2.Тапсырма: топпен
жұмыс
«Ақпаратты сүзу»
әдісі
Графикалық
органайзер «Ақпаратты
сүзу» әдісі Топтық жұмыс оқушыларға
мәтін беріледі.Берген ақпараттан маңыздылығы көп және аз сөздерді
сүзеді.маңызды сөздердің анықтамасын жазып алады.( оқу әңгімелері
тәсілі)
( Оқушыларға мәтін
беріледі)
Жылу процестерінің
қайтымсыздығы.
Термодинамиканың екінші
заңы.
Табиғаттағы көптеген процестер
қайтымсыз.Жылу алмасу кезінде энергия қатты қыздырылған денеден
азырақ қыздырылған денеге беріледі.Жерге құлайтын дененің
механикалық энергиясы ішкі энергияға айналады.Бұл процестер
табиғатта өздігінен кері қайтпайды, олар қайтымсыз.Термодинамиканың
екінші заңы жылу процестерінің бағытын қарастырады.Ол тәжірибелерге
және табиғатта болып жатқан құбылыстарға негізделіп
тұжырымдалған.Заң жылу құбылыстарының қайтымсыздығын және олардың
бір бағытта жүретінін білдіреді.Термодинамиканың екінші заңы туралы
ғалымдар жасаған бірнеше анықтамалар бар.Біз екі ғалымның пікіріне
тоқталайық.В. Томсонның қортындысы
бойынша.
Клаузистың
анықтамасы.
Томсон тұжырымдаған
термодинамиканың екінші заңы бір ғана энергия көзінен алынған
энергия есебінен механикалық жұмыс атқаратын екінші ретті мәңгі
қозғалтқыш жасау мүмкін емес екенін
түсіндіреді.
І
топ.Табиғаттағы қайтымсыз
процестерге мысалдар келтіріп атаңдар
ІІ
топ. Термодинамиканың екінші заңын
түсіндіріңдер
ІІІ
топ. Жылу үдерістерінің
қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңының бірнеше
тұжырымдамаларын есте сақтаңдар.
Дескриптор арқылы кері байланыс
жүргізіледі.
-
Табиғаттағы қайтымсыз
процестерге мысалдар келтіре алады.
-
Термодинамиканың екінші заңын
түсіндіре алады.
-
Жылу үдерістерінің
қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңының тұжырымдамаларын
ауызша, жатқа айта алады.
Топтың жұмысын мұғалім
нәтиже бойынша саралай отырып символьдық белгілермен белгілеген
оқушылардың кері байланыс береді. (+);
( );
(-)
Бағалау
парағы
№
|
Дескрипторлар
|
Иә
«+»
|
Жоқ
« »
|
1
|
Табиғаттағы қайтымсыз
процестерге мысалдар келтіре
аламын.
|
|
|
2
|
Термодинамиканың
екінші заңын түсіндім
|
|
|
3
|
Жылу үдерістерінің
қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші
заңының тұжырымдамаларын ауызша, жатқа айта
аламын.
|
|
|
3.
Тапсырма: топтық
жұмыс. «Сәйкестендіру»
әдісі
Тұжырымдамалар толық берілген.
Жазылған сөздерді сәйкестендіріп қою керек:
Клаузиус; Планк;
Кельвин;
1.
Жылу өздігінен аз қызған
денеден қатты қыздырылған денеге өте
алмайды.(_________)
2.Нәтижесінде жылуды толығымен
жұмысқа айналдыратын периодты процестің болуы мүмкін
емес(_________)
3.Салқын жүйеден жылу алып, оны
жұмысқа айналдыратын машина жасау мүмкін
емес.(__________)
Топтың жұмысын мұғалім
нәтиже бойынша саралай отырып, ауызша кері байланыс
береді.
|