Ұйымдастыру
кезеңі Сәлемдесу.Оқушыларды
түгелдеу
Жағымды атмосфералық ахуал
қалыптыстыру.
Сыныптық үй-тапсырмасын «Миға
шабуыл» әдісі бойынша сұрақ-жауап арқылы
тексеремін:
-
Ресейде 1917 жылғы Ақпан
революциясы нәтижесінде не болды?
-
Қосөкіметіліктің мәні
не?
-
Уақытша өкімет бойынша Торғай,
Жетісу, Түркістан өлкесіне кімдер коммиссар болып
сайланды?
-
Ақпан революциясынан кейін
қазақ жерінде өзгерістер болды ма?
Жаңа
сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
таныстырамын
Зерттеу және талдау «Суреттер
сөйлейді» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз
(6-минут)
Сұрақтар:
1.Суретте кімдерді көріп
тұрсыңдар?
2. «Алаш» ұлттық қозғалысына
бұл кісілердің қатысы қандай?
3.
Сол кезде ұлттық зиялылардың қоғамдағы орны
қандай болды?
4.
Ұлт зиялылары кімнің мүддесін қорғады деп
ойлайсыңдар?
5. Алаш сөзі не мағына береді деп
ойлайсыңдар?
Суреттер арқылы оқушыларды «Әлихан»,
«Ахмет» «Міржақып» деп 3 топқа
бөлу
Слайд-
таныстырылым
«Ойлан
-топтас-бөліс»
әдісі
1-тапсырма Мәтінмен
жұмыс.
Постер
қорғау
«Әлихан» тобы:
Әлихан
Бөкейханов
«Ахмет» тобы:
Ахмет
Байтұрсынов
«Міржақып» тобы:
Міржақып
Дулатов
Дескриптор:Оқушылар ұлт зиялылары туралы
ақпарат береді
2-тапсырма:
Жұптық жұмыс. Кесте
толтыр
Алаш партиясының көрнекті
өкілдері
|
|
Алаш қозғалысының
талаптары
|
|
Қазақ газетінде қандай
мәселелер жарияланды
|
|
Дескриптор:оқушылар ұлт зиялылары кімдер
екенін біледі, Алаш қозғалысы нелкітен жұмыс жасағынын , Қазақ
газеті қандай мақалалардан тұрғанын біледі
-
-
Сабақты
қорыту: Тест арқылы
бекіту.
1 “ Алаш” саяси партия
ретінде толыққанды қай жылы ұйымдасты?
А)
1916ж. Б) 1917ж. В) 1918ж
2.Партияның бағдарламасы қай газетте
жарияланды?
А)
Айқап Б) Қазақ В) Үш жүз
3.Ең өзекті мәселесі-
А)
халықты ояту Б) білім беру В)
жұмыспен қамту
4.Мемлекеттік Думаның депутаты
А) М.Сералин Б) Б.Қаратаев В)
М.Дулатұлы
5.“Қазақ” газетін
шығарушы,редактор-
А) М.Дулатұлы Б) Ж.Аймауытов
В) Ә.Досов
|