Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    8.1.3.Аудан

    Күні:

    Мұғалімнің аты – жөні:Кобенбаева Зейнехан Шамшиевна


    Сыныбы: 8


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Үшбұрыштың ауданы

    Оқу мақсаты


    8.1.3.12Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану


    Сабақтың мақсаттары

    -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану

    - Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару

    - Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару


    Бағалау критерийі

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады


    Тілдік мақсаттар:

    Оқытудың пәндік,тілдік мақсаттары:Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    Пәндік лексика және терминология:«Үшбұрыштар ауданы », «Биіктік», «Табаны» «Үшбұрыштың табаны», «Герон формуласы», «Периметр», «Жарты периметр»

    «Диалогқа және жазылымға қатысты тірек сөздер: «Үшбұрыштың табаны», «Үшбұрыш ауданы »«Герон формуласы»,«Жарты периметр», «Сүйір бұрыштың синусы», «Пифогор теоремасы»


    Құндылықтарға баулу.

    Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    Пәнаралық байланыс.

    Логика, сызу

    Алдыңғы білім

    Үшбұрыштардың түрлері, қасиеттері, үшбұрыштар ауданы




    Сабақ барысы.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    I.Сәлемдесу. Үй тапсырмасын тексеру (ауызша шешу формуласын, шешімін тексеру)

    Миға шабуыл

    1)555555 саны 3-ке жәе 5-ке бөлінеді ме? Жауабы: ия

    2) әкесі 27 жастаболғанда баласы 3 жаста болады. Ал қазір әкесінің

    жасы баласының жасынан 3 есе үлкен. Сонда әрқайсының жасы нешеде? Жауабы: 36,12.


    Бүгінгі сабақ тақырыбы мен жоспары таныстырылады. (Блум таксономиясы бойынша: білім,түсіну, қолдану, талдау, бағалау)


    III. Ой қозғау«Формулалар сөйлейді»

    Өткен тақырыпты қандай дәрежеде игердік тексерейік: формулаларға сәйкес оларға нені анықтап тұрғанын туралы мәлемет бересіздер

    ; S=; S=; p ; S= ;

    S=pr; S= ;(Тапсырма жазылғанА-4 қағаздар)

    Видео көрсету



    5минут


    Сабақтың ортасы




















    Топпен жұмыс

    10 минут
























    Жұптық жұмыс

    15 минут


    IV.«Маған жауапты көрсет»

    Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап беретін әріптер таратылып беріледі)


    №

    Тапсырмалар

    А

    В

    С

    1

    Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

    катет

    табан

    биіктік

    2

    Аудан бірлігі

    м

    см2

    кг

    3

    Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

    гипотенуза

    диагональ

    табаны

    4

    Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

    катетінің

    қабырғасы

    ның

    биіктігінің

    5

    Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

    S=

    S=

    S=

    Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл)

    1

    2

    3

    4

    5

    А

    В

    С

    С

    B

    V.«Tarsia моделі»

    Топпен жұмыс: оқушылар 4 ден орындарында топтасады. Әр топқа тапсырмалар мен олардың жауабы бар үшбұрыштар таратылады. Топтағы оқушылар ұйымдасып есептерді шығарып дұрыс жауаптарына сәйкес көпбұрыш құрастырады. Тапсырманы толық орындаған топ мүшелері сәйкесінше баллдар ала алады,(1,2,3,4 балл)


    Үшбұрыштың ауданын табыңдар: (1-6 тапсырмалар)

    1)Үшбұрыштың қабырғасы 12см, оған түсірілген биіктігі 8см. 48cм2

    2)Үшбұрыш қабырғалары 15см, 8смжәне олардың арасындағы бұрышы 300. 30см2

    3) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 15см және 20см. 150см2

    4)Үшбұрыштың қабырғалары 9,10,17.36см2

    5) Теңбүйірлі үшбұрыштың табаны 6см, оған түсірілген биіктігі 5см.

    15 см2

    6) Үшбұрыштың екі қабырғалары 6см және 8 см, ал олардың

    арасындағыбұрышы120012 см2





    7)Үшбұрыштың ауданы 20, табаны10 болатын үшбұрыштың биіктігін табыңдар. 4

    8)Ауданы 54см2 болатын теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасы 4см

    Осы үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер радиусын табыңдар. 9см



    VI. Оқулықпен жұмыс: «Ойлан,-Жұптас,Пікірлес» әдісі.Тапсырма берілгеннен кейін әрбір оқушы жекеше өз ойларын берілген уақыт ішінде қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен талқылайды,пікірлеседі

    Содан кейін мұғалім бүкіл сынып идеяларын талқылауды бастайды.

    №14

    Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Шешу: S=формуласынан биіктігін тауып

    а лып, h==A

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    АВ гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз

    АВ===10(б.к)

    Жауабы: 10 бірлік кесінді

    В Д С



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі




    -сызбасын сызады

    - үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, биіктігін анықтайды

    - Пифогор теоремасын қолданады,бүйір қабырғаны табады

    «Мадақтау» арқылы бағаланады

    №20

    Катеттері 3 және 4 болатын тікбұрышты үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар А

    Ш ешуі: S=pr, мұндағы p

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    А

    О

    В гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз, ол 5-ке тең.

    Сонда r===1(б.к)

    Жауабы:1 бірлік кесінді

    С В









    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі




    -сызбасын сызады

    - Пифогор теоремасын қолданады,гипотенузаны табады

    -үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, іштей сызылған шеңбер радиусын анықтайды


    «Мадақтау» арқылы бағаланып, 5 балл беріледі. Талдауға қатысқан балалар 1 баллдан иеленеді.



    https://

    Bilimland.kz

    «Герон формуласы»


    Тапсырма жазылған

    А-4 қағаздар





















    Сабақтың соңы

    5 минут


    VII. Бағалау жүргізу

    5-8 балл орташа, 9-12 балл жақсы, 13-15 керемет деген бағамен бағаланады.

    Рефлексия:Тақтадағы сұрақтарға жауапты стикерге жазады

    «Кері байланыс»

    Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

    • Мен білдім …

    • Қызықты болды…

    • Қиындық тудырды…

    • Мен тапсырманы орындадым…

    • Мен енді…

    • Сабақтан мен не алдым...




    Үй тапсырмасын беру №17



    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды ж

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байжұма Сербол
    30 Наурыз 2019
    6225
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ, 8-сынып геометрия. Үшбұрыштың ауданы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ, 8-сынып геометрия. Үшбұрыштың ауданы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл геометриядан 8 сыныпқа арналған сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданы. Сабақ жоспары сегізінші сыныпқа сабақ беретін барлық мұғалімдерге қажет, соның ішінде жас мамандарға көмек болып табылады. үшбұрыштың ауданы тақырыбына жазылған қысқа мерзімді жоспарды үлгі ретінде пайдалануға болады немесе сол сабаққа пайдалануға да болады. Сабақ толық әрі түсінікті жазылған. Сабақ жоспары ұстаздарға көмек болады деп ойлаймын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    8.1.3.Аудан

    Күні:

    Мұғалімнің аты – жөні:Кобенбаева Зейнехан Шамшиевна


    Сыныбы: 8


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Үшбұрыштың ауданы

    Оқу мақсаты


    8.1.3.12Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану


    Сабақтың мақсаттары

    -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану

    - Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару

    - Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару


    Бағалау критерийі

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады


    Тілдік мақсаттар:

    Оқытудың пәндік,тілдік мақсаттары:Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    Пәндік лексика және терминология:«Үшбұрыштар ауданы », «Биіктік», «Табаны» «Үшбұрыштың табаны», «Герон формуласы», «Периметр», «Жарты периметр»

    «Диалогқа және жазылымға қатысты тірек сөздер: «Үшбұрыштың табаны», «Үшбұрыш ауданы »«Герон формуласы»,«Жарты периметр», «Сүйір бұрыштың синусы», «Пифогор теоремасы»


    Құндылықтарға баулу.

    Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    Пәнаралық байланыс.

    Логика, сызу

    Алдыңғы білім

    Үшбұрыштардың түрлері, қасиеттері, үшбұрыштар ауданы




    Сабақ барысы.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    I.Сәлемдесу. Үй тапсырмасын тексеру (ауызша шешу формуласын, шешімін тексеру)

    Миға шабуыл

    1)555555 саны 3-ке жәе 5-ке бөлінеді ме? Жауабы: ия

    2) әкесі 27 жастаболғанда баласы 3 жаста болады. Ал қазір әкесінің

    жасы баласының жасынан 3 есе үлкен. Сонда әрқайсының жасы нешеде? Жауабы: 36,12.


