Қысқа мерзімді жоспар
|
№ |
Бағалау критерийі |
Тапсырмалар |
Дескриптор |
Ия |
Жоқ |
|
1 |
Табиғаттағы магниттік құбылыстарды және жердің полюстарын ажырата алады. |
1 |
1.Тұрақты магниттерді біледі және полюстерін ажырата алады 2.Жердің магнит өрісін анықтай алады |
|
|
|
2 |
Жолақ магниттің магнит өрісі мен соленоидтың магнит өрістерін салыстыра алады |
2 |
1.Тізбек құрастыра алады. 2. Жолақ магниттің магнит өрісін тәжірибеде анықтай алады 3 . Соленоидтың жұмыс істеу принциптерін біледі және қандай салаларда қолданылуын айта алады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 8 сынып
Ашық сабақ 8 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.4В |
Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қанатбаева Ж.Б |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электромагниттер және оларды қолдану. № 9 зертханалық жұмыс. «Электрмагниттi құрастыру және оның әсерiн сынау» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.3.4 Жолақ магнит пен соленоидтың магнит өрістерін салыстыру. 8.1.3.3 Физика кабинетінде қауіпсіздік ережесін білу және сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Диалогта және жазылымда соленоид, жолақ магнит,магнит өрісі,магнит полюстері қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәндік лексика және терминология |
Электрмагнит, соленоид ,трансформатор, стартер,синхрофазатрон, үлкен адрондық коллайдер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогқа және жазуға қажет сөз тіркестері |
Магнит өрісін ........ туғызады. Жердің ...... өрісі бар. Электрмагнитік құбылысын ............ бақылауға болады. Жолақ магниттің екі ...... бар. Соленоидта ....... тогы арқылы магнит өрісі пайда болады |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алуды, топтық және жұптық жұмысты орындау арқылы дарытамын. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жердің магнит полюстерін анықтауда география пәнімен байланыс орнатамын |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Электрмагниттік құбылыстар, өткізгіштердің түрлері, электр тізбегі, тұрақты магнит полюстері, соленоидтың құрылысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
5 минут |
Сыныпта «Көршіге сәлем» әдісімен әр екі көрші оқушы қолдарын көтеріп,екі қолдап бір-бірінің алақандарын үш рет шапалақтау арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастырамын. Сабақтың мақсатын анықтауға үшін бейнежазба көрсетемін. Анонс : видеоларды дыбысын шығармай көрсету арқылы оқушыларда ой туғызамын С 1.Бірінші бейнежазбадан қандай құбылыс көрдің 2.Екінші бейнежазбадағы құбылыстың бірінші бейнежазбадағы құбылысқа ұқсастығы
Сабақ мақсатын анықтата отырып , оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамытамын «Суретіне қарап таны» әдісі арқылы топтарға бөлемін.
І топ «Таға тірізді магнит» ІІ топ «Жолақ магнит» ІІІ топ «Соленоид» |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 мин.
20 минут |
Ой қозғау (топтық жұмыс) "Электрмагнитке" ақыл-ой картасын жасайды Әр топтан бір оқушы постердің ортасына «Электрмагнит» сөзін жазып, осы ұғымға тиісті сөздерді тармақтап жазады.Постерді әр топ қорғайды. Топтар бір-бірінің ақыл-ой картасын бас бармақ әдісімен бағалайды. Зертханалық жұмыс 1.Электрмагнит құрастыру және оның магнит әсерін тексеру Дескриптор: - Ток көзін, соленоидты,реостатты және кілтті тізбектей қосып, электр тізбегін жинайды. - Тізбекті тұйықтап, магнит тілшені пайдаланып, соленоидтың магнит полюстерін анықтайды. - Магнит тілшені соленоидтың магнит өрісінің оған тигізетін әсері шамалы болатындай қашықтықта орналастырады - Соленоидқа темір өзекті енгізеді - Электрмагниттің магнит тілшеге әрекетін бақылайды
2.Жолақ магниттің магнит әсерін тексеру Дескрипторлар:
3. Жолақ магнит пен соленоидтың магнит өрістерін салыстыру. Дескрепторлар:
4. Қорытынды
Жеке оқушыларға тапсырма: «Шын және Жалған» белсенді оқыту әдісі Оқушылар үлестірмедегі сұрақтардың жауабын таблицаға белгілейді
Қойылған сұрақтар бойынша топтар бағдаршам бойынша бағалайды
|
А3 қағаздар ,маркерлер
Үлестірмелі қағаз
Ток көзі , реостат, сымдар, магнит тілшесі,темір ұнтақтары, А4 қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
7 мин
|
БББ кестесі бойынша рефлексия жасатамын
Бағалау: І. Зертханалық жұмыстың жасалуын әр топ критерийлер бойынша өздері бағалайды.
Бағдаршам арқылы оқушылар өзін-өзі бағалауы. Мұғалімнің жазбаша кері байланысы.
ІІ.Электрмагниттердің тұрмыста және өндірісте,ауыл және халық шаруашылығында пайдалануын әр топ бағдаршам әдісі бойынша өзара бағалайды.
1.Жасыл-өте жақсы 2.Сары-жақсы 3. Қызыл- орташа
Үйге тапсырма : Зерттеушілік дағдаларын қалыптастыру мақсатында. трансформатор, зарядтағыш құрылғылар, автомобиль стартері,синхрофазатрон, термоядролық реактор, үлкен адрондық коллайдер сияқты құрылғылары қайда және қандай мақсатта қолданатындығын тауып, дәптерге жазып келеді.
|
Қима қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік ережесін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бүгінгі сабақта саралап оқытудың мына тәсілдері қолданылды: Қабілетті оқушыларға 1.Үй тапсырмасын сұрауда: "Миға шабуыл" әдісі бойынша сұраймын |
Сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізілді: Басбармақ, бағдаршам, оқушылар өзін-өзі бағалауы, мұғалімнің мадақтауы. Осы бағалау арқылы мен оқушыларға кері байланыс бере отырып, өз қателіктерін түзетуге мүмкіндік беремін.
|
Оқушылар сабақта сергек отыру үшін алдын ала бөлме терезелерін ашып, желдетіп,ауасы тазартылады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланaмыз, сол бағандағы өзіңіз маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Мен бүгінгі сабаққа қойған мақсатыма қол жеткізе алдым деп ойлаймын. Өйткені, бағалау криитерийлеріне оқушылар дескрипторлар арқылы шықты. Әр оқушылар өздерінің деңгейлерін біле отырып, келесі сабақтарда талпына бастайды деп ойлаймын. Саралау өте тиімді жүргізілді. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ жоспарында ауытқулар болмады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.Ақыл-ой картасын пайдалану тиімді болады 2. Бағалауда «Бағдаршам» әдісін пайдаланған дұрыс Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )? Оқушыларға дайын білімді емес, тапсырманы өз бетімен меңгеріп, ойлай отырып ойланатындай белсенді оқу әдіс -тәсілдерін көп немесе жиі пайдалану. Педагогикалық әдіс-тәсілдерді шеберлікпен қолдануға тырысамын. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? 1. Келешектегі сабағымда көптеген белсенді әдіс –тәсілдерді, саралау тәсілдерін тиімді пайдаланамын.
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
№ |
Бағалау критерийі |
Тапсырмалар |
Дескриптор |
Ия |
Жоқ |
|
1 |
Табиғаттағы магниттік құбылыстарды және жердің полюстарын ажырата алады. |
1 |
1.Тұрақты магниттерді біледі және полюстерін ажырата алады 2.Жердің магнит өрісін анықтай алады |
|
|
|
2 |
Жолақ магниттің магнит өрісі мен соленоидтың магнит өрістерін салыстыра алады |
2 |
1.Тізбек құрастыра алады. 2. Жолақ магниттің магнит өрісін тәжірибеде анықтай алады 3 . Соленоидтың жұмыс істеу принциптерін біледі және қандай салаларда қолданылуын айта алады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз
ұрақтар:





















