Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Қосымша
тапсырма
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
« Амандасу»
әдісі
1.Қол
алысады
2.
Құшақтасады
3. Қол
бұлғайды
4. Жұдырық
түйістіреді
Топқа
бөлу
«Мозайка»
әдісі
1-топ: «Қыс»
тобы
2-топ «Көктем»
тобы
3- топ. « Жаз»
тобы
4-топ «Күз»
тобы
Өткенді
пысықтау
«Қолшатырдағы тамшылар»
әдісі
100 – 80=20
70+20=90
80 + 10=90
90-30=60
60 – 40=20
60-50=10
30 + 30=60
70-40=30
10 + 80=90 90 –
70=20
60 + 20=80 90 –
50=40
Тақырыпты
ашу
ФС
тапсырмасы
«Галареяға саяхат»
әдісі
«Жыл мезгілдері» тақырыбына
галарея ұйымдастыр
1-топ: «Қыс»
тобы
2-топ «Көктем»
тобы
3- топ. « Жаз»
тобы
4-топ «Күз»
тобы
Жаңа
тақырып
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
Жыл мезгілдерін ата? (Қыс.
Көктем, Жаз, Күз)
Осы мезгілдердің әрқайсысында
аталып өтетін мерекелерді айт (Күзде - Білім күні, Ұстаздар күні.
Көктемде – Наурыз мейрамы, Аналар күні. Қыста – Тәуелсіздік күні,
Жаңа жыл. Жазда – Балаларды қорғау күні, Конституция
күні).
Әрбір мезгілде неше ай бар?
(4) Оларды ата.
ЕБҚ
Жыл мезгілдеріне қарай
өтетін
мерекелер тізімін
жаса
ЕҚБ
Тізім
жаса
Әр жыл мезгілінде неше ай,
неше апта, неше күн барын
анықта
Өзіндік
жұмыс
«Бинго»
әдісі
2-тапсырма
6+4=10 90 – 50=40 100 –
60=40
8 – 7=1 10+70=80
20+80=100

Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
Есепті
шығар.
Балалар дүйсенбі күні 5
жемсауыт, ал сейсенбі күні
3 жемсауыт
ілді.
Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілді?
Есепте не белгілі? (Дүйсенбі
күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт
ілді)
Есепте не
белгісіз?
(Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілгені)
Бұл қандай
есеп?
(Қосындыны табуға берілген
есеп)
Сұлбасы
қандай?
1-топ

Шешуі: 5+3=8
(ж.)
Жауабы: 8
жемсауыт.
2-топ

Шешуі: 8 – 3=5
(ж.)
Жауабы: 5
жемсауыт.
Өзіндік
жұмыс
3-топ
4-тапсырма
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
8 + 2=
10
80 +20 =
100
9 – 4=
5
90 –40 =
50
80 +0 =
80
80 –0 =
80
ФС
тапсырмасы
«Зерттеушімін»
ойыны
4-топ
5-тапсырма
Сұраққа жауап
бер
Жауап:
Оқушылар қызыл - сәрсенбі, көк
- сенбі, жасыл кесінді -дүйсенбіні білдіретінін
анықтайды.
Жауабы: Сенбі күні ең алысқа
секірген.
ҚЖ:
Жыл мезгілдерінің суреттеріне
қарап, есеп құрастырып айт
1-топ: «Қыс»
тобы
Суретте қай мезгіл
бейнеленген?
Коньки теуіп жүрген қанша бала
бар?
Суретте неше баланың шаңғысы
бар? бар? Олардың нешеуі шана сүйреп
жүр?
Барлығы
қанша?
2-топ «Көктем»
тобы
Суреттен не көріп
тұрсың?
Неше бала
бар?
Құстар
қаншау?
Күшік бар ма?
Нешеу?
3- топ. « Жаз»
тобы
Суретте қай жыл мезгілі
бейнеленген?
Неше бала шомылып
жүр?
Допты қанша бала ойнап
жатыр?
Күнге қыздырынып жатқан бала
нешеу?
4-топ «Күз»
тобы
Суретте қай жыл мезгілі
бейнеленген?
Әткеншекте неше бала
отыр?
Секірпек ойнап жатқандар
қанша?
Ағашта неше тиын
отыр?
Кері
байланыс

|
Музыка әуенімен қимылдай
отырып,
амандасу түрлерін
көрсетеді
Қырқылған суреттерді құрастыру
арқылы
топқа
бөлінеді
Қолшатырға ілінген
тамшыларда
ғы тапсырманы
орындайды
Суреттерді галареяға
іледі
Топ атауына байланысты
суреттерді тауып, іледі
Әр топ өз жыл мезгіліне
байланысты мерекелерді
атайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тақтадағы тапсырманы
орындайды
Жаттығу
жасайды
Мұғалім апта күндерін тура
және кері ретпен айтқызады.
Есептерді
шығарады
Өзіндік жұмыс
орындайды
Тәжірибе
жасайды
Тапсырманы орындау үшін
кесіндіні пайдаланады
Есеп
құрастырады
Тапсырманы ауызша
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|

Мақтап, мадақтап
отыру
Тамаша!
Дескриптор:
Есептеу жүргізе
алады
Амалдарды орындау жолын
біледі, қолданады
ҚБ:
«Әмиян»
әдісі

Дескриптор:
Жыл мезгілдерін
біледі
Олардың ерекшеліктерін ажырата
алады
Дескриптор:
Жыл мезгілдерін
атайды
Осы мезгілдердің әрқайсысында
аталып өтетін мерекелерді
айтады
Керемет!

Жарайсың!
Дескриптор:
Ұсынылған тапсырмаларды ауызша
жылдам есептейді
Есептеу жүргізе
алады
Керемет!
Дескриптор:
Апта күндерін тура
және кері ретпен
айтады
.Апта күндерін
біледі

Дескриптор:
Есептерді
шығарады
Барлығы қанша жемсауыт ілгенін
табады
ДескриптоР:
Кері есеп
құрастырады
Есептің шешуін тауып, жауабын
жазады
ДескриптоР:
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
Амалдарды орындау жолын
біледі
Дескриптор.
Кесінділер арқылы шешуін
табады
Тапсырманы өмірмен
байланыстыра алады

ДескриптоР.
Есеп құрастыру жолын
біледі
Суретпен жұмыс жасай
алады
Есепке байланысты сұрақтар қоя
алады
ҚБ:

«Тик ток»
әдісі
|
Суреттер
Музыка

Топ
атаулары
Қолшатыр

Тамшы
парақтар

Суреттер

Суреттер
Мерекелер
тізімі

Қимылдар
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Жұмыс
дәптері
Кесінді
ленталар
Суреттер
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|