Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Бекітемін: Иманова Г.Б.

    Пәні: Информатика


    Сынып: 9 б


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1В бөлім.

    Компьютер таңдайсыз.

    Сабақтың тақырыбы

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің таңдау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.2.1 қолданушының қажеттілігіне байланысты бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    - Программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымы туралы біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    - Программалалык жабдықтама түрлерін ажырата алады,

    Кейбір оқушылар:

    - Кез келген компьютерде орнатылған программалық жабдықтардың сипаттамаларын, компьютерге орнатылған ПЖ үлгісін, жүйенің техникалық параметрлері мен орнатылатын ПЖ сәйкестігін анықтай алады

    Бағалау критерийі

    - Программалық қамтамасыз етудің түрлерін біледі, программалық ОЖ қызметін, жіктелу жолын түсіндіре алады.

    - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады.

    - Кез – келген компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    ОЖ, ЖПЖ,ҚПЖ,ПЖ, қосымшалар

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    - Қалай ойлайсыңдар, неге ОЖ-нің біреуі кең тараған?

    - Компьютерден басқа қандай құрылғыларда ОЖ бар?

    Талқылауға арналған тармақтар:

    - Компьютердің программалық жабдықтамасы деген не?

    - ОЖ қашан жүктеледі?

    - Компьютерлеріңде қандай ОЖ орнатылған?

    - Қосымшаларға қандай программа жатады?

    - Программалық жабдықтаманың қандай түрін өздеріңе құруға болады?


    Құндылықтарға баулу


    Программалық қамсыздандыру тақырыбын түсіндіре отырып оқушыларды ойлау, есте сақтау және алған білімдерін өмірде қолдануға үйрету . Мәңгілік ел идеясын дамытуға тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс

    Агылшын тілі, география


    Алдыңғы білім


    Жүйелік, қолданбалы, бағдарламалық қамтамасыз ету және бағдарламалау жүйесін ажырата білуді түсінеді.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы



    5мин













    2 мин





    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысушыларды тексеру.

    Ынтымақтастық атмосферасын құру.

    Оқушылар

    «Жылы жүрек – жақсы тілек» арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады.


    Үй тапсырмасы

    "Викторина шоу" әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтау.

    1. Компьютердің қандай түрлері бар?

    2. Дербес компьютер дегеніміз не?

    3. Сыртқы құрылғыларға не жатады?

    4. Компьютер орнатылған программалық жабдықтар мен құрылғылардың сипаттамаларын қалай көруге болады?

    https://wordwall.net/ru/resource/16256209



    «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға біріктіру.

    1 топ "жүйелік бағдарламалық жасақтама"

    2 топ "қолданбалы бағдарламалық жасақтама"

    3 топ "құралды бағдарламалық жасақтама"


    Бағалау критерийі:

    арқылы бағалаймын.

















    wordwall.net




    сүрет қиындыларй



    Сабақтың ортасы



    2 мин




    2 мин








    10 мин




    10 мин











    10 мин








    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

    1.Суреттен не көріп отырсыңдар?

    2.Осы суреттердегі белгішелер сендерге таныспа?



    https://edpuzzle.com/media/615c785a01b74d416919cc2e


    программалық қамтамасыз ету тақырыбына бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақты түсіндіре отырып тапсырма орындаймыз

    .

    https://learningapps.org/watch?v=pyeuuq42j21




    Бағалау критерийі: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау



    Компьютерде тәжірибелік жұмыс.

    44 беттегі 4 тапсырманы компьютерге орындайық.

    Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығулар»

    Жеке жұмыс

    Кестені толтырыңдар:

    1- Тапсырма

    Сыныптағы компьютерге орнатылған программалық жабдықтарға талдау жаса.

    Программалық жабдықтама Атаулары Қолдану түрі

    (тегін, ақылы)

    Операциялық жүйе

    Мәтіндік ҚПЖ

    Графикалық ҚПЖ

    Видео өңдейтін ҚПЖ

    Офистік ҚПЖ

    Браузерлер

    Архиватор раммалар

    Прези презентациясы




























    Компьютер, тәжірибелік тапсырмалар



    Квест арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қорытындылаймын.

    1.Компьютердің техникалық сипаттамаларын білудің қандай маңызы бар?

    2.Программалық жабдықтама қолдануына байланысты қалай бөлінеді?

    3.Программалық жасақтаманы компьютердің жылдамдығына әсер етпейтіндей етіп қалай дұрыс таңдау керек?

    https://www.Learnis.ru/511495/


    Кері байланысты «Падлет» әдісі арқылы жүргіземін.


    Оқушылар «Падлет әдісі» арқылы кері байланыс жазады.

    https://padlet.com/adilalbina8889/m9g98c1sx19l4pup




    Үйге тапсырма

    44 бет 7 тапсырма



    кеспе қағаздары, сұрақтар











    смайликтер

    Бағалау критерийі

    - Программалық қамтамасыз етудің түрлерін, ОЖ қызметін, жүктелу жолын түсіндіре алады.

    - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады.

    - Кез – келген компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді.


    Дескрипторлар:

    -Программалық қамтамасыз етудің түрлерін біледі;

    - Ақпараттық жабдықтамалар туралы біледі;

    - Программалық жабдықтамалар туралы біледі;

    - Операциялық жүйенің басты қызметін сипаттайды.

    - ОЖ нің қызметін, жүктелу жолын түсіндіреді

    - Компьютердің техникалық сипаттамаларын түсіндіре алады;

    - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады;

    - Компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




    Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшшеліктерін ескере отырып дайындадым. Деңгейлік тапсырмалар жеке, топтық, жұптық, тапсырмалар орындалып отырды. «Суреттер сөйлейді» әдісі, оқушылардың ойын ашық айтуға, бір-бірін тыңдауға баулу.Деңгейі жоғары оқушыларға қосымша тапсырмаларды орындатамын.

    1. Программаның жұмыс істеу схемасын сызуға тырысып көріңіз.

    2. Арнайы мақсаттағы программаларға мысал келтір.

    3. Жалпы мақсаттағы программалар мен арнайы мақсаттағы программаларды
    бір - бірімен салыстыр.



    Тапсырмалар «бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын. «Бағдаршам» әдісі арқылы жаңа сабақты қаншалықты түсінгенін

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахымбергенова Альбина Галимжановна
    18 Наурыз 2022
    519
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сыныпқа бағдарламалық жасақтама тақырыбына ашық сабақ. сабақта әдіс тәсілдер түрлері қолданылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Бекітемін: Иманова Г.Б.

    Пәні: Информатика


    Сынып: 9 б


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1В бөлім.

    Компьютер таңдайсыз.

    Сабақтың тақырыбы

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің таңдау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.2.1 қолданушының қажеттілігіне байланысты бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    - Программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымы туралы біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    - Программалалык жабдықтама түрлерін ажырата алады,

    Кейбір оқушылар:

    - Кез келген компьютерде орнатылған программалық жабдықтардың сипаттамаларын, компьютерге орнатылған ПЖ үлгісін, жүйенің техникалық параметрлері мен орнатылатын ПЖ сәйкестігін анықтай алады

    Бағалау критерийі

    - Программалық қамтамасыз етудің түрлерін біледі, программалық ОЖ қызметін, жіктелу жолын түсіндіре алады.

    - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады.

    - Кез – келген компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    ОЖ, ЖПЖ,ҚПЖ,ПЖ, қосымшалар

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    - Қалай ойлайсыңдар, неге ОЖ-нің біреуі кең тараған?

    - Компьютерден басқа қандай құрылғыларда ОЖ бар?

    Талқылауға арналған тармақтар:

    - Компьютердің программалық жабдықтамасы деген не?

    - ОЖ қашан жүктеледі?

    - Компьютерлеріңде қандай ОЖ орнатылған?

    - Қосымшаларға қандай программа жатады?

    - Программалық жабдықтаманың қандай түрін өздеріңе құруға болады?


    Құндылықтарға баулу


    Программалық қамсыздандыру тақырыбын түсіндіре отырып оқушыларды ойлау, есте сақтау және алған білімдерін өмірде қолдануға үйрету . Мәңгілік ел идеясын дамытуға тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс

    Агылшын тілі, география


    Алдыңғы білім


    Жүйелік, қолданбалы, бағдарламалық қамтамасыз ету және бағдарламалау жүйесін ажырата білуді түсінеді.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы



    5мин













    2 мин





    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысушыларды тексеру.

    Ынтымақтастық атмосферасын құру.

    Оқушылар

    «Жылы жүрек – жақсы тілек» арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады.


    Үй тапсырмасы

    "Викторина шоу" әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтау.

    1. Компьютердің қандай түрлері бар?

    2. Дербес компьютер дегеніміз не?

    3. Сыртқы құрылғыларға не жатады?

    4. Компьютер орнатылған программалық жабдықтар мен құрылғылардың сипаттамаларын қалай көруге болады?

    https://wordwall.net/ru/resource/16256209



    «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға біріктіру.

    1 топ "жүйелік бағдарламалық жасақтама"

    2 топ "қолданбалы бағдарламалық жасақтама"

    3 топ "құралды бағдарламалық жасақтама"


    Бағалау критерийі:

    арқылы бағалаймын.

















    wordwall.net




    сүрет қиындыларй



    Сабақтың ортасы



    2 мин




    2 мин








    10 мин




    10 мин











    10 мин








    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

    1.Суреттен не көріп отырсыңдар?

    2.Осы суреттердегі белгішелер сендерге таныспа?



    https://edpuzzle.com/media/615c785a01b74d416919cc2e


    программалық қамтамасыз ету тақырыбына бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақты түсіндіре отырып тапсырма орындаймыз

    .

    https://learningapps.org/watch?v=pyeuuq42j21




    Бағалау критерийі: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау



    Компьютерде тәжірибелік жұмыс.

    44 беттегі 4 тапсырманы компьютерге орындайық.

    Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығулар»

    Жеке жұмыс

    Кестені толтырыңдар:

    1- Тапсырма

    Сыныптағы компьютерге орнатылған программалық жабдықтарға талдау жаса.

    Программалық жабдықтама Атаулары Қолдану түрі

    (тегін, ақылы)

    Операциялық жүйе

    Мәтіндік ҚПЖ

    Графикалық ҚПЖ

    Видео өңдейтін ҚПЖ

    Офистік ҚПЖ

    Браузерлер

    Архиватор раммалар

    Прези презентациясы




























    Компьютер, тәжірибелік тапсырмалар



    Квест арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қорытындылаймын.

    1.Компьютердің техникалық сипаттамаларын білудің қандай маңызы бар?

    2.Программалық жабдықтама қолдануына байланысты қалай бөлінеді?

    3.Программалық жасақтаманы компьютердің жылдамдығына әсер етпейтіндей етіп қалай дұрыс таңдау керек?

    https://www.Learnis.ru/511495/


    Кері байланысты «Падлет» әдісі арқылы жүргіземін.


    Оқушылар «Падлет әдісі» арқылы кері байланыс жазады.

    https://padlet.com/adilalbina8889/m9g98c1sx19l4pup




    Үйге тапсырма

    44 бет 7 тапсырма



    кеспе қағаздары, сұрақтар











    смайликтер

    Бағалау критерийі

    - Программалық қамтамасыз етудің түрлерін, ОЖ қызметін, жүктелу жолын түсіндіре алады.

    - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады.

    - Кез – келген компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді.


    Дескрипторлар:

    -Программалық қамтамасыз етудің түрлерін біледі;

    - Ақпараттық жабдықтамалар туралы біледі;

    - Программалық жабдықтамалар туралы біледі;

    - Операциялық жүйенің басты қызметін сипаттайды.

    - ОЖ нің қызметін, жүктелу жолын түсіндіреді

    - Компьютердің техникалық сипаттамаларын түсіндіре алады;

    - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады;

    - Компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




    Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшшеліктерін ескере отырып дайындадым. Деңгейлік тапсырмалар жеке, топтық, жұптық, тапсырмалар орындалып отырды. «Суреттер сөйлейді» әдісі, оқушылардың ойын ашық айтуға, бір-бірін тыңдауға баулу.Деңгейі жоғары оқушыларға қосымша тапсырмаларды орындатамын.

    1. Программаның жұмыс істеу схемасын сызуға тырысып көріңіз.

    2. Арнайы мақсаттағы программаларға мысал келтір.

    3. Жалпы мақсаттағы программалар мен арнайы мақсаттағы программаларды
    бір - бірімен салыстыр.



    Тапсырмалар «бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын. «Бағдаршам» әдісі арқылы жаңа сабақты қаншалықты түсінгенін

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 9 сынып
    18.03.2022
    519
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахымбергенова Альбина Галимжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации