Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тараз қаласы әкімдігінің бөлім бөлімі «Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



















    Ашық сабақ:

    «Адам қаңқасының құрылысы.

    Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі»





    Пәні: Биология

    Сынып: 8 «В»

    Пән мұғалімі: Матжанова З.Г.












    Тараз қаласы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    8.3 Қозғалыс. Биофизика

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

    Матжанова Зайкул Гизатовна

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

          1. тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    • адам қаңқасының бөлімдерін, сүйектердің түрлерін анықтау

    • тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басталуы

    2 мин

    I.Ұйым-дастыру кезеңі

    «Тосын сұрақ» әдісі

    3 мин












    Жаңа сабаққа кіріспе

    2 мин

    1) Оқушылармен амандасу. Жағымды психологиялық ахуал орнату.

    2) «Тосын сұрақ» әдісі

    -«Мармозетка» деген не?

    -Бұл сөзді естігенде көз алдыңызға не келді?

    Оқушылардың жауабы тыңдалғаннан кейін, мармозетканың суретін интербелсенді тақтадан көрсетеді.

    Тосыннан келген сұрақ арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып, жаңа білімді меңгеруге дайындау.


    Ортаға адамның қаңқасы шығарылады.

    Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады.

    Амандасады


    Оқушылар жауап береді, өз ойларын айтады


    Мармозетканың сурет көріп, қосымша мәлімет алады











    Сабақтың тақырыбын табады.




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

    Мармозет-каның суреті

    Мармозетка - əлем бойынша ең кішкентай маймыл. Ұзындығы – 12 см







    Адам қаңқасы

    Сабақтың ортасы

    Мағына-ны ашу

    1 мин





    7 мин
































    7 мин
































    2 мин







    7 мин


    «Тірек-қимыл жүйесі» тақырыбындағы бейнекөрсетілімді тамашалау.






    Топтық жұмыс. Орталықтармен жұмыс.

    1-орталық «Құрастыру» орталығы.

    Бассүйекті, кеуде қуысын, омыртқа жотасын, аяқ-қол белдеуін құрайтын сүйектердің аттарын және орналасуын анықтайды.
























    2-орталық «Зерттеу» орталығы.

    Пішіні бойынша қысқа және ұзын сүйектерді, құрылысы бойынша жалпақ және түтікті сүйектерді, сүйектердің атқаратын қызметтерін анықтайды.
























    Сергіту сәті.

    «Кім білгір?» Оқушылар мұғалімнің атаған сүйектер атын өз денелерінен табады.



    3-орталық.

    «Медиа» орталық.

    Жұппен жұмыс.

    Аудио немесе видео тыңдалымдар арқылы қосымша мәліметтер табады.


    Бейнекөрсетілімді көреді.








    -Бассүйек бөлімін құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    -Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    -Қол және аяқ сүйектерінің атын, орналасуын анықтайды.



















    Пішіні бойынша қысқа және ұзын сүйектерді, құрылысы бойынша жалпақ және түтікті сүйектерді, сүйектердің атқаратын қызметтерін анықтайды.























    Аталған сүйектердің орналасқан орнын табады.





    -Жамбас белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды.

    -Бассүйекті құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    - Иық белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды










    Дескриптор.

    1-топ.

    Бассүйек бөлімін құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    Жалпы ұпай – 2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Бассүйекте қанша бөлім бар?

    2-топ.

    Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    Жалпы ұпай – 2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Кеуде қуысын қандай сүйектер құрайды?

    3-топ.

    Қол және аяқ сүйектерінің атын, орналасуын анықтайды.

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Иық белдеуін қандай сүйектер құрайды?


    Дескриптор.

    1-топ.

    Пішіні бойынша қысқа және ұзын сүйектерді анықтайды.

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Ұзын сүйектерге омыртқа жата ма?

    2-топ.

    Құрылысы бойынша жалпақ және түтікті сүйектерді анықтайды.

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Жалпақ, үшбұрышты сүйек?


    3-топ.

    Сүйектердің атқаратын қызметтерін анықтайды

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Миды бассүйек қорғай ма?









    Дескриптор.

    1-топ.

    Жамбас белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Мықын,шат,шонданай жамбас қуысын құрайды ма?

    2-топ.

    Бассүйекті құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Маңдай жұп сүйекке жата ма?

    3-топ

    Иық белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    Жалпы ұпай -2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Бұғана қандай сүйектерен байланысады?

    https://www.youtube.com/watch?v=z6XwLL33e_g




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Матжанова Зайкул Гизатовна
    29 Мамыр 2023
    516
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8-сынып Тірек-қимыл жүйесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8-сынып Тірек-қимыл жүйесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тірек-қимыл жүйесі тақырыбына арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тараз қаласы әкімдігінің бөлім бөлімі «Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



















    Ашық сабақ:

    «Адам қаңқасының құрылысы.

    Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі»





    Пәні: Биология

    Сынып: 8 «В»

    Пән мұғалімі: Матжанова З.Г.












    Тараз қаласы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    8.3 Қозғалыс. Биофизика

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

    Матжанова Зайкул Гизатовна

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

          1. тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    • адам қаңқасының бөлімдерін, сүйектердің түрлерін анықтау

    • тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басталуы

    2 мин

    I.Ұйым-дастыру кезеңі

    «Тосын сұрақ» әдісі

    3 мин












    Жаңа сабаққа кіріспе

    2 мин

    1) Оқушылармен амандасу. Жағымды психологиялық ахуал орнату.

    2) «Тосын сұрақ» әдісі

    -«Мармозетка» деген не?

    -Бұл сөзді естігенде көз алдыңызға не келді?

    Оқушылардың жауабы тыңдалғаннан кейін, мармозетканың суретін интербелсенді тақтадан көрсетеді.

    Тосыннан келген сұрақ арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып, жаңа білімді меңгеруге дайындау.


    Ортаға адамның қаңқасы шығарылады.

    Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады.

    Амандасады


    Оқушылар жауап береді, өз ойларын айтады


    Мармозетканың сурет көріп, қосымша мәлімет алады











    Сабақтың тақырыбын табады.




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

    Мармозет-каның суреті

    Мармозетка - əлем бойынша ең кішкентай маймыл. Ұзындығы – 12 см







    Адам қаңқасы

    Сабақтың ортасы

    Мағына-ны ашу

    1 мин





    7 мин
































    7 мин
































    2 мин







    7 мин


    «Тірек-қимыл жүйесі» тақырыбындағы бейнекөрсетілімді тамашалау.






    Топтық жұмыс. Орталықтармен жұмыс.

    1-орталық «Құрастыру» орталығы.

    Бассүйекті, кеуде қуысын, омыртқа жотасын, аяқ-қол белдеуін құрайтын сүйектердің аттарын және орналасуын анықтайды.
























    2-орталық «Зерттеу» орталығы.

    Пішіні бойынша қысқа және ұзын сүйектерді, құрылысы бойынша жалпақ және түтікті сүйектерді, сүйектердің атқаратын қызметтерін анықтайды.
























    Сергіту сәті.

    «Кім білгір?» Оқушылар мұғалімнің атаған сүйектер атын өз денелерінен табады.



    3-орталық.

    «Медиа» орталық.

    Жұппен жұмыс.

    Аудио немесе видео тыңдалымдар арқылы қосымша мәліметтер табады.


    Бейнекөрсетілімді көреді.








    -Бассүйек бөлімін құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    -Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    -Қол және аяқ сүйектерінің атын, орналасуын анықтайды.



















    Пішіні бойынша қысқа және ұзын сүйектерді, құрылысы бойынша жалпақ және түтікті сүйектерді, сүйектердің атқаратын қызметтерін анықтайды.























    Аталған сүйектердің орналасқан орнын табады.





    -Жамбас белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды.

    -Бассүйекті құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    - Иық белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды










    Дескриптор.

    1-топ.

    Бассүйек бөлімін құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    Жалпы ұпай – 2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Бассүйекте қанша бөлім бар?

    2-топ.

    Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектердің атын, орналасуын анықтайды.

    Жалпы ұпай – 2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Кеуде қуысын қандай сүйектер құрайды?

    3-топ.

    Қол және аяқ сүйектерінің атын, орналасуын анықтайды.

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Иық белдеуін қандай сүйектер құрайды?


    Дескриптор.

    1-топ.

    Пішіні бойынша қысқа және ұзын сүйектерді анықтайды.

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Ұзын сүйектерге омыртқа жата ма?

    2-топ.

    Құрылысы бойынша жалпақ және түтікті сүйектерді анықтайды.

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Жалпақ, үшбұрышты сүйек?


    3-топ.

    Сүйектердің атқаратын қызметтерін анықтайды

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Миды бассүйек қорғай ма?









    Дескриптор.

    1-топ.

    Жамбас белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Мықын,шат,шонданай жамбас қуысын құрайды ма?

    2-топ.

    Бассүйекті құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    Жалпы ұпай-2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Маңдай жұп сүйекке жата ма?

    3-топ

    Иық белдеуін құрайтын сүйектердің ерекшеліктерін сипаттайды

    Жалпы ұпай -2

    ҚБ:Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс: Бұғана қандай сүйектерен байланысады?

    https://www.youtube.com/watch?v=z6XwLL33e_g




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Презентация 9 сынып
    29.05.2023
    516
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Матжанова Зайкул Гизатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации