|
Бөлім: Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Куанышева Гульнур Аскаровна |
|
Күні: |
21.02. |
|
Сынып: 7 А |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Төрт түліктің қазақ халқына пайдасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.5.1.7 септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Төрт түліктің пайдасын біледі; тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді; Септеулік шылаулардың қызметін біліп, жазба жұмыстарында орынды қолданады; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
І.«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Асықтардан шашу» тренингі Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Үй жұмысын тексеру. 3-тапсырма 60 бет Ойқозғау. (жаңа тақырыпты болжау мақсатында бейнебаян көреді) https://www.youtube.com/watch?v=E0brh13E43U Көрген бейнебаян бойынша сұрақ- жауап
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру |
Тілек айтады. Үй жұмысын айтады. бейнебаян көреді, сұрақтарға жауап береді Сабақтың тақырыбын тыңдап,
мақсатын анықтайды |
Дескриптор: Білім алушы: -Төрт түлікі айтады - пірін атайды Сұрақ-жауап арқылы оқушыларды бағалау. Әр жауап үшін 1
балл |
асықтар Интерактивті тақта, презентация. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Жаңа сөздер 1. Жамылғы көрпе – жамылатын көрпе. 2. Балқаймақ – бал мен қаймақ қоспасы. 3. Ертоқым – атқа мінуге арналған жабдық. 4. Шұбат – түйе сүтінен жасалған сусын. 5. Торсақ – былғары ыдыс. 6. Уақ мал – қой мен ешкі. 7. Арқан жіп – қалың жіп «Көлеңкесін тап» әдісі (Жеке жұмыс) таңдаған суреттің көлеңкесін тауып, төл атауын немесе шақыру тәсілін айтыңыз “ЗЕРТТЕ ЖӘНЕ ІЗДЕН” ӘДІСІ (Жұптық ЖҰМЫС) Тыңдалым. Мәтінді мұқият оқиды. Тапсырма. Мәтінге тақырып қойыңыз және мәтіннің өзектілігін анықтаңыз. «Септеуліктер қоржыны» әдісі. Септеулік шылауларды еске түсіреміз. Септеулік шылауларды қоржынға дұрыс жинаймыз.
Жазылым.Септеулік шылауларды пайдаланып сөйлемді толықтырып жазыңыз.
Әрі үшін туралы Төрт түлік мал .... мақал жаттадым. Сиырды қазақ халқы көшке .... егіске пайдаланған. Түйе қазақ халқы ... «дала кемесі». Ешкінің еті жеңіл, .... сіңімді. «Сиқырлы текшелер» әдісі. Текшедегі сұрақтарға жауап беріңіз https://wordwall.net/resource/87080873
|
Жаңа сөздерді тыңдайды, мағынасын түсінеді. таңдаған суреттің көлеңкесін табады, төл атауын немесе шақыру тәсілін айтады Мәтінді мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Септеулік шылауларды еске түсіреді, септеулік шылауларды анықтайды Септеулік шылауларды пайдаланып сөйлемді толықтырып жазады. Таңдаған сұраққа жауап береді |
Тапсырмаларды орындау
барысында кері байланыс беру.
Дескриптор: Білім алушы: -тақырып қояды - өзектілігін анықтайды Дескриптор: Білім алушы: -септеулік шылауды ажыратады ҚБ Мақтап, мадақтау
-сөйлемді толықтырады; - сөйлемді жазады; ҚБ Мақтап, мадақтау Дескриптор: Білім алушы: -сұраққа жауап береді ҚБ Мақтап, мадақтау |
сөздік дәптері. қосымша
материалдар
Қима қағаз
Интерактивті тақта, презентация. Интерактивті тақта, |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Үй тапсырмасын беру : 62-бет. 5-тапсырма. Сабақты қорыту, негізгі түсініктерді қайталау. |
Өз ойларын қысқаша
рефлексиялау, сабақ туралы пікір айту. |
Өз-өзін бағалау, көңіл күйді анықтау. |
Рефлексия парақтары. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 7 сынып Төрт түліктің пайдасы
Ашық сабақ 7 сынып Төрт түліктің пайдасы
|
Бөлім: Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Куанышева Гульнур Аскаровна |
|
Күні: |
21.02. |
|
Сынып: 7 А |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Төрт түліктің қазақ халқына пайдасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.5.1.7 септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Төрт түліктің пайдасын біледі; тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді; Септеулік шылаулардың қызметін біліп, жазба жұмыстарында орынды қолданады; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
І.«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Асықтардан шашу» тренингі Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Үй жұмысын тексеру. 3-тапсырма 60 бет Ойқозғау. (жаңа тақырыпты болжау мақсатында бейнебаян көреді) https://www.youtube.com/watch?v=E0brh13E43U Көрген бейнебаян бойынша сұрақ- жауап
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру |
Тілек айтады. Үй жұмысын айтады. бейнебаян көреді, сұрақтарға жауап береді Сабақтың тақырыбын тыңдап,
мақсатын анықтайды |
Дескриптор: Білім алушы: -Төрт түлікі айтады - пірін атайды Сұрақ-жауап арқылы оқушыларды бағалау. Әр жауап үшін 1
балл |
асықтар Интерактивті тақта, презентация. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Жаңа сөздер 1. Жамылғы көрпе – жамылатын көрпе. 2. Балқаймақ – бал мен қаймақ қоспасы. 3. Ертоқым – атқа мінуге арналған жабдық. 4. Шұбат – түйе сүтінен жасалған сусын. 5. Торсақ – былғары ыдыс. 6. Уақ мал – қой мен ешкі. 7. Арқан жіп – қалың жіп «Көлеңкесін тап» әдісі (Жеке жұмыс) таңдаған суреттің көлеңкесін тауып, төл атауын немесе шақыру тәсілін айтыңыз “ЗЕРТТЕ ЖӘНЕ ІЗДЕН” ӘДІСІ (Жұптық ЖҰМЫС) Тыңдалым. Мәтінді мұқият оқиды. Тапсырма. Мәтінге тақырып қойыңыз және мәтіннің өзектілігін анықтаңыз. «Септеуліктер қоржыны» әдісі. Септеулік шылауларды еске түсіреміз. Септеулік шылауларды қоржынға дұрыс жинаймыз.
Жазылым.Септеулік шылауларды пайдаланып сөйлемді толықтырып жазыңыз.
Әрі үшін туралы Төрт түлік мал .... мақал жаттадым. Сиырды қазақ халқы көшке .... егіске пайдаланған. Түйе қазақ халқы ... «дала кемесі». Ешкінің еті жеңіл, .... сіңімді. «Сиқырлы текшелер» әдісі. Текшедегі сұрақтарға жауап беріңіз https://wordwall.net/resource/87080873
|
Жаңа сөздерді тыңдайды, мағынасын түсінеді. таңдаған суреттің көлеңкесін табады, төл атауын немесе шақыру тәсілін айтады Мәтінді мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Септеулік шылауларды еске түсіреді, септеулік шылауларды анықтайды Септеулік шылауларды пайдаланып сөйлемді толықтырып жазады. Таңдаған сұраққа жауап береді |
Тапсырмаларды орындау
барысында кері байланыс беру.
Дескриптор: Білім алушы: -тақырып қояды - өзектілігін анықтайды Дескриптор: Білім алушы: -септеулік шылауды ажыратады ҚБ Мақтап, мадақтау
-сөйлемді толықтырады; - сөйлемді жазады; ҚБ Мақтап, мадақтау Дескриптор: Білім алушы: -сұраққа жауап береді ҚБ Мақтап, мадақтау |
сөздік дәптері. қосымша
материалдар
Қима қағаз
Интерактивті тақта, презентация. Интерактивті тақта, |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Үй тапсырмасын беру : 62-бет. 5-тапсырма. Сабақты қорыту, негізгі түсініктерді қайталау. |
Өз ойларын қысқаша
рефлексиялау, сабақ туралы пікір айту. |
Өз-өзін бағалау, көңіл күйді анықтау. |
Рефлексия парақтары. |
шағым қалдыра аласыз
















