Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып "Тармақталған алгоритмдерді программалау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 7 сынып "Тармақталған алгоритмдерді программалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған дайын ҚМЖ ашық сабаққа керекті материал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
163
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Директрдың оқу ісі

жөніндегі орынбасары

___________ Г.Т. Сапарова



Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Жалиева Г.Н.

Күні:

26.01.2024ж № 201 кабинет

Сыныбы: 7 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.3. Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді құрастыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі.

Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі.

Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: өмір бойы білім алу;

Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік,ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;

Талап құндылығы: білуге, жаңаны тануға құштарлық, креативті ойлау, қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 мин.










4 мин




І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

2. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

«Ұжымдық сурет» әдістемесі Оқушылар шеңбер бойымен бірінің артына бірі орналасып тұрады да, арқаларына ақ қағазбен сурет салады. Салып болғаннан кейін салған суреттерін бір-біріне және қонақтарға көрседі.


ІІ. Үй тапсырмасы: «Lumio» платформасы арқылы сұралады.

Мұғаліммен амандасады.













Тест тапсырмасы на жауап береді.









«Brain battl» әдісі бойынша

2 балл

Компьютер,

Қағаз, түрлі түсті қаламдар.



Мағнаны тану

2 мин





3 мин.


Миға шабуыл әдісі оқушыларға тапсырма беріледі. Сол тапсырманың мағынасын ашу керек.

1. Файлды ашу синтаксисі:

F=open (file_name, access_mode)

2. Файлды жабу

Filel.close()

3. Файлды оқу мен жазу синтаксисі:

File.read(size)

4. Файл атауын өзгерту

Import os.rename (src,dest)

Сұрақтарға жауап береді

1 балл

Слайд қиынды қағаздар





Сабақтың ортасы







20 мин.


Жаңа сабаққа бейне сабақ арқылы таныстыру.Пайтон программасымен жұмыс.

Программа қолданушыдан екі сан енгізуд сұрап, оларды салыстыру керек. Егер олар тең болса, онда a=b логикалық өрнег ақиқат екені туралы хабарлама шығару қажт

Print (‘input a’)

a=input()

Print (‘input b’)

b=input()

if a==b:

print (‘a is equal to b’, a,’=’,b)




1 балл

https://youtu.be/mNg4fpXoDzM?si=QAA5QjqZs4-QeFoK




77




7 мин

Ж.Ж. Практикалық жұмыс

А және b бүтін сандар берілген. Егер a саны жұп болса, онда оны квадраттап, b санына қос. Ал сан тақ болса, онда санның өзін b санына қосып, нәтижені экранға шығар.

a=int(input(‘a=’))

b=int(input(‘b=’))

if a%2==0:

print (a**2+b)

else:

print (a+b)


Дескриптор:

- Шарт тексеру операторларын біледі.

- Шарт тексеру операторларының программалаудағы маңызын бағалайды.

Тапсырманы орындайды


3 балл


Слайд.

Таратпа қағаз







2 мин

Сергіту сәті стакан ыдысынан алгоритм құрастыру.

Топтық жұмыс

Тауарды жеңілдікпен сатып алуға арналған программа құру керек. Егер тауар бағасы 2000 теңне немесе одан артық болса, онда тауар бағасын 10% жеңілдікпен есептеп шығару керек.

Print (‘cost of the t’)

t=int(input())

if t>=2000:

t=t-t*10/100

print (t)


Дескриптор:

- Шартты операторда программа құрылымдарының бірін пайдалануға бағытталған тапсырма құрайды.

- Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.

- Блок-схема арқылы орындайды.




2 балл

Слайд


Таратпа қағаз

Сабақтың соңы

4 мин


Сабақты бекіту «Lumio» платформасы арқылы ақпараттың жалған немес ақиқат екенін анықтайды.


Кері байланыс «Brain battl» әдісі бойынша


1 балл

Интерактивті тақта


Үй тапсырмасы

Оқулықтан. Талдап салыстыру., Дәптерге орындау., Үй тапсырмасы.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!