Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7 сынып.Экология бойынша
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: " Табиғат cенің өз үйің" |
Мектеп: № 112 жалпы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні:Адиханова Д.Ж Күні: 19.05.18ж |
||||
СЫНЫП: 7«Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Түған жерге, отанға деген сүйіспеншілін арттыру , экологиялық білімді қалыптастыру, тұған жер табиғатты қорғауға баулу. |
||||
Күтілетін нәтижесі |
Оқушыларға табиғаттың адам өміріндегі зор маңыздылығын насихаттай отырып, оны аялауға , сақтап қорғауға , өз үлестерін қосуға жамылдыру, экологиялық білімдерін молайту. Тұған жер, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. |
||||
Бағалау критериі |
|
||||
Тілдік мақсат |
Түған жерге, отан , экология , тұған жер табиғатты қорғау |
||||
Ресурстар |
суреттер, топтық
тапсырмалар, кері байланыс, стикер.: нақыл сөздер «Табиғатты
қорғайық ,аялайық», сюжетті суреттер. Мақал – мәтелдер
жинағы |
||||
Әдіс-тәсілдер |
Блум таксономиясы, Топтастыру стратегиясы,«Кубизм» |
||||
Пәнаралық байланыс |
Биология,химия,география |
||||
Сабақтың жоспары |
|||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
Басталуы 2 минут 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Оқушыларды 3 топқа бөліп, 1 – топ табиғат, 2 – топ эология, 3 - топқа адам міндеттері болып бөлінеді ІІ.Үй тапсырмасын тексеру «Кубизм» стратегиясы а) Табиғат дегеніміз? ә) Табиғаттың қандай түрлері бар? б) Тірі табиғатқа нелер жатады? в) Өлі табиғтқа нелер жатады? г) Сенің табиғат қорғаудағы үлесің. ғ) Ырым-тыйым сөздер. Д) мақал –мәтелдер айту |
1-топ: 2-топ: 3-топ |
|||
Жаңа білім 7 минут |
Білу және түсіну Жаңа сабақ : Елбасының Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдаған «Қазақстан-2050» стратегиялық жолдауындағы бағыттардың бірі экологияға арналып отыр. Қоршаған ортаны ластауға, экологиялық қалыпты жағдайды бүлдіруге жол бермеуге зор көңіл бөлінген жайлы айтылған. Табиғатты қорғау - бәріміздің борышымыз. Өйткені, қазір теңізіміз тартылып орманымыз кесіліп, құнарлы жерлеріміз сортаңданып қалды, осының бәріне кім кінәлі Әрине ,адам бәрі адамдардың рақымсыз істерінен , кешегі табиғаттың тамаша кездерінде өмір сүрген ата- бабаларымыздың ескерпелерін орындаманың кесірінен десекте болады. Ал экология деп нені айтамыз,жалпы экология дегенді қалай түсінесіңдер ? Қандай заттар айналадағы ортаны ластайды? Ендеше бейне рөликке назар аударайық. Табиғатты қорғайық,аялайық .тр4 видиокөрсету Ал оқушылар не түйдіңізер! Табиғатты қорғау үшін ең алдымен не істеу кекрек? Экологияның негізгі мәселесі не? Экологиялық апаттар болмау үшін қандай шараларды қолданыуымыз керек? Қандай заттар айналадағы ортаны ластайды? Арал теңізінің экологиясының қандай апаттарды алып келеді? Табиғат адамға не береді? Табиғатты аялау міздің міндетіміз .Табиғат біздің екінші үйіміз,анамыз . Табиғатты қорғау – бәріміздің борышымыз. Өйткені, қазір теңізіміз тартылып, орманымыз кесіліп, құнарлы жерлеріміз сортаңданып қалды. Осының бәріне кім кінәлі? Әрине, адам. Бәрі адамдардың рақымсыз істерінен, кешегі табиғаттың уылжыған тамаша кездерінде өмір сүрген ата – бабаларымыздың ескертпелерін орындамағанның кесірінен десек те болады. |
Бейне рөликтер мен мәтіндер. |
|||
Ортасы 10 минут |
Қолдану «Еркін талқылау» әдісі
арқылы топтық жұмыстар 1 топ «Қызыл кітап».туралы : Сирек кездесетін әрі жойылып кету қаупі бар өсімдіктер мен жануарларды қорғау мақсатында 1974 жылы Қазақстанда «Қызыл кітап» шықты. Оның беті алуан түрлі болады. Қызыл парақтарына жойылып кету қаупі бар жануарлар енеді. Ақ парағына саны азайған жануарлар мен өсімдіктер енеді. Жасыл парағында қайтадан аяласа қалпына келетіндер енеді. 2 топ : Ата-бабамыздың табиғатты қорғау дәстүрі. Көшпелі өмір сүрген ата-бабаларымыз күндіз-түні, жыл бойы шаруа жағдайын ойлап, көшіп жүруінің өзі табиғатты қорғаудың көшпелілік үдерісі. Өзі тұрған жерінің құсын, аңын, шөбін үнемдеп пайдаланды. Төрт түліктің бабын ойлап табиғатпен үйлесімді экожүйе ұйымдастыра білді. Қазақ халқының тұрмысындағы көктеу, жайлау, күздеу, қыстау болуының өзі-табиғатты қорғаудың үлгісі 3
топ :
Экология
туралы толық мағлұмат беру. «Экология» гректің үй,
ғылым деген екі сөзінен тұрады, яғни өзің тұратын үйдің жай – күйін
бақылап, біліп, ахуалын жақсартуға бағытталған ілім деген сөз. «Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтарда өзара бағалау жүреді
Егер жеткізуі нақты, анық, түсінікті болса Талдау «Тақия тастамақ» ұлттық ойыны ойналады. Ойым бар ойын бастамақ, Аты оның «Тақия тастамақ». Ақырын, аспаймын, саспаймын, Алдыңа тақия тастаймын. Алдына тақия тастаған бала табиғат туралы мақал-мәтел айтады. Табиғат - тал бесік. Жер - ана, ел - бала. Қара жерге халық ие. Жер - ел ырысы. Жер - таусылмайтын қазына. Жер - ырыстың кіндігі, Еңбек - ырыстың қазығы. Жер тағдыры - ел тағдыры. Жер бауыры - жазық. Жердің сәні - егін, ердің сәні - білім.т,б. |
дәптермен жұмыс, сұрақтар «Бағдаршам» стратегиясы арқылы бағалау |
|||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Жинақтау «Кім алғыр». Ойын "Табиғатты аялайық". Әр бала табиғат түрлерін плакатқа жапсырып, табиғат көрінісін бейнелейтін тиым сөздер айтады. 1. Гүлді жұлуға болмайды, гүлді аялау керек. 2. Ағашты кесуге болмайды. 3.Суды ластауға болмайды, сусыз өмір жоқ. 4. Күнімізді бұлт баспасын. 5. Көбелекті өлтірмеңдер, ол әдемілік белгісі. Табиғатқа қамқор боп, Байлығын біз қорғай. Табиғатпен достасып, Жақсы істермен қолдайық. Бағалау.Сабақты бағалау; Сыныпқа жалпы сұрақ. Топтарға сауалнама |
|
|||
Бағалау 3 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл. «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы Рефлексиялық шеңбер |
«Табиғатты қоршаған, адам әркез қорған» атты үгіт- насихат плакаттары мен « Табиғат сұғанақшыларына жол бермейміз!» тақырыбында эмблемалар |
||||
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Номинация атауы |
Жетекшісі |
1 |
Балтаева Сымбат |
9 « Ә» |
«Табиғатты қоршаған,адам әркез қорғаған» тақырыбында |
Акимишева Раушан |
2 |
Балтаева Сымбат |
9 « Ә» |
«Табиғат сұғанақшыларына жол бермейміз» тақырыбында |
Акимишева Раушан |
ІІ -бағыт . « Табиғат сенің өз үйің » ашық сабақ |
||||
3 |
|
7 « Ә» |
« Табиғат сенің өз үйің » атты ашық сабақ |
Адиханова Динара |