Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
4
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Бейнежазба көрсетіледі,
Бейнежазбаға байланысты сұрақтар қойылады.
Өткен сабақты
пысықтау;
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
түсіндіріеді.
Оқушыларға бүгінгі сабақтың
бағыты түсіндіріледі
Әр оқушыға сабаққа байланысты
қосымша ақпарат таратылады
|
Оқушылар
сәлемдеседі;
Әрбір оқушы өзіне міндеттелген
орындарға отырады;
Өткен сабаққа көз
жүгіртеді;
Оқушылар алдарына берілген
қосымша парақты оқып, танысады
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Презентация
Бейнежазба
Қосымша
материалдар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6
мин
|
Жаңа тақырыпқа байланысты
түсінік қалыптастыру мақсатында тақырып туралы слаид
көрсетіледі.
Сабаққа байланысты тақырып
түсіндіріледі.
|
Оқушылар кітаппен жұмыс
жасайды
Көрсетілімдегі слаидты
қарайды, түсінеді
|
|
Презентация
Қосымша суреттер мен
ақпараттар
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
5мин.
|
1-Тапсырма (жеке
жұмыс). «Бес саусақ » әдісі арқылы
Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуына талдау
жасау:
1-Не?
2-Қашан?
3-Қайда?
4-Кім?
5-Қандай?
|
Оқушы «Бес саусақ » әдісі
арқылы Қырғыз (Қазақ) АКСР-ның құрылуына талдау жасайды, сұрақтарға
жауап береді.
|
Дескриптор -3балл
Не? Қашан? Қайда? Кім? Қандай?
сұрақтарына жауап беру арқылы, Қырғыз (Қазақ) АКСР – нің құрылуына
талдау жасайды.
|
Презентация
Қосымша
мәліметтер
Кітап
Қима
қағаздар
|
Жеке
жұмыс
5 минут
Жұптық
жұмыс
10
мин
|
2-
тапсырма
Тұжырымның ақиқат не жалған
екенін анықтаңыз:.
3-
тапсырма.
Венн диаграммасы арқылы
Түркістан автономиясы мен Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің айырмашылығы мен
ұқсастығын анықтап, салыстырыңыз;
|
Оқушылар берілген
тұжырымдардың ақиқан немесе жалған екенін «қосу» белгісі арқылы
қима қағаздарға белгілейді.
Оқушы жұптар берілген
тапсырманы А4 параққа маркерлер арқылы Венн диаграммасын сызып
Түркістан автономиясы мен Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің айырмашылығы мен
ұқсастығын анықтап, салыстырады.
|
Дескриптор- 2
балл
1-тұжырымның ақиқат не жалған
екенін анықтайды
2-тұжырымның ақиқат не жалған
екенін анықтайды-1балл
3-тұжырымның ақиқат не жалған
екенін анықтайды
4-тұжырымның ақиқат не жалған
екенін анықтайды-1балл
Дескриптор
-3балл
Түркістан
автономиясының
Айырмашылығын
анықтайды-1балл
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің
айырмашылығын анықтайды-1балл
Түркістан автономиясы мен
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің ұқсастығын
анықтайды-1балл
|
Презентация
Қағаз
қималары
Қосымша
мәліметтер
А4 парақ ,фласмастер,Қосымша
мәлімет
|
Сабақтың
соңы
10
мин.
Ой
толғаныс
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
|
Бекіту
тапсырмасы.
Тарихи
Диктант
Мәтіндегі бос ұяшықтарды
толтыру;
Қазақ АКСР-ның құрылуындағы
тарихи маңызын көрсетеді.
Нысана
әдісі арқылы оқушыларды бүгінгі
сабақ бойынша үш сұраққа жауап беріп нысанаға белгілеуге
шақырады;
Сары түсті шеңбер «бұл тақырып
маған өте қызық болды...»
Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі
түсінікті!»
Көк түсті шеңбер «маған көмек
қажет»
Қазақ АКСР-нен Қазақстан
Республикасыга дейінгі мемлекет орталықтары, мәлімет
жинақтау.
|
Оқушылар бүгінгі сабақты
бекіту мақсатында тарихи диктантты орындайды, бос ұяшықтардың орнын
толтырады.
Оқушылар тарихи маңызына
тоқталып, баға береді.
Оқушылар бүгінгі сабақты
қорытындылау мақсатында, алдарына берілген стикерлерге өз ойларын
жазып, нысанаға жапсырады.
Сары түсті шеңбер «бұл тақырып
маған өте қызық болды...»
Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі
түсінікті!»
Көк түсті шеңбер «маған көмек
қажет»
|
Дескриптор
-2балл
Сызықшаның орнына керекті
сөздерді қойып, тарихи ақпаратты
толықтырады-2балл
Мадақтау
Мұғалім оқушыларды
бағалайды. Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Қағаз
қималары
Қосымша
мәліметтер
Стикер
Нысана
|