалау жүргізеді.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып
пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Оқушылар «3-2-1 стратегиясы»
арқылы рефлекция жүргіземін, кері байланыс
береді.
|
Оқушылардың дұрыс жауабына
қарай «жарайсың» сөзімен мадақтау, бағалау
|
|