Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.3.5 уақытты
циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем
бірліктерін (күн, апта, ай, жыл)
ажырату;
|
Сабақ
тың
басы
3
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2
минут
Кері
байланыс
2
минут
|

Өткенді
пысықтау
«Кім жылдам»
әдісі
100 – 80=20
70+20=90
80 + 10=90
90-30=60
60 – 40=20
60-50=10
30 + 30=60
70-40=30
10 + 80=90 90 –
70=20
60 + 20=80 90 –
50=40
Жаңа
тақырып
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
Жыл мезгілдерін ата? (Қыс.
Көктем, Жаз, Күз)
Осы мезгілдердің әрқайсысында
аталып өтетін мерекелерді айт (Күзде - Білім күні, Ұстаздар күні.
Көктемде – Наурыз мейрамы, Аналар күні. Қыста – Тәуелсіздік күні,
Жаңа жыл. Жазда – Балаларды қорғау күні, Конституция
күні).
Әрбір мезгілде неше ай бар?
(4) Оларды ата.
ЕБҚ
Жыл мезгілдерін
ата
ЕҚБ
Тізім
жаса
Әр жыл мезгілінде неше ай,
неше апта, неше күн барын
анықта
Өзіндік
жұмыс
2-тапсырма
6+4=10 90 – 50=40 100 –
60=40
8 – 7=1 10+70=80
20+80=100

Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
Есепті
шығар.
Балалар дүйсенбі күні 5
жемсауыт,
ал сейсенбі күні 3 жемсауыт
ілді.
Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілді?
Есепте не белгілі? (Дүйсенбі
күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт
ілді)
Есепте не
белгісіз?
(Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілгені)
Бұл қандай
есеп?
(Қосындыны табуға берілген
есеп)
Сұлбасы
қандай?
Топтық
жұмыс
1-топ

Шешуі: 5+3=8
(ж.)
Жауабы: 8
жемсауыт.
2-топ

Шешуі: 8 – 3=5
(ж.)
Жауабы: 5
жемсауыт.
Өзіндік
жұмыс
3-топ
4-тапсырма
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
8 + 2=
10
80 +20 =
100
9 – 4=
5
90 –40 =
50
80 +0 =
80
80 –0 =
80
ФС
тапсырмасы
«Зерттеушімін»
ойыны
5-тапсырма
Сұраққа жауап
бер
Жауап:
Оқушылар қызыл - сәрсенбі, көк
- сенбі, жасыл кесінді -дүйсенбіні білдіретінін
анықтайды.
Жауабы: Сенбі күні ең алысқа
секірген.
Кері
байланыс

|
Өлең хормен
айтады
Әр топ өз жыл мезгіліне
байланысты мерекелерді
атайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тақтадағы тапсырманы
орындайды
Жаттығу
жасайды
Мұғалім апта күндерін тура
және кері ретпен айтқызады.
Есептерді
шығарады
Өзіндік жұмыс
орындайды
Тәжірибе
жасайды
Тапсырманы орындау үшін
кесіндіні пайдаланады
Тапсырманы ауызша
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|
|