Материалдар / Ашық сабақ 8 сынып

Ашық сабақ 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған мазмұн
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.4

Мектеп: Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абдикаримова Лязиза Орынбасаровна

Сынып: 8

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

6 зертханалық жұмыс. «Өткізгіштерді параллель қосуды зерделеу»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.9- өткізгіштерді параллель жалғаудың заңдылықтарын эксперимент арқылы анықтау;

8.1.3.3- физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану және талдау

Сабақ мақсаттары

  • Өткізгіштерді параллель жалғауда ток күшін, электрлік кернеуді эксперимент арқылы анықтайды.

  • Жалпы кедергінің мәнін Ом заңы формуласымен және параллель жалғаудың формуласымен есептейді.

  • Кедергілердің мәндерін салыстыра отырып, қорытынды жасайды.

  • Бағалау критерийлері

Ток күшін, кернеуді өлшеу дағдыларын қолданады


Өлшеу нәтижелерін пайдаланып жалпы ток күшін, кернеуді, кедергіні есептейді және қорытынды жасайды

Тілдік мақсаттар


Өткізгіштерді параллель жалғаудың заңдылықтарын ауызша және жазбаша сипаттайды.

Қорытынды жасайды. ( оқылым, жазылым, тыңдалым)


Пәнге тән лексика мен терминология:

Ток көзі, амперметр, вольтметр, резистор, реастат, өткізгіш сымдар, кілт, тізбекті жалғау

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Амперметр тізбекке ……жалғанады;

Вольтметр тізбекке................... жалғанады

Жалпы кернеу .......формуласымен есептелінеді;

Ом заңы формуласынан ............. кедергіні анықтайды.

Параллель жалғау заңдылықтары бойынша жалпы кедергіні.................... анықтайды

Параллель жалғауда тұрақты болатын шама....................




Құндылықтарды дарыту


Еңбек және шығармашылық,ынтамақтастық, өмір бойы білім алуды топтық жұмыстар арқылы дарытамын


Пәнаралық байланыстар

Формулаларды қолданып, есептеуде математика пәнімен, сұлбаларды сызу үшін сызу пәнімен байланыстырамын


Алдыңғы білім


Электр тізбегі және оның құрамдас бөліктері. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау тақырыптарын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



Басы 7 минут

















Ортасы 25 минут


Ұйымдастыру кезеңі. « Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы

оқушылар зертханалық жұмысқа қажетті приборлар мен формулаларды іріктеп алу арқылы оқушылар оқу мақсатын ашады.


Құрал –жабдықтарды тарату.

Техника қауіпсіздік ережесімен таныстыру.


Білім алушылардың жақын арадағы даму аймағын анықтау ( 1,2,3,4,5 сандары арқылы топқа бөлу)


Тапсырма:

«Өткізгіштерді параллель қосуды зерделеу»


Дескриптор

  • Амперметрдің және вольметрдің шкалаларымен танысып, бөлік құнын анықтайды.

  • Электр тізбегін сұлба бойынша жинайды.

  • А1, А2 амперметрлерінің көрсетулерін жазады.

  • V1, V2, Vж вольтмтерлерінің көрсетулерін жазады.

  • Iж= I1 + I2  есептейді.

  • Бөліктің жалпы кедергісін Rж = Uж/Iж ; 1/Rж = 1/R1+ 1/R2 формулалары бойынша есептейді

  • Өлшеу нәтижелерін кестеге түсіреді.

I1,A

I2,A

I3

A


U1 B

U2,

B

R1,

R2,

Rж,Oм

Rж,Oм











Қорытынды жасайды.

Дескриптор:

  • Құралдардың бөлік құнын анықтайды

  • Сұлба бойынша тізбекті жинайды

  • Өлшеу нәтижелерін есептейді және кестеге түсіреді

  • Қорытынды жасайды

Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды.

2 жұлдыз бір тілек тәсілі

Мұғалім жазбаша кері байланыс ұсынады.




Вольтметр, амперметр, ток көзі, кілт, резистор, реостат, өткізгіш сымдар жазылған слайд
















Оқулық, зертханалық жұмыс дәптері

















Үлестірме қағаз



Аяғы
















Рефлексия

Shape2










Үлестірме қағазы



















Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?



Бағалау- Сіз оқушылардың игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Тапсырма тәсілін -

«Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы ойлау шешім қабылдау, ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастырды. «Топтық жұмыс» арқылы басқалармен жұмыс істей білу,басқа адамның идеясын сыйлау дағдылары қалыптасады.

Диалог және қолдау көрсету тәсілі оқушылардың тілдік дағдыларын (оқылым-тыңдалым, оқылым-жазылым, оқылым-.айтылым, тыңдалым-жазылым) қалыптастыруда зор ықпалын тигізді


  1. «Жүйелік органайзер»

әдісін қолданып сұлба арқылы параллель жалғау бойынша білім алушылардың сабаққа деген қызығушылығы мен қажеттілігін оятып, зертханалық жұмысты толығымен орындау арқылы оқу мақсатына жеттім



«Бағалау парағы» әдісі бойынша өзін-өзі бағалау жүреді.

Мақсаттар бойынша өзін-өзі бағалау

Дескриптор арқылы бағалау





Сабақ басында білім алушыларды техника қауіпсіздік ережесінің нұсқаулығымен таныстырып, журналға қол қойғызамын





Жалпыбағалау1

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуі не ықпалын тигізереді (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?


ЖИ арқылы жасау
04 Қараша 2018
766
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі