Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Алгебра |
Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі |
Күні:29.01.2020жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғалиева З.Ж |
Сабақтың түрі: |
Квадрат теңдеулер тарауы бойынша білімді жинақтап қорытындылау |
Сынып: 8 |
Қатысқандар: « 21 » Қатыспағандар: « жоқ » |
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер мен мәтінді есептер шығару. |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік қорын байыту Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратып айту. Математикалық терминдерді сауатты айту (дискриминант, түбір, коэффицент) Математикалық тұжырымдар мен ережелерді; өз ойын нақты жеткізу; |
|
Диалогтар мен жазылымға қатысты тіркестер: Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтірмей де шығаруға бола ма? Мәтінді есептерді қандай теңдеуге келтіріп шығаруды білесіңдер? Мәтінді есептерді шығарудың алгоритмі қандай? Теңдеулерді шешудің қандай тәсілін үйрендіңдер? |
Пәнаралық байланыс |
Қозғалысқа берілген есептерді физика пәнімен байланыстыру Абай өміріне байланысты сандарды, әдебиетпен байланыстыру |
Құндылықтарға баулу |
|
Бастапқы білім |
Квадрат теңдеулерді шешу. Виет теоремасы |
Сабақтың барысы |
||
Сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жұмыстар |
Ресурстар |
Басы 2 минут |
Ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесіп, олардың психологиялық көңіл-күйіне назар аудару «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» ойын (Екі қолмен ауада әрекет ету арқылы мидың екі бөлігін жұмысқа қосу) - Үш үшбұрыш салу - Төрт шеңбер сызу - Өзендегі толқынды көрсету - Аттарын жазу -Домбыра тарту |
|
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
1 минут 10 минут 2 минут 5 минут 3 минут |
Білімдерін жинақтау «Моншақ тізу» ойыны (Әр моншақ бір сұрақ)
(Әр сұрақтың жауабын олар айтып болғаннан кейін слайдтан көрсетіп отыру) Қалыптастырушы бағалау Дұрыс жауап бергендерге моншақ сыйлау Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі Төрт топқа мәтінді есептер беріледі. Мәтінді есепті мазмұнына зейін қоя түсініп, теңдеу құрып шешеді. Мәтінді есепті қалай шығарғандарын бір-біріне түсіндіреді. Есептің шығарылуын келесі топқа тексерту. 1-парақша Екі құрылысшы бірігіп қабырғаны 20 күнде қалады. Егер олар жұмысты жеке-жеке орындайтын болса, онда бірінші құрылысшы екіншіге қарағанда 9 күн артық жұмыс жасар еді. Әрқайсысы жеке орындағанда қанша күнде бітіреді? (ж. 36к. 45к.) 2-парақша Мотоциклші арақашықтығы 40км бір ауылдан екінші ауылға барып қайтты. Кері қайтқанда ол алғашқы жылдамдығынан 10 км/сағ кем жылдамдықпен жүріп 20 минут артық уақыт жұмсады. Мотоциклшінің алғашқы жылдамдығын табыңдар. (ж. 40км/сағ) 3-парақша Моторлы қайық өзен ағысымен 45 км және қарсы 22км қашықтықты жүзіп өту үшін, барлығы 5 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 2км/сағ болса, моторлы қайықтың меншікті жылдамдығын табыңдар. (ж.13км/сағ) 4-парақша Токарь 180 бұранданы жоспар бойынша белгілі мерзімде дайындауы керек. Жаңа әдіс қолданған токарь бір күнде 30 бұранда артық жасап, жұмысты мерзімінен 1 күн бұрын бітірді. Жоспар бойынша ол бір күнде қанша бұранда жасайды? (ж.60 бұранда) Дескриптор:
Сергіту сәті «Ән айту» Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әні Жұптық жұмыс «Екі жұлдыз» сайысы Оқушыларды жұптастырып, квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді шешуден жарыстыру. Тапсырмалар 1-парақша а) x4-12x2+27=0 ә) x+1-13√x+1+ 42=0 2-парақша а) x4-14x2+45=0 ә)(x2+3x+1)(x2+3x+3)+1=0 3-парақша а) x4-11x2+28=0 ә) (x-2)2*(x2-4x)+3=0 4-парақша а) x4-9x2+20=0 ә) (x2+2x)2+7(x2+2x)+12=0 Жарысқа қатыспайтындарға тапсырма x4-11x2+18=0 теңдеуінің түбірлерін табыңдар. Дескриптор:
(Балл қою арқылы, қазылар алқасы қай жұптың «Екі жұлдыз» болғанын айту)
«Абай 175» тәсілі арқылы шаршы ішіндегі сандарды сөйлету. Сандар сабақта орындаған теңдеулерінің түбірлері екенін айта кету.
«Өлді деуге сыя ма айтыңдаршы, Өшпейтұғын артында із қалдырған»
Білімді жинақтау «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі арқылы есте сақталу керек ойды жеткізу.
енгізіп шешеді.
|
Слайдтар ax²+вх+c=0 х²+вх+с=0 ах²=0 х²+вх=0 х²+с=0 D=в²- 4ac D˃0 екі түбір D=0 бір түбір D˂0 түбірі болм. x1*x2=c Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |