Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Алгебра

    Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі

    Күні:29.01.2020жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғалиева З.Ж

    Сабақтың түрі:

    Квадрат теңдеулер тарауы бойынша білімді жинақтап қорытындылау

    Сынып: 8

    Қатысқандар: « 21 » Қатыспағандар: « жоқ »

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер мен мәтінді есептер шығару.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    • Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді жаңа айнымалы енгізіп шеше білу

    • Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтіріп шеше алу

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік қорын байыту

    Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратып айту.

    Математикалық терминдерді сауатты айту (дискриминант, түбір, коэффицент)

    Математикалық тұжырымдар мен ережелерді; өз ойын нақты жеткізу;


    Диалогтар мен жазылымға қатысты тіркестер:

    Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтірмей де шығаруға бола ма?

    Мәтінді есептерді қандай теңдеуге келтіріп шығаруды білесіңдер?

    Мәтінді есептерді шығарудың алгоритмі қандай?

    Теңдеулерді шешудің қандай тәсілін үйрендіңдер?

    Пәнаралық байланыс

    Қозғалысқа берілген есептерді физика пәнімен байланыстыру

    Абай өміріне байланысты сандарды, әдебиетпен байланыстыру

    Құндылықтарға баулу

    • Білім алу жолында өзіне талап қоя білу, оқығанды есте сақтауға ұмтылу;

    • Логикалық ойлау белсенділіктерін дамыту, ой ұшқырлығын қалыптастыру;

    • Топ болып жұмыс жасағанда басқаларға көмегін беру, жақсы қарым-қатынас, көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру;

    • Тапсырылған жұмысты жауапкершілікпен орындауға, оның шешімін нақты қабылдауға дағдыландыру

    Бастапқы білім

    Квадрат теңдеулерді шешу. Виет теоремасы







    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жұмыстар

    Ресурстар

    Басы

    2 минут










    Ұйымдастыру


    Оқушылармен сәлемдесіп, олардың психологиялық көңіл-күйіне назар аудару

    «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» ойын

    (Екі қолмен ауада әрекет ету арқылы мидың екі бөлігін жұмысқа қосу)

    - Үш үшбұрыш салу

    - Төрт шеңбер сызу

    - Өзендегі толқынды көрсету

    - Аттарын жазу

    -Домбыра тарту


    Сабақтың

    ортасы

    5 минут






































    10 минут
















































    1 минут






    10 минут

































    2 минут











    5 минут





































    3 минут

    Білімдерін жинақтау

    «Моншақ тізу» ойыны

    (Әр моншақ бір сұрақ)

    1. Толық квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?


    1. Келтірілген квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

    2. Толымсыз квадрат теңдеулер




    1. Дискриминант неге тең?


    1. Квадрат теңдеудің түбірлерінің бар жоқтығы неге байланысты?




    1. Виет теоремасы қалай айтылады?



    1. Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?


    1. Биквадрат теңдеуді қалай шешеді?


    1. Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын мәтінді есептердің қандай түрлерін білесіңдер?
      Мәтінді есептерді шығару алгоритмі қандай?



    (Әр сұрақтың жауабын олар айтып болғаннан кейін слайдтан көрсетіп отыру)


    Қалыптастырушы бағалау

    Дұрыс жауап бергендерге моншақ сыйлау





    Топтық жұмыс

    «Джигсо» әдісі


    Төрт топқа мәтінді есептер беріледі. Мәтінді есепті мазмұнына зейін қоя түсініп, теңдеу құрып шешеді. Мәтінді есепті қалай шығарғандарын бір-біріне түсіндіреді. Есептің шығарылуын келесі топқа тексерту.


    1-парақша

    Екі құрылысшы бірігіп қабырғаны 20 күнде қалады. Егер олар жұмысты жеке-жеке орындайтын болса, онда бірінші құрылысшы екіншіге қарағанда 9 күн артық жұмыс жасар еді. Әрқайсысы жеке орындағанда қанша күнде бітіреді? (ж. 36к. 45к.)


    2-парақша

    Мотоциклші арақашықтығы 40км бір ауылдан екінші ауылға барып қайтты.

    Кері қайтқанда ол алғашқы жылдамдығынан 10 км/сағ кем жылдамдықпен жүріп 20 минут артық уақыт жұмсады.

    Мотоциклшінің алғашқы жылдамдығын табыңдар.

    (ж. 40км/сағ)


    3-парақша

    Моторлы қайық өзен ағысымен 45 км және қарсы 22км қашықтықты жүзіп өту үшін, барлығы 5 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 2км/сағ болса, моторлы қайықтың меншікті жылдамдығын табыңдар.

    (ж.13км/сағ)


    4-парақша

    Токарь 180 бұранданы жоспар бойынша белгілі мерзімде дайындауы керек. Жаңа әдіс қолданған токарь бір күнде 30 бұранда артық жасап, жұмысты мерзімінен 1 күн бұрын бітірді. Жоспар бойынша ол бір күнде қанша бұранда жасайды?

    (ж.60 бұранда)

    Дескриптор:

    • Есептің шартын талдау және айнымалы енгізу

    • Есепті шығару үшін теңдеу құрастыру

    • Құрастырылған теңдеуді шешу

    • Есеп шартын қанағаттандыратын теңдеудің түбірін алу, тексеріс жүргізу

    • Есептің жауабын жазу



    Сергіту сәті «Ән айту»

    Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әні






    Жұптық жұмыс


    «Екі жұлдыз» сайысы

    Оқушыларды жұптастырып, квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді шешуден жарыстыру.


    Тапсырмалар

    1-парақша

    а) x4-12x2+27=0

    ә) x+1-13√x+1+ 42=0


    2-парақша

    а) x4-14x2+45=0

    ә)(x2+3x+1)(x2+3x+3)+1=0


    3-парақша

    а) x4-11x2+28=0

    ә) (x-2)2*(x2-4x)+3=0

    4-парақша

    а) x4-9x2+20=0

    ә) (x2+2x)2+7(x2+2x)+12=0


    Жарысқа қатыспайтындарға тапсырма


    x4-11x2+18=0 теңдеуінің түбірлерін табыңдар.


    Дескриптор:

    • Жаңа айнымалы енгізіп, теңдеу құрастыру

    • Жаңа айнымалыға қатысты квадрат теңдеуді шешу

    • Бастапқы айнымалыға қатысты теңдеуді шешу және жауабын жазу


    (Балл қою арқылы, қазылар алқасы қай жұптың «Екі жұлдыз» болғанын айту)









    «Абай 175» тәсілі арқылы шаршы ішіндегі сандарды сөйлету. Сандар сабақта орындаған теңдеулерінің түбірлері екенін айта кету.



    1. Абай өлең жазуды 10 жасында бастаған.

    2. 13-ке толғанда әкесі Құнанбай ел билеу жұмысына баули бастайды.

    3. Абай 40 жастан кейін ақындық өнермен шындап айналысқан.

    4. Абай өзі шығарған өлеңдерінің 16-на ән жазған.

    5. Абайдың 3 поэмасы бар. Олар «Масғұт», «Ескендір», «Әзім әңгімесі»

    6. Абай жылдың 4 мезгіліне арнап леңдер шығарған.

    7. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде 5 асыл іс, 5 дұшпанды айтып кетті.

    8. Абайдың 45 қара сөздері бар.

    9. Абай 1845 -жылы туып 1904-жылы 60 жасқа қараған шағында қайтыс болды.


    «Өлді деуге сыя ма айтыңдаршы,

    Өшпейтұғын артында із қалдырған»




    Білімді жинақтау

    «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі арқылы есте сақталу керек ойды жеткізу.

    1. Биквадрат теңдеуді _____________________

    енгізіп шешеді.

    1. Қозғалысқа берілген есептерді шығарғанда _____________________ бір жүйеде болу керек.


    1. Қозғалысқа берілген мәтінді есептердің теңдеуін __________________ теңестіру арқылы құрады.


    1. Өзен ағысына берілген мәтінді есептерді шығарғанда ________________ жылдамдық артатынына және кемитініне көңіл бөлу керек.


    1. Жұмыс өнімділігіне берілген мәтінді есептерді шығарғанда орындалу керек жұмыстың көлемі _____________ деп алынады.


    Слайдтар


    ax²+вх+c=0



    х²+вх+с=0


    ах²=0

    х²+вх=0

    х²+с=0


    D=в²- 4ac


    D˃0 екі түбір

    D=0 бір түбір

    D˂0 түбірі болм.

    x1*x2=c

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенжегалиева Зоя Жахимқызы
    26 Ақпан 2020
    851
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әріптестеріме көмегі болар деп ойлаймын
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Алгебра

    Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі

    Күні:29.01.2020жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғалиева З.Ж

    Сабақтың түрі:

    Квадрат теңдеулер тарауы бойынша білімді жинақтап қорытындылау

    Сынып: 8

    Қатысқандар: « 21 » Қатыспағандар: « жоқ »

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер мен мәтінді есептер шығару.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    • Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді жаңа айнымалы енгізіп шеше білу

    • Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтіріп шеше алу

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік қорын байыту

    Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратып айту.

    Математикалық терминдерді сауатты айту (дискриминант, түбір, коэффицент)

    Математикалық тұжырымдар мен ережелерді; өз ойын нақты жеткізу;


    Диалогтар мен жазылымға қатысты тіркестер:

    Мәтінді есептерді квадрат теңдеуге келтірмей де шығаруға бола ма?

    Мәтінді есептерді қандай теңдеуге келтіріп шығаруды білесіңдер?

    Мәтінді есептерді шығарудың алгоритмі қандай?

    Теңдеулерді шешудің қандай тәсілін үйрендіңдер?

    Пәнаралық байланыс

    Қозғалысқа берілген есептерді физика пәнімен байланыстыру

    Абай өміріне байланысты сандарды, әдебиетпен байланыстыру

    Құндылықтарға баулу

    • Білім алу жолында өзіне талап қоя білу, оқығанды есте сақтауға ұмтылу;

    • Логикалық ойлау белсенділіктерін дамыту, ой ұшқырлығын қалыптастыру;

    • Топ болып жұмыс жасағанда басқаларға көмегін беру, жақсы қарым-қатынас, көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру;

    • Тапсырылған жұмысты жауапкершілікпен орындауға, оның шешімін нақты қабылдауға дағдыландыру

    Бастапқы білім

    Квадрат теңдеулерді шешу. Виет теоремасы







    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жұмыстар

    Ресурстар

    Басы

    2 минут










    Ұйымдастыру


    Оқушылармен сәлемдесіп, олардың психологиялық көңіл-күйіне назар аудару

    «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» ойын

    (Екі қолмен ауада әрекет ету арқылы мидың екі бөлігін жұмысқа қосу)

    - Үш үшбұрыш салу

    - Төрт шеңбер сызу

    - Өзендегі толқынды көрсету

    - Аттарын жазу

    -Домбыра тарту


    Сабақтың

    ортасы

    5 минут






































    10 минут
















































    1 минут






    10 минут

































    2 минут











    5 минут





































    3 минут

    Білімдерін жинақтау

    «Моншақ тізу» ойыны

    (Әр моншақ бір сұрақ)

    1. Толық квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?


    1. Келтірілген квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

    2. Толымсыз квадрат теңдеулер




    1. Дискриминант неге тең?


    1. Квадрат теңдеудің түбірлерінің бар жоқтығы неге байланысты?




    1. Виет теоремасы қалай айтылады?



    1. Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?


    1. Биквадрат теңдеуді қалай шешеді?


    1. Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын мәтінді есептердің қандай түрлерін білесіңдер?
      Мәтінді есептерді шығару алгоритмі қандай?



    (Әр сұрақтың жауабын олар айтып болғаннан кейін слайдтан көрсетіп отыру)


    Қалыптастырушы бағалау

    Дұрыс жауап бергендерге моншақ сыйлау





    Топтық жұмыс

    «Джигсо» әдісі


    Төрт топқа мәтінді есептер беріледі. Мәтінді есепті мазмұнына зейін қоя түсініп, теңдеу құрып шешеді. Мәтінді есепті қалай шығарғандарын бір-біріне түсіндіреді. Есептің шығарылуын келесі топқа тексерту.


    1-парақша

    Екі құрылысшы бірігіп қабырғаны 20 күнде қалады. Егер олар жұмысты жеке-жеке орындайтын болса, онда бірінші құрылысшы екіншіге қарағанда 9 күн артық жұмыс жасар еді. Әрқайсысы жеке орындағанда қанша күнде бітіреді? (ж. 36к. 45к.)


    2-парақша

    Мотоциклші арақашықтығы 40км бір ауылдан екінші ауылға барып қайтты.

    Кері қайтқанда ол алғашқы жылдамдығынан 10 км/сағ кем жылдамдықпен жүріп 20 минут артық уақыт жұмсады.

    Мотоциклшінің алғашқы жылдамдығын табыңдар.

    (ж. 40км/сағ)


    3-парақша

    Моторлы қайық өзен ағысымен 45 км және қарсы 22км қашықтықты жүзіп өту үшін, барлығы 5 сағат жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 2км/сағ болса, моторлы қайықтың меншікті жылдамдығын табыңдар.

    (ж.13км/сағ)


    4-парақша

    Токарь 180 бұранданы жоспар бойынша белгілі мерзімде дайындауы керек. Жаңа әдіс қолданған токарь бір күнде 30 бұранда артық жасап, жұмысты мерзімінен 1 күн бұрын бітірді. Жоспар бойынша ол бір күнде қанша бұранда жасайды?

    (ж.60 бұранда)

    Дескриптор:

    • Есептің шартын талдау және айнымалы енгізу

    • Есепті шығару үшін теңдеу құрастыру

    • Құрастырылған теңдеуді шешу

    • Есеп шартын қанағаттандыратын теңдеудің түбірін алу, тексеріс жүргізу

    • Есептің жауабын жазу



    Сергіту сәті «Ән айту»

    Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әні






    Жұптық жұмыс


    «Екі жұлдыз» сайысы

    Оқушыларды жұптастырып, квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулерді шешуден жарыстыру.


    Тапсырмалар

    1-парақша

    а) x4-12x2+27=0

    ә) x+1-13√x+1+ 42=0


    2-парақша

    а) x4-14x2+45=0

    ә)(x2+3x+1)(x2+3x+3)+1=0


    3-парақша

    а) x4-11x2+28=0

    ә) (x-2)2*(x2-4x)+3=0

    4-парақша

    а) x4-9x2+20=0

    ә) (x2+2x)2+7(x2+2x)+12=0


    Жарысқа қатыспайтындарға тапсырма


    x4-11x2+18=0 теңдеуінің түбірлерін табыңдар.


    Дескриптор:

    • Жаңа айнымалы енгізіп, теңдеу құрастыру

    • Жаңа айнымалыға қатысты квадрат теңдеуді шешу

    • Бастапқы айнымалыға қатысты теңдеуді шешу және жауабын жазу


    (Балл қою арқылы, қазылар алқасы қай жұптың «Екі жұлдыз» болғанын айту)









    «Абай 175» тәсілі арқылы шаршы ішіндегі сандарды сөйлету. Сандар сабақта орындаған теңдеулерінің түбірлері екенін айта кету.



    1. Абай өлең жазуды 10 жасында бастаған.

    2. 13-ке толғанда әкесі Құнанбай ел билеу жұмысына баули бастайды.

    3. Абай 40 жастан кейін ақындық өнермен шындап айналысқан.

    4. Абай өзі шығарған өлеңдерінің 16-на ән жазған.

    5. Абайдың 3 поэмасы бар. Олар «Масғұт», «Ескендір», «Әзім әңгімесі»

    6. Абай жылдың 4 мезгіліне арнап леңдер шығарған.

    7. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде 5 асыл іс, 5 дұшпанды айтып кетті.

    8. Абайдың 45 қара сөздері бар.

    9. Абай 1845 -жылы туып 1904-жылы 60 жасқа қараған шағында қайтыс болды.


    «Өлді деуге сыя ма айтыңдаршы,

    Өшпейтұғын артында із қалдырған»




    Білімді жинақтау

    «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі арқылы есте сақталу керек ойды жеткізу.

    1. Биквадрат теңдеуді _____________________

    енгізіп шешеді.

    1. Қозғалысқа берілген есептерді шығарғанда _____________________ бір жүйеде болу керек.


    1. Қозғалысқа берілген мәтінді есептердің теңдеуін __________________ теңестіру арқылы құрады.


    1. Өзен ағысына берілген мәтінді есептерді шығарғанда ________________ жылдамдық артатынына және кемитініне көңіл бөлу керек.


    1. Жұмыс өнімділігіне берілген мәтінді есептерді шығарғанда орындалу керек жұмыстың көлемі _____________ деп алынады.


    Слайдтар


    ax²+вх+c=0



    х²+вх+с=0


    ах²=0

    х²+вх=0

    х²+с=0


    D=в²- 4ac


    D˃0 екі түбір

    D=0 бір түбір

    D˂0 түбірі болм.

    x1*x2=c

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    26.02.2020
    851
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенжегалиева Зоя Жахимқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации