Материалдар / Ашық сабақ 8-сынып «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы .
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 8-сынып «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы .

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2020
6326
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8.1 А. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

Күні: 29.09.2020

Мектеп: К.Әзірбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп


Мұғалімнің аты-жөні: С.Жаркымбекова

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып : 8

Сабақ тақырыбы:


«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы .

Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Оқу мақсаты:

8.1.2.1 – қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8.3.1.4 – «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;

8.2.3.1 – ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру

Сабақ мақсаты

Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;

ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру

Бағалау критерийлері



қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдайды;

«Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдайды;

ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға береді

Тілдік міндеттер

Пәндік лексика мен терминология: алаш, газет, партия, баспасөз, үкімет, кеңес, қуғын –сүргін.

Құндылықтарды

дарыту




«Мәңгілік ел» идеясы 6-шы құндылық

Оқушыларды «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы аясында қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін, «Алаш» ұлттық қозғалысының қалыптасуы туралы тарихын білуге қызығушылығын арттыру

Пәнаралық

байланыстар

Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, дүниежүзі тарихы

Алдыңғы білім


1917 жылғы ақпан буржуазиялық-демокртатиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері ?



Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин















Сабақтың ортасы

22 минут














Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.Оқушыларды түгелдеу

Жағымды атмосфералық ахуал қалыптыстыру.

Сыныптық үй-тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ-жауап арқылы тексеремін:

  1. Ресейде 1917 жылғы Ақпан революциясы нәтижесінде не болды?

  2. Қосөкіметіліктің мәні не?

  3. Уақытша өкімет бойынша Торғай, Жетісу, Түркістан өлкесіне кімдер коммиссар болып сайланды?

  4. Ақпан революциясынан кейін қазақ жерінде өзгерістер болды ма?



Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырамын


Зерттеу және талдау «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз (6-минут)

Сұрақтар:

1.Суретте кімдерді көріп тұрсыңдар?

2. «Алаш» ұлттық қозғалысына бұл кісілердің қатысы қандай?

3. Сол кезде ұлттық зиялылардың қоғамдағы орны қандай болды?

4. Ұлт зиялылары кімнің мүддесін қорғады деп ойлайсыңдар?

5. Алаш сөзі не мағына береді деп ойлайсыңдар?


Суреттер  арқылы  оқушыларды «Әлихан», «Ахмет» «Міржақып» деп 3 топқа  бөлу

Слайд- таныстырылым

«Ойлан -топтас-бөліс» әдісі

1-тапсырма Мәтінмен жұмыс.

Постер қорғау

«Әлихан» тобы:

Әлихан Бөкейханов

«Ахмет» тобы:

Ахмет Байтұрсынов

«Міржақып» тобы:

Міржақып Дулатов

Дескриптор:Оқушылар ұлт зиялылары туралы ақпарат береді

2-тапсырма: Жұптық жұмыс. Кесте толтыр



Алаш партиясының көрнекті өкілдері


Алаш қозғалысының талаптары


Қазақ газетінде қандай мәселелер жарияланды


Дескриптор:оқушылар ұлт зиялылары кімдер екенін біледі, Алаш қозғалысы нелкітен жұмыс жасағынын , Қазақ газеті қандай мақалалардан тұрғанын біледі

  1. Сабақты қорыту: Тест арқылы  бекіту.

1  “ Алаш” саяси партия ретінде толыққанды қай жылы ұйымдасты?

         А) 1916ж. Б) 1917ж. В) 1918ж

        

  2.Партияның бағдарламасы қай газетте жарияланды?

        А) Айқап Б) Қазақ В) Үш жүз

         

 3.Ең өзекті мәселесі-

        А) халықты ояту     Б) білім беру  В) жұмыспен қамту

         

4.Мемлекеттік Думаның депутаты

  А) М.Сералин Б) Б.Қаратаев  В) М.Дулатұлы


5.“Қазақ” газетін шығарушы,редактор-

А) М.Дулатұлы Б) Ж.Аймауытов В) Ә.Досов























Ұлт зиялылары-ның Суреті

А 4 парағы



































Қима қағаздар



Сабақтың соңы


10 мин






Кері байланыс:

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…


Үй тапсырмасы: М.Дулатұлы «Оян,қазақ!» деп ұран тастады.

А.Байтұрсынов кітабының атын «Маса» қойып,ұйқыдағы халқының құлағына ызындап,маза бермей оятуды  көздеді.М.Сералин журналын «Ай,қап» деп, күрес жүргізді  бейқамдығына өкінген адамның сөзімен атады. Бұлардың түпкілікті ортақ идеясын қалай түсіндіру


Стикерлер





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!