Басы 7
минут
Ортасы
25
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. «
Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы
оқушылар зертханалық жұмысқа
қажетті приборлар мен формулаларды іріктеп алу арқылы оқушылар оқу
мақсатын ашады.
Құрал –жабдықтарды
тарату.
Техника қауіпсіздік ережесімен
таныстыру.
Білім алушылардың жақын
арадағы даму аймағын анықтау ( 1,2,3,4,5 сандары арқылы топқа
бөлу)
Тапсырма:
«Өткізгіштерді параллель
қосуды зерделеу»
Дескриптор
-
Амперметрдің және
вольметрдің шкалаларымен танысып, бөлік құнын
анықтайды.
-
Электр тізбегін сұлба
бойынша жинайды.
-
А1,
А2 амперметрлерінің көрсетулерін
жазады.
-
V1, V2, Vж вольтмтерлерінің көрсетулерін
жазады.
-
Iж= I1 + I2 есептейді.
-
Бөліктің жалпы
кедергісін Rж
=
Uж/Iж ;
1/Rж
=
1/R1+
1/R2
формулалары бойынша
есептейді
-
Өлшеу нәтижелерін
кестеге түсіреді.
I1,A
|
I2,A
|
I3
A
|
U1
B
|
U2,
B
|
R1,
Oм
|
R2,
Oм
|
Rж,Oм
|
Rж,Oм
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды жасайды.
Дескриптор:
-
Құралдардың бөлік құнын
анықтайды
-
Сұлба бойынша тізбекті
жинайды
-
Өлшеу нәтижелерін есептейді және кестеге
түсіреді
-
Қорытынды жасайды
Дескриптор арқылы өзін-өзі
бағалайды.
2 жұлдыз бір тілек тәсілі
Мұғалім жазбаша кері байланыс
ұсынады.
|
Вольтметр, амперметр, ток
көзі, кілт, резистор, реостат, өткізгіш сымдар жазылған
слайд
Оқулық, зертханалық жұмыс
дәптері
Үлестірме
қағаз
|
Саралау –Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз
басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау- Сіз оқушылардың игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын
сақтау.
|
Тапсырма тәсілін -
«Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы
ойлау шешім қабылдау, ақпаратты басқару дағдыларын
қалыптастырды. «Топтық жұмыс» арқылы
басқалармен жұмыс істей білу,басқа адамның идеясын сыйлау дағдылары
қалыптасады.
Диалог және қолдау көрсету
тәсілі оқушылардың тілдік дағдыларын (оқылым-тыңдалым,
оқылым-жазылым, оқылым-.айтылым, тыңдалым-жазылым) қалыптастыруда
зор ықпалын тигізді
-
«Жүйелік
органайзер»
әдісін қолданып сұлба арқылы
параллель жалғау бойынша білім алушылардың сабаққа деген
қызығушылығы мен қажеттілігін оятып, зертханалық жұмысты толығымен
орындау арқылы оқу мақсатына жеттім
|
«Бағалау парағы» әдісі бойынша
өзін-өзі бағалау жүреді.
Мақсаттар бойынша өзін-өзі
бағалау
Дескриптор арқылы
бағалау
|
Сабақ басында білім алушыларды
техника қауіпсіздік ережесінің нұсқаулығымен таныстырып, журналға
қол қойғызамын
|