    Бүгінгі сабақ тақырыбы мен жоспары таныстырылады. (Блум таксономиясы бойынша: білім,түсіну, қолдану, талдау, бағалау)


    III. Ой қозғау«Формулалар сөйлейді»

    Өткен тақырыпты қандай дәрежеде игердік тексерейік: формулаларға сәйкес оларға нені анықтап тұрғанын туралы мәлемет бересіздер

    ; S=; S=; p ; S= ;

    S=pr; S= ;(Тапсырма жазылғанА-4 қағаздар)

    Видео көрсету



    5минут


    Сабақтың ортасы




















    Топпен жұмыс

    10 минут
























    Жұптық жұмыс

    15 минут


    IV.«Маған жауапты көрсет»

    Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап беретін әріптер таратылып беріледі)


    №

    Тапсырмалар

    А

    В

    С

    1

    Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

    катет

    табан

    биіктік

    2

    Аудан бірлігі

    м

    см2

    кг

    3

    Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

    гипотенуза

    диагональ

    табаны

    4

    Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

    катетінің

    қабырғасы

    ның

    биіктігінің

    5

    Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

    S=

    S=

    S=

    Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл)

    1

    2

    3

    4

    5

    А

    В

    С

    С

    B

    V.«Tarsia моделі»

    Топпен жұмыс: оқушылар 4 ден орындарында топтасады. Әр топқа тапсырмалар мен олардың жауабы бар үшбұрыштар таратылады. Топтағы оқушылар ұйымдасып есептерді шығарып дұрыс жауаптарына сәйкес көпбұрыш құрастырады. Тапсырманы толық орындаған топ мүшелері сәйкесінше баллдар ала алады,(1,2,3,4 балл)


    Үшбұрыштың ауданын табыңдар: (1-6 тапсырмалар)

    1)Үшбұрыштың қабырғасы 12см, оған түсірілген биіктігі 8см. 48cм2

    2)Үшбұрыш қабырғалары 15см, 8смжәне олардың арасындағы бұрышы 300. 30см2

    3) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 15см және 20см. 150см2

    4)Үшбұрыштың қабырғалары 9,10,17.36см2

    5) Теңбүйірлі үшбұрыштың табаны 6см, оған түсірілген биіктігі 5см.

    15 см2

    6) Үшбұрыштың екі қабырғалары 6см және 8 см, ал олардың

    арасындағыбұрышы120012 см2





    7)Үшбұрыштың ауданы 20, табаны10 болатын үшбұрыштың биіктігін табыңдар. 4

    8)Ауданы 54см2 болатын теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасы 4см

    Осы үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер радиусын табыңдар. 9см



    VI. Оқулықпен жұмыс: «Ойлан,-Жұптас,Пікірлес» әдісі.Тапсырма берілгеннен кейін әрбір оқушы жекеше өз ойларын берілген уақыт ішінде қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен талқылайды,пікірлеседі

    Содан кейін мұғалім бүкіл сынып идеяларын талқылауды бастайды.

    №14

    Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Шешу: S=формуласынан биіктігін тауып

    а лып, h==A

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    АВ гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз

    АВ===10(б.к)

    Жауабы: 10 бірлік кесінді

    В Д С



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі




    -сызбасын сызады

    - үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, биіктігін анықтайды

    - Пифогор теоремасын қолданады,бүйір қабырғаны табады

    «Мадақтау» арқылы бағаланады

    №20

    Катеттері 3 және 4 болатын тікбұрышты үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар А

    Ш ешуі: S=pr, мұндағы p

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    А

    О

    В гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз, ол 5-ке тең.

    Сонда r===1(б.к)

    Жауабы:1 бірлік кесінді

    С В









    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі




    -сызбасын сызады

    - Пифогор теоремасын қолданады,гипотенузаны табады

    -үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, іштей сызылған шеңбер радиусын анықтайды


    «Мадақтау» арқылы бағаланып, 5 балл беріледі. Талдауға қатысқан балалар 1 баллдан иеленеді.



    https://

    Bilimland.kz

    «Герон формуласы»


    Тапсырма жазылған

    А-4 қағаздар





















    Сабақтың соңы

    5 минут


    VII. Бағалау жүргізу

    5-8 балл орташа, 9-12 балл жақсы, 13-15 керемет деген бағамен бағаланады.

    Рефлексия:Тақтадағы сұрақтарға жауапты стикерге жазады

    «Кері байланыс»

    Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

    • Мен білдім …

    • Қызықты болды…

    • Қиындық тудырды…

    • Мен тапсырманы орындадым…

    • Мен енді…

    • Сабақтан мен не алдым...




    Үй тапсырмасын беру №17



    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды ж

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 8 сынып
    30.03.2019
    6225
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байжұма Сербол
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации