Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлімі

    Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар

    Бөлімшесі

    8.1А Жасушалық биология

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жасуша-тірі ағзалардың құрылымдық негізгі өлшем бірлігі. Прокариот және эукариот жасушалардың құрылысы: ядроның болуы және орналасуы, жасуша қабырғасы, жасуша мембранасы, пластидтер, митохондрия, жасуша вакуолі, рибосомалар.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.4.2.2 Эукарит және прокариот жасушаларының құрылысын салыстыру

    Сабақтың мақсаты

    1. Жасуша құрылысын және органоидтарының қызметін түсіндіре алады.

    2. Прокариотты және эукариотты ағзалардың жасуша құрылысының айырмашылығын сипаттайды.


    Бағалау критерийлері:

    • Жасуша құрылысын және органоидтарының қызметін түсіндіре алады.

    • Прокариотты және эукариотты ағзалардың жасуша құрылысының айырмашылығын сипаттайды.


    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Білу және түсіну

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Сабақтың басы

    0-2мин








    Алдыңғы білімді еске түсіру

    3 мин


    Педагогтің әрекеті


    Ұйымдастырушылық кезең.

    Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа зейінін аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Алақан жылуы» тренинг

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүреді

    I – Эукариоттар

    II – Прокариоттар

    ІII – Вирустар


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы алдыңғы сыныптағы білмдерін жаңғырту мақсатында дөңгелекті айналдыр тапсырмасын ұсынады. Қай оқушының жауап беретінін генератор арқылы жүзеге асырады. https://qazmath.net/nis-catalog/okushyny_tandau/#






    Оқушының әрекеті



    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды

    Шеңбер боп тұрып бір-біріне алақандарын қойып жақсы тілектер білдірді.







    Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген сұрақтарды барабан айналдыра отырып жауап береді. Сыныптастарынынң пікірін толықтырады. Ұжымдық талқыға салады. Өз ойын толықтырады

    1.Жасуша дегеніміз не?

    2.Біржасушалы ағзаларға не жатады?

    3. Көпжасушалы ағзаларған не жатады?

    4.Жасуша органоидтарында айрмашылықтар бар ма?

    5. Жасушы терминін ұсынған ғалымдарды ата?

    6.Неліктен жасушаларды біржасушалы, көпжасушалы деп ажыратамыз?



    Бағалау



    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!






    Дескриптор :

    Жасуша анықтамасын айтады

    Бір жасушалы, көпжасушалы ағзаларға мысал келтіреді

    Әрбір жауап-1балл мұғалімнің қошеметі

    Ресурстар


    Презентация

    Топтастыру

    http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ онлайн генератор арқылы жүзеге асады






    https://wordwall.net/ru/resource/58491210

    Сабақтың басы

    10 мин































    Сабақтың ортасы

    10 мин

















    ЕББҚБ –ға арналған

    ( көзі нашар көретін бала)














    Функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма


    10 мин
























    Сабақтың соңы

    7 мин















    Рефлексия

    Үй тапсырмасы

    Жаңа сабақты бастау. «Stop-кадр» әдісі. Оқушылардың назарын Эукарит және прокариот жасушаларының құрылысы бейнекөрініске аударып, бұл арқылы не байқағандарын сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Анаграмма тапсырмасын ұсынады



    «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтық тапсырмалар орындатады Тапсырмаларды QR –кодта жасақтап жасырын түрде ұсынады.

    1-топ тарпсырмалары








    Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін «Кім?, не?, қайда?» ойынын ойнатады. Тақтада бірнеше суреттер топтамасын ұсынып тапсырманы орындаттады















    Оқушының бейнекөрсетілім, сыныптағы оқушылардың түсідірмесінен алған білімін толықтыру үшін кестемен жұымс тапсырмасын ұсынады.



















    Жасуша неден тұрады?

    Жасушаның цитоплазмасында органеллалармен бірге ақуыз, май, көмірсу, нуклеин қышқылы, ферменттер, бейорганикалық заттар, су, липидтер болады. Цитоплазмада 5%-тен 8 %-ге жуық ақуыз, 1-5% көмірсу, 5-9% май болады. Су жасушаның 75-85% салмағын алады. Бейорганикалық заттар – калий, магний тұздары, нуклеин қышқылдары. Ақуыз жасушадағы су мен тұздар, сонымен бірге оның осмотик қысымын, электрлік зарядын қамтамасыз етеді. 


    1-тапсырма

    1.Адам жасушаның энергия көзі

    A) ядрошық B) вакуоль C) ядро D) митохондрия E) цитоплазма

    2.«Энергетикалық стансасы» аталған органоид

    A) митохондрия B) қабықша C) центросома D) рибосома E) лизосома

    3.. Жасушаның бейорганикалық заты:

    A) Нуклеин қышқылы B) Ақуыз C) Тұз D) Көмірсу E) Май

    4. Жасушалар мен ағзаларда бейағзалық заттардың мөлшері—

    A) 1 % B) 2 % C) 10 % D) 20 % E) 80 %

    5.. Ядроның қызметі:

    A) Гүл, жеміске қызыл, сары түс беру. B) Көбеюге қатысу. C) Фотосинтезге қатысу.

    D) Өсімдікке жасыл түс беру. E) Қор затын жинауға қатысу.




    Теріп жаз. Талда» әдісі. Жеке жұмыс

    Жасуша органоидтарын теріп жазып және соған негіздей отырып анықтама беру. Тақырып бойынша айтылған мәіметтерге сүйене отырып фактілер мен дәледемелер келтіруді ұсынады













    Білім банкоматы » әдісі мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


    Оқушылар мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімге мұқият көреді. Әрбір маңызды ақпараттарды бейнеге . «Stop-кадр» деп айта отырып тоқтатып дәптерлеріне жазып алады.

    Анаграмма тапсырмасын ұжымдық талқылау жасап кілтті сөзд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    06 Қырқүйек 2023
    239
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8 сынып Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын жіктеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8 сынып Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын жіктеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 8 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлімі

    Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар

    Бөлімшесі

    8.1А Жасушалық биология

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жасуша-тірі ағзалардың құрылымдық негізгі өлшем бірлігі. Прокариот және эукариот жасушалардың құрылысы: ядроның болуы және орналасуы, жасуша қабырғасы, жасуша мембранасы, пластидтер, митохондрия, жасуша вакуолі, рибосомалар.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.4.2.2 Эукарит және прокариот жасушаларының құрылысын салыстыру

    Сабақтың мақсаты

    1. Жасуша құрылысын және органоидтарының қызметін түсіндіре алады.

    2. Прокариотты және эукариотты ағзалардың жасуша құрылысының айырмашылығын сипаттайды.


    Бағалау критерийлері:

    • Жасуша құрылысын және органоидтарының қызметін түсіндіре алады.

    • Прокариотты және эукариотты ағзалардың жасуша құрылысының айырмашылығын сипаттайды.


    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Білу және түсіну

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Сабақтың басы

    0-2мин








    Алдыңғы білімді еске түсіру

    3 мин


    Педагогтің әрекеті


    Ұйымдастырушылық кезең.

    Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа зейінін аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Алақан жылуы» тренинг

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүреді

    I – Эукариоттар

    II – Прокариоттар

    ІII – Вирустар


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы алдыңғы сыныптағы білмдерін жаңғырту мақсатында дөңгелекті айналдыр тапсырмасын ұсынады. Қай оқушының жауап беретінін генератор арқылы жүзеге асырады. https://qazmath.net/nis-catalog/okushyny_tandau/#






    Оқушының әрекеті



    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды

    Шеңбер боп тұрып бір-біріне алақандарын қойып жақсы тілектер білдірді.







    Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген сұрақтарды барабан айналдыра отырып жауап береді. Сыныптастарынынң пікірін толықтырады. Ұжымдық талқыға салады. Өз ойын толықтырады

    1.Жасуша дегеніміз не?

    2.Біржасушалы ағзаларға не жатады?

    3. Көпжасушалы ағзаларған не жатады?

    4.Жасуша органоидтарында айрмашылықтар бар ма?

    5. Жасушы терминін ұсынған ғалымдарды ата?

    6.Неліктен жасушаларды біржасушалы, көпжасушалы деп ажыратамыз?



    Бағалау



    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!






    Дескриптор :

    Жасуша анықтамасын айтады

    Бір жасушалы, көпжасушалы ағзаларға мысал келтіреді

    Әрбір жауап-1балл мұғалімнің қошеметі

    Ресурстар


    Презентация

    Топтастыру

    http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ онлайн генератор арқылы жүзеге асады






    https://wordwall.net/ru/resource/58491210

    Сабақтың басы

    10 мин































    Сабақтың ортасы

    10 мин

















    ЕББҚБ –ға арналған

    ( көзі нашар көретін бала)














    Функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма


    10 мин
























    Сабақтың соңы

    7 мин















    Рефлексия

    Үй тапсырмасы

    Жаңа сабақты бастау. «Stop-кадр» әдісі. Оқушылардың назарын Эукарит және прокариот жасушаларының құрылысы бейнекөрініске аударып, бұл арқылы не байқағандарын сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Анаграмма тапсырмасын ұсынады



    «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтық тапсырмалар орындатады Тапсырмаларды QR –кодта жасақтап жасырын түрде ұсынады.

    1-топ тарпсырмалары








    Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін «Кім?, не?, қайда?» ойынын ойнатады. Тақтада бірнеше суреттер топтамасын ұсынып тапсырманы орындаттады















    Оқушының бейнекөрсетілім, сыныптағы оқушылардың түсідірмесінен алған білімін толықтыру үшін кестемен жұымс тапсырмасын ұсынады.



















    Жасуша неден тұрады?

    Жасушаның цитоплазмасында органеллалармен бірге ақуыз, май, көмірсу, нуклеин қышқылы, ферменттер, бейорганикалық заттар, су, липидтер болады. Цитоплазмада 5%-тен 8 %-ге жуық ақуыз, 1-5% көмірсу, 5-9% май болады. Су жасушаның 75-85% салмағын алады. Бейорганикалық заттар – калий, магний тұздары, нуклеин қышқылдары. Ақуыз жасушадағы су мен тұздар, сонымен бірге оның осмотик қысымын, электрлік зарядын қамтамасыз етеді. 


    1-тапсырма

    1.Адам жасушаның энергия көзі

    A) ядрошық B) вакуоль C) ядро D) митохондрия E) цитоплазма

    2.«Энергетикалық стансасы» аталған органоид

    A) митохондрия B) қабықша C) центросома D) рибосома E) лизосома

    3.. Жасушаның бейорганикалық заты:

    A) Нуклеин қышқылы B) Ақуыз C) Тұз D) Көмірсу E) Май

    4. Жасушалар мен ағзаларда бейағзалық заттардың мөлшері—

    A) 1 % B) 2 % C) 10 % D) 20 % E) 80 %

    5.. Ядроның қызметі:

    A) Гүл, жеміске қызыл, сары түс беру. B) Көбеюге қатысу. C) Фотосинтезге қатысу.

    D) Өсімдікке жасыл түс беру. E) Қор затын жинауға қатысу.




    Теріп жаз. Талда» әдісі. Жеке жұмыс

    Жасуша органоидтарын теріп жазып және соған негіздей отырып анықтама беру. Тақырып бойынша айтылған мәіметтерге сүйене отырып фактілер мен дәледемелер келтіруді ұсынады













    Білім банкоматы » әдісі мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


    Оқушылар мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімге мұқият көреді. Әрбір маңызды ақпараттарды бейнеге . «Stop-кадр» деп айта отырып тоқтатып дәптерлеріне жазып алады.

    Анаграмма тапсырмасын ұжымдық талқылау жасап кілтті сөзд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 8 сынып
    06.00.2023
    239
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации