Материалдар / Ашық сабақ 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
22 Тамыз 2023
172
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақты өзіндік талдауы

Пәні : Алгебра

Сыныбы: 7 «А»

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.



I.

-Сыныпқа жалпы сипаттама: сыныпта барлығы 3 оқушы, оның 1 оқушысы ауырып жатыр (Нурсиханова Шайза), қатысқаны -2 оқушы

- Білім сапасы 70-85- пайыз.

.

- Тақырыпты таңдау: 7.1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

7.2.1.14

алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;

7.2.1.15

қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

-Мақсаты: Қысқаша көбейту формуласын тұжырымдайды;

Формулалардың көмегімен өрнектерді түрлендіреді;

Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді түрлендіру барысында қолданады;.


II.


Талдау элементтері

Қорытынды

1.Сабақтың мақсатын талдау

Сабақтың мақсатының дұрыс қойылуы

Алгебра пәні сабағының білімділік,тәрбиелік, дамытушылық мақсаттары тақырыпқа байланысты қойылды.

Материалдық мазмұны

Оқытылатын материалдар мазмұны оқытудың жаратылыстану -математика бағыттарына сай келеді.

Оқушылардың білімдері мен дағдыларының қажетті деңгейі

Оқушылардың біліміне,дағдысына,ұғымына сәйкес алгебра пәнінің тақырыбы оқытылды.

Оқушылардың дайындық деңгейі

Әр оқушының қабілеті ескерілді.

Оқытудың соңғы нәтижесі

Оқушылар дағдысын,шеберлігін қалыптастыру.

Оқушыларды мақсатқа жеткізудің әдістері мен формалары

Оқушыларға жеткізудің формасы мен әдістері анық,қарапайым нақты ұйымдастырылды.

Қойылған мақсатқа жетудің сатылары

Қойылған міндеттерді түгел орындау.

2. Cабақты ұйымдастырудың және құрылымына талдау

Сабақтың құрылымы мен сәйкестігі

Сабақ құрылымы сабақ типіне сәйкес келеді.

Сабақтың логикалық реттілігі мен этаптарынының байланысы

Сабақтың бөлімдерінің өзара байланыстырып реттеу.

Сабақтың зтаптарына уақытты бөлудің мақсаттылығы

Сабақтың бөлімдеріне уақытты дәл бөле отырып тиімді ұйымдастыру.

Математика кабинетіндегі құралдарды пайдаланудың тиімділігі

Математика  кабинетіндегі құралдар өтілетін тақырыптарға байланысты сабақ барысында қолданылды, кейбір техникалық ақаулар болып қалды.

Оқушылар мен мұғалімнің еңбекті ғылыми тұрғыда ұйымдастыруы

Мұғалімнің ойластырумен,оқушылардың ойлау қабілеттері арқылы жүргізеді.

Сабақтың басы мен соңын ұйымдастыру

Уақытымен және жоспар бойынша

Сабақ жүргізу ырғағының тиімділігі

Қазақ тілінде түсінікті етіп жүргіздім.

 

Сабақ жоспарының болуы және оның орындалу дәрежесі

Сабақ жоспары әр сабақта ойластырып жасалады,пайдаланылады.

3. Сабақ мазмұнын талдау

Баяндаудың ыңғайлығы

Мұғалімнің материалды баяндау деңгейі оқушылардың түсінуіне игеруіне дәл келеді.

Баяндаудың ғылымилығы

Мұғалімнің материалды баяндауы оқулық мазмұны негізінде оқушылардың білім деңгейіне сәйкес қосымша материалдар(интернет желісінен) пайдаланды.

Сабақтың мазмұнының өмірмен байланыстылығы, кәсіптік бағдар беру

Әрбір сабақтың өмірмен тығыз байланыс орнаған және әрбір оқушының келешек мамандығы ескерілді.

Сабақ мазмұнының оқушылар қажеттілігі мен қызығушылығына байланыстылығы

Әрбір сабақтың мазмұнына сәйкес оқушылар қажеттілігі,қызығушылығы ескеріліп өткізілді.

Оқушылардың ізденушілігі өз бетімен ойлауы оқу әрекетінің бейімділігін қалыптастыру

Оқушылардың өздігінен ойлауы, оқу әрекеті, белсенділігі әр сабақтың материалдарына байланысты жүзеге асыру мұғалімнің негізгі міндеті деп есептеймін.

4.Сабақ үстіндегі оқушылар жұмысына талдау

Сабақтың әр бөліміндегі оқушылардың жұмысқа қабілеттілігі және белсенділігі

Оқушылардың сабақ барысында жұмысқа қабілеттілігі және белсенділігін әр түрлі жұмыс формаларымен, жауаптарын бағалаумен асырды.

Сабақ және тақырыпқа қызығушылық

Сабаққа,тақырыпқа оқушылар қызығушылығын сабақтың әр түрлілігімен,әдістерімен мұғалім жүзеге асырады.(деңгейлік есептер, генеалогиялық әдіс бойынша постер құрау)

Сабақтағы еңбектің мәдениеттілігі.Оқушылардың жұмыс түрін ұйымдастыруы

Оқушылдар сабақта уақытты тиімді пайдалануды,оқушылар ережесін сақтауды,жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды мұғалім көмегімен қалыптастырады.

Оқушылардың бірдей талапты орындауы

Математика жұмыс дәптерін жүргізу, бағалау парағын толтыру, талапқа сай ұстауы.

 

Оқушылар білімі мен дағдыларының сапасы

Оқушылар мұғалімнің бағалауына оң көзбен қарайды,өйткені олар жауаптарына өзіндік бақылау,өзіндік бағалау жайын біледі.


Сәтті өткен

Жоспарланған тапсырмалардың орындалуы

Сәтсіз өткен

-сабақ басындағы оқушылардың алдына қойған мақсаттарының , сабақ соңында орындалу деңгейі жайлы сұралынбай қалды.

5. Үй тапсырмасына талдау

Үй тапсырмасын тексерудің әдістері мен тәсілдері

Фортуна әдісімен компьютерде орындау .

Үй тапсырмасының көлемі

Үй тапсырмасының көлемі өтілген материалдың қиындығына байланысты беріледі.Оқушылардың қабылдау мүмкіндігіне қарай.

Сабақ беру барысында оқушылардың үй тапсырмасын орындауға дайындау

Үй тапсырмасын қалай орындау керектігі жөнінде оқушыларға түсінік жасалды.

6. Сабақтың шартына санитарлық-гигиеналық баға беру

Тақтаны пайдалану

Математика кабинетінде қоңыр түсте,магнитті тақтамен жабдықталған.Оқушыға қолдануға қолайлы.

Бөлменің жарықталуы,тазалығы

Математика кабинеті күндізгі жарық шамымен жарықталған,тазалық талапқа сай.

Көрнекілікті пайдалану,қолдану

Таблица.дискриптор, сабақтың соңындағы көңіл күйді бейнелейтін суреттер стандартқа сай жасалған.

Техника қауіпсіздігін сақтау.

Мұғалім оқу жылы басында әр сыныптың оқушыларын техника қауіпсіздік ережесімен таныстырып,арнаулы журналға қол қояды.

7. Сабақтың психологиялық талдауы

Оқушылардың сабақ алдындағы психологиялық  жағдайы

 Мұғалім оқушыларды сабаққа психологиялық жағдайға дайындауға көңіл бөліп әр түрлі әдістеме қолданылады.

Өткен сабақ туралы қызық фактілер арқылы оқушылар көңіл –күйін сабақта рефлексияда дайындайды.

Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту

Осы мақсатты мұғалім түрлі проблемалық

жағдайлар туғыза отырып өтілетін материалдарға байланысты оқушылардың ойлау қабілетіне жағдай жасайды.



III. Қорытынды

Алгебраны оқытудың мақсаты-оқушыларды математикалық модель құруға, қойылған мәселені шешу үшін қажетті алгоритмді құруға немесе ыңғайлы математикалық жаңа әдіс-тәсілдердің көмегімен өз бетінше білім алу қабілеттерін дамытуға үйрету болып табылады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!