Материалдар / Ашық сабақ 8 сынып

Ашық сабақ 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме көмегі болар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2020
758
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: Алгебра

Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі

Күні:29.01.2020жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғалиева З.Ж

Сабақтың түрі:

Квадрат теңдеулер тарауы бойынша білімді жинақтап қорытындылау

Сынып: 8

Қатысқандар: « 21 » Қатыспағандар: « жоқ »

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер мен мәтінді есептер шығару.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

  • Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді жаңа айнымалы енгізіп шеше білу

  • Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтіріп шеше алу

Тілдік мақсаттар

Тілдік қорын байыту

Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратып айту.

Математикалық терминдерді сауатты айту (дискриминант, түбір, коэффицент)

Математикалық тұжырымдар мен ережелерді; өз ойын нақты жеткізу;


Диалогтар мен жазылымға қатысты тіркестер:

Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтірмей де шығаруға бола ма?

Мәтінді есептерді қандай теңдеуге келтіріп шығаруды білесіңдер?

Мәтінді есептерді шығарудың алгоритмі қандай?

Теңдеулерді шешудің қандай тәсілін үйрендіңдер?

Пәнаралық байланыс

Қозғалысқа берілген есептерді физика пәнімен байланыстыру

Абай өміріне байланысты сандарды, әдебиетпен байланыстыру

Құндылықтарға баулу

  • Білім алу жолында өзіне талап қоя білу, оқығанды есте сақтауға ұмтылу;

  • Логикалық ойлау белсенділіктерін дамыту, ой ұшқырлығын қалыптастыру;

  • Топ болып жұмыс жасағанда басқаларға көмегін беру, жақсы қарым-қатынас, көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру;

  • Тапсырылған жұмысты жауапкершілікпен орындауға, оның шешімін нақты қабылдауға дағдыландыру

Бастапқы білім

Квадрат теңдеулерді шешу. Виет теоремасы







Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған жұмыстар

Ресурстар

Басы

2 минут










Ұйымдастыру


Оқушылармен сәлемдесіп, олардың психологиялық көңіл-күйіне назар аудару

«Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» ойын

(Екі қолмен ауада әрекет ету арқылы мидың екі бөлігін жұмысқа қосу)

- Үш үшбұрыш салу

- Төрт шеңбер сызу

- Өзендегі толқынды көрсету

- Аттарын жазу

-Домбыра тарту


Сабақтың

ортасы

5 минут






































10 минут
















































1 минут






10 минут

































2 минут











5 минут





































3 минут

Білімдерін жинақтау

«Моншақ тізу» ойыны

(Әр моншақ бір сұрақ)

  1. Толық квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?


  1. Келтірілген квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

  2. Толымсыз квадрат теңдеулер




  1. Дискриминант неге тең?


  1. Квадрат теңдеудің түбірлерінің бар жоқтығы неге байланысты?




  1. Виет теоремасы қалай айтылады?



  1. Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?


  1. Биквадрат теңдеуді қалай шешеді?


  1. Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын мәтінді есептердің қандай түрлерін білесіңдер?
    Мәтінді есептерді шығару алгоритмі қандай?



(Әр сұрақтың жауабын олар айтып болғаннан кейін слайдтан көрсетіп отыру)


Қалыптастырушы бағалау

Дұрыс жауап бергендерге моншақ сыйлау





Топтық жұмыс

«Джигсо» әдісі


Төрт топқа мәтінді есептер беріледі. Мәтінді есепті мазмұнына зейін қоя түсініп, теңдеу құрып шешеді. Мәтінді есепті қалай шығарғандарын бір-біріне түсіндіреді. Есептің шығарылуын келесі топқа тексерту.


1-парақша

Екі құрылысшы бірігіп қабырғаны 20 күнде қалады. Егер олар жұмысты жеке-жеке орындайтын болса, онда бірінші құрылысшы екіншіге қарағанда 9 күн артық жұмыс жасар еді. Әрқайсысы жеке орындағанда қанша күнде бітіреді? (ж. 36к. 45к.)


2-парақша

Мотоциклші арақашықтығы 40км бір ауылдан екінші ауылға барып қайтты.

Кері қайтқанда ол алғашқы жылдамдығынан 10 км/сағ кем жылдамдықпен жүріп 20 минут артық уақыт жұмсады.

Мотоциклшінің алғашқы жылдамдығын табыңдар.

(ж. 40км/сағ)


3-парақша

Моторлы қайық өзен ағысымен 45 км және қарсы 22км қашықтықты жүзіп өту үшін, барлығы 5 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 2км/сағ болса, моторлы қайықтың меншікті жылдамдығын табыңдар.

(ж.13км/сағ)


4-парақша

Токарь 180 бұранданы жоспар бойынша белгілі мерзімде дайындауы керек. Жаңа әдіс қолданған токарь бір күнде 30 бұранда артық жасап, жұмысты мерзімінен 1 күн бұрын бітірді. Жоспар бойынша ол бір күнде қанша бұранда жасайды?

(ж.60 бұранда)

Дескриптор:

  • Есептің шартын талдау және айнымалы енгізу

  • Есепті шығару үшін теңдеу құрастыру

  • Құрастырылған теңдеуді шешу

  • Есеп шартын қанағаттандыратын теңдеудің түбірін алу, тексеріс жүргізу

  • Есептің жауабын жазу



Сергіту сәті «Ән айту»

Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әні






Жұптық жұмыс


«Екі жұлдыз» сайысы

Оқушыларды жұптастырып, квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді шешуден жарыстыру.


Тапсырмалар

1-парақша

а) x4-12x2+27=0

ә) x+1-13√x+1+ 42=0


2-парақша

а) x4-14x2+45=0

ә)(x2+3x+1)(x2+3x+3)+1=0


3-парақша

а) x4-11x2+28=0

ә) (x-2)2*(x2-4x)+3=0

4-парақша

а) x4-9x2+20=0

ә) (x2+2x)2+7(x2+2x)+12=0


Жарысқа қатыспайтындарға тапсырма


x4-11x2+18=0 теңдеуінің түбірлерін табыңдар.


Дескриптор:

  • Жаңа айнымалы енгізіп, теңдеу құрастыру

  • Жаңа айнымалыға қатысты квадрат теңдеуді шешу

  • Бастапқы айнымалыға қатысты теңдеуді шешу және жауабын жазу


(Балл қою арқылы, қазылар алқасы қай жұптың «Екі жұлдыз» болғанын айту)









«Абай 175» тәсілі арқылы шаршы ішіндегі сандарды сөйлету. Сандар сабақта орындаған теңдеулерінің түбірлері екенін айта кету.



  1. Абай өлең жазуды 10 жасында бастаған.

  2. 13-ке толғанда әкесі Құнанбай ел билеу жұмысына баули бастайды.

  3. Абай 40 жастан кейін ақындық өнермен шындап айналысқан.

  4. Абай өзі шығарған өлеңдерінің 16-на ән жазған.

  5. Абайдың 3 поэмасы бар. Олар «Масғұт», «Ескендір», «Әзім әңгімесі»

  6. Абай жылдың 4 мезгіліне арнап леңдер шығарған.

  7. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде 5 асыл іс, 5 дұшпанды айтып кетті.

  8. Абайдың 45 қара сөздері бар.

  9. Абай 1845 -жылы туып 1904-жылы 60 жасқа қараған шағында қайтыс болды.


«Өлді деуге сыя ма айтыңдаршы,

Өшпейтұғын артында із қалдырған»




Білімді жинақтау

«Аяқталмаған сөйлем» тәсілі арқылы есте сақталу керек ойды жеткізу.

  1. Биквадрат теңдеуді _____________________

енгізіп шешеді.

  1. Қозғалысқа берілген есептерді шығарғанда _____________________ бір жүйеде болу керек.


  1. Қозғалысқа берілген мәтінді есептердің теңдеуін __________________ теңестіру арқылы құрады.


  1. Өзен ағысына берілген мәтінді есептерді шығарғанда ________________ жылдамдық артатынына және кемитініне көңіл бөлу керек.


  1. Жұмыс өнімділігіне берілген мәтінді есептерді шығарғанда орындалу керек жұмыстың көлемі _____________ деп алынады.


Слайдтар


ax²+вх+c=0



х²+вх+с=0


ах²=0

х²+вх=0

х²+с=0


D=в²- 4ac


D˃0 екі түбір

D=0 бір түбір

D˂0 түбірі болм.

x1*x2=c

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