Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып "Тармақталған алгоритмдерді программалау"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ 7 сынып "Тармақталған алгоритмдерді программалау"
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған дайын ҚМЖ ашық сабаққа керекті материал.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Директрдың оқу ісі
жөніндегі орынбасары
___________ Г.Т.
Сапарова
Бөлімі:
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді
программалау»
Педагогтің аты-жөні:
Жалиева Г.Н.
Күні:
26.01.2024ж № 201
кабинет
Сыныбы:
7 «А»
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
Сабақтың тақырыбы:
4.3. Тармақталған алгоритмдерді
программалау
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған
алгоритмдерді құрастыру.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы үшін:алгоритмнің түрлерін
біледі.
Оқушылардың көбі
үшін:тармақталған алгоритмдерді
құрастыру жолдарын біледі.
Кейбір оқушылар
үшін:Python программалау тілінде
тармақталған алгоритмдерге мысалдар
келтіреді.
Құндылықтарға баулу
Ұлттық мүдде
құндылығы:өмір бойы білім
алу;
Ар-ұят
құндылығы:адал еңбекті құрметтеу, сөзіне
берік,ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті
сезіну;
Талап
құндылығы:білуге, жаңаны тануға
құштарлық, креативті ойлау, қарым-қатынас орната
білу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3
мин.
4
мин
І. Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
2.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
«Ұжымдық
сурет»әдістемесі Оқушылар шеңбер
бойымен бірінің артына бірі орналасып тұрады да, арқаларына ақ
қағазбен сурет салады. Салып болғаннан кейін салған суреттерін
бір-біріне және қонақтарға көрседі.
ІІ.Үй тапсырмасы:
«Lumio»платформасы арқылы
сұралады.
Мұғаліммен амандасады.
Тест тапсырмасы на жауап
береді.
«Brain
battl» әдісі
бойынша
2 балл
Компьютер,
Қағаз, түрлі түсті қаламдар.
Мағнаны тану
2
мин
3
мин.
Миға шабуыл
әдісіоқушыларға тапсырма беріледі.
Сол тапсырманың мағынасын ашу керек.
1.
Файлды ашу синтаксисі:
F=open (file_name, access_mode)
2.
Файлды жабу
Filel.close()
3.
Файлды оқу мен жазу синтаксисі:
File.read(size)
4.
Файл атауын өзгерту
Import os.rename (src,dest)
Сұрақтарға жауап береді
1 балл
Слайд қиынды қағаздар
Сабақтың ортасы
20
мин.
Жаңа
сабаққабейне сабақ арқылы
таныстыру.Пайтон программасымен жұмыс.
Программа қолданушыдан екі сан
енгізуд сұрап, оларды салыстыру керек. Егер олар тең болса,
ондаa=b логикалық өрнег ақиқат
екені туралы хабарлама шығару қажт
А
және b бүтін сандар берілген. Егер a саны жұп болса, онда оны
квадраттап, b санына қос. Ал сан тақ болса, онда санның өзін b
санына қосып, нәтижені экранға шығар.
a=int(input(‘a=’))
b=int(input(‘b=’))
if
a%2==0:
print (a**2+b)
else:
print (a+b)
Дескриптор:
-
Шарт тексеру операторларын біледі.
- Шарт тексеру операторларының
программалаудағы маңызын бағалайды.
Тапсырманы орындайды
3 балл
Слайд.
Таратпа қағаз
2 мин
Сергіту
сәтістакан ыдысынан алгоритм
құрастыру.
Топтық жұмыс
Тауарды жеңілдікпен сатып алуға арналған
программа құру керек. Егер тауар бағасы 2000 теңне немесе одан
артық болса, онда тауар бағасын 10% жеңілдікпен есептеп шығару
керек.
Print (‘cost of the t’)
t=int(input())
if t>=2000:
t=t-t*10/100
print (t)
Дескриптор:
-
Шартты операторда программа құрылымдарының бірін пайдалануға
бағытталған тапсырма құрайды.
-
Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.
-
Блок-схема арқылы орындайды.
2 балл
Слайд
Таратпа қағаз
Сабақтың соңы
4мин
Сабақты бекіту
«Lumio»платформасы арқылы ақпараттың
жалған немес ақиқат екенін анықтайды.
Кері
байланыс«Brain battl» әдісі
бойынша
1 балл
Интерактивті тақта
Үй тапсырмасы
Оқулықтан. Талдап салыстыру., Дәптерге орындау.,
Үй тапсырмасы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз