Материалдар / Ашық сабақ 8-сынып Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 8-сынып Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2024
65
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуы

Педагогтің аты-жөні:

Асқаров Нұрдәулет Ерболұлы

Күні:

06.12.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ Автономиялық Кеңестік Социалистік Республикасының құрылуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.1.6 – Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру

Сабақтың мақсаты:

Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға береді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Қызығушылықты ояту.

4 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Бейнежазба көрсетіледі, Бейнежазбаға байланысты сұрақтар қойылады.

Өткен сабақты пысықтау;

Сабақтың тақырыбы, мақсаты түсіндіріеді.

Оқушыларға бүгінгі сабақтың бағыты түсіндіріледі

Әр оқушыға сабаққа байланысты қосымша ақпарат таратылады


Оқушылар сәлемдеседі;

Әрбір оқушы өзіне міндеттелген орындарға отырады;

Өткен сабаққа көз жүгіртеді;


Оқушылар алдарына берілген қосымша парақты оқып, танысады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Презентация


Бейнежазба


Қосымша материалдар


Жаңа сабаққа кіріспе

6 мин

Жаңа тақырыпқа байланысты түсінік қалыптастыру мақсатында тақырып туралы слаид көрсетіледі.

Сабаққа байланысты тақырып түсіндіріледі.

Оқушылар кітаппен жұмыс жасайды




Көрсетілімдегі слаидты қарайды, түсінеді



Презентация

Қосымша суреттер мен ақпараттар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

5мин.

1-Тапсырма (жеке жұмыс). «Бес саусақ » әдісі арқылы Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуына талдау жасау:

1-Не?

2-Қашан?

3-Қайда?

4-Кім?

5-Қандай?


Оқушы «Бес саусақ » әдісі арқылы Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуына талдау жасайды, сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор -3балл

Не? Қашан? Қайда? Кім? Қандай? сұрақтарына жауап беру арқылы, Қырғыз (Қазақ) АКСР – нің құрылуына талдау жасайды.


Презентация


Қосымша мәліметтер


Кітап


Қима қағаздар



Жеке жұмыс

5 минут


















Жұптық жұмыс

10 мин

2- тапсырма

Тұжырымның ақиқат не жалған екенін анықтаңыз:.











3- тапсырма. Венн диаграммасы арқылы Түркістан автономиясы мен Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтап, салыстырыңыз;


Оқушылар берілген тұжырымдардың ақиқан немесе жалған екенін «қосу» белгісі арқылы қима қағаздарға белгілейді.

















Оқушы жұптар берілген тапсырманы А4 параққа маркерлер арқылы Венн диаграммасын сызып Түркістан автономиясы мен Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтап, салыстырады.

Дескриптор- 2 балл

1-тұжырымның ақиқат не жалған екенін анықтайды

2-тұжырымның ақиқат не жалған екенін анықтайды-1балл


3-тұжырымның ақиқат не жалған екенін анықтайды

4-тұжырымның ақиқат не жалған екенін анықтайды-1балл


Дескриптор

-3балл

Түркістан автономиясының

Айырмашылығын анықтайды-1балл

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің айырмашылығын анықтайды-1балл

Түркістан автономиясы мен Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің ұқсастығын анықтайды-1балл

Презентация


Қағаз қималары


Қосымша мәліметтер













А4 парақ ,фласмастер,Қосымша мәлімет


Сабақтың соңы

10 мин.









Ой толғаныс






Рефлексия
















Үй тапсырмасы

Бекіту тапсырмасы.

Тарихи Диктант

Мәтіндегі бос ұяшықтарды толтыру;


Қазақ АКСР-ның құрылуындағы тарихи маңызын көрсетеді.



Нысана әдісі арқылы оқушыларды бүгінгі сабақ бойынша үш сұраққа жауап беріп нысанаға белгілеуге шақырады;

Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...»

Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!»

Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»

Рисунок 6


Қазақ АКСР-нен Қазақстан Республикасыга дейінгі мемлекет орталықтары, мәлімет жинақтау.

Оқушылар бүгінгі сабақты бекіту мақсатында тарихи диктантты орындайды, бос ұяшықтардың орнын толтырады.








Оқушылар тарихи маңызына тоқталып, баға береді.








Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында, алдарына берілген стикерлерге өз ойларын жазып, нысанаға жапсырады.


Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...»

Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!»

Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»

Дескриптор

-2балл

Сызықшаның орнына керекті сөздерді қойып, тарихи ақпаратты толықтырады-2балл




Мадақтау




















Мұғалім оқушыларды бағалайды. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Қағаз қималары


Қосымша мәліметтер















Стикер


Нысана

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!