Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Иманова Г.Б. |
|||
Пәні: Информатика Сынып: 9 б Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1В бөлім. Компьютер таңдайсыз. |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Бағдарламалық қамтамасыз етудің таңдау |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.2.1 қолданушының қажеттілігіне байланысты бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: - Программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымы туралы біледі; Оқушылардың басым бөлігі: - Программалалык жабдықтама түрлерін ажырата алады, Кейбір оқушылар: - Кез келген компьютерде орнатылған программалық жабдықтардың сипаттамаларын, компьютерге орнатылған ПЖ үлгісін, жүйенің техникалық параметрлері мен орнатылатын ПЖ сәйкестігін анықтай алады |
||
Бағалау критерийі |
- Программалық қамтамасыз етудің түрлерін біледі, программалық ОЖ қызметін, жіктелу жолын түсіндіре алады. - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады. - Кез – келген компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар Негізгі сөздер мен тіркестер: ОЖ, ЖПЖ,ҚПЖ,ПЖ, қосымшалар Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: - Қалай ойлайсыңдар, неге ОЖ-нің біреуі кең тараған? - Компьютерден басқа қандай құрылғыларда ОЖ бар? Талқылауға арналған тармақтар: - Компьютердің программалық жабдықтамасы деген не? - ОЖ қашан жүктеледі? - Компьютерлеріңде қандай ОЖ орнатылған? - Қосымшаларға қандай программа жатады? - Программалық жабдықтаманың қандай түрін өздеріңе құруға болады? |
||
Құндылықтарға баулу |
Программалық қамсыздандыру тақырыбын түсіндіре отырып оқушыларды ойлау, есте сақтау және алған білімдерін өмірде қолдануға үйрету . Мәңгілік ел идеясын дамытуға тәрбиелеу |
||
Пәнаралық байланыс |
Агылшын тілі, география |
||
Алдыңғы білім |
Жүйелік, қолданбалы, бағдарламалық қамтамасыз ету және бағдарламалау жүйесін ажырата білуді түсінеді. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысушыларды тексеру. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушылар «Жылы жүрек – жақсы тілек» арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасы "Викторина шоу" әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтау.
https://wordwall.net/ru/resource/16256209 «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға біріктіру. 1 топ "жүйелік бағдарламалық жасақтама" 2 топ "қолданбалы бағдарламалық жасақтама" 3 топ "құралды бағдарламалық жасақтама" Бағалау критерийі: арқылы бағалаймын. |
wordwall.net сүрет қиындыларй |
|
Сабақтың ортасы 2 мин 2 мин 10 мин 10 мин 10 мин |
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. 1.Суреттен не көріп отырсыңдар? 2.Осы суреттердегі белгішелер сендерге таныспа? https://edpuzzle.com/media/615c785a01b74d416919cc2e программалық қамтамасыз ету тақырыбына бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақты түсіндіре отырып тапсырма орындаймыз . https://learningapps.org/watch?v=pyeuuq42j21 Бағалау критерийі: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау Компьютерде тәжірибелік жұмыс. 44 беттегі 4 тапсырманы компьютерге орындайық. Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығулар» Жеке жұмыс Кестені толтырыңдар: 1- Тапсырма Сыныптағы компьютерге орнатылған программалық жабдықтарға талдау жаса. Программалық жабдықтама Атаулары Қолдану түрі (тегін, ақылы) Операциялық жүйе Мәтіндік ҚПЖ Графикалық ҚПЖ Видео өңдейтін ҚПЖ Офистік ҚПЖ Браузерлер Архиватор раммалар |
Прези презентациясы Компьютер, тәжірибелік тапсырмалар |
|
|
Квест арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қорытындылаймын. 1.Компьютердің техникалық сипаттамаларын білудің қандай маңызы бар? 2.Программалық жабдықтама қолдануына байланысты қалай бөлінеді? 3.Программалық жасақтаманы компьютердің жылдамдығына әсер етпейтіндей етіп қалай дұрыс таңдау керек? https://www.Learnis.ru/511495/ Кері байланысты «Падлет» әдісі арқылы жүргіземін. Оқушылар «Падлет әдісі» арқылы кері байланыс жазады. https://padlet.com/adilalbina8889/m9g98c1sx19l4pup Үйге тапсырма 44 бет 7 тапсырма |
кеспе қағаздары, сұрақтар смайликтер |
|
Бағалау критерийі - Программалық қамтамасыз етудің түрлерін, ОЖ қызметін, жүктелу жолын түсіндіре алады. - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады. - Кез – келген компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді. |
Дескрипторлар: -Программалық қамтамасыз етудің түрлерін біледі; - Ақпараттық жабдықтамалар туралы біледі; - Программалық жабдықтамалар туралы біледі; - Операциялық жүйенің басты қызметін сипаттайды. - ОЖ нің қызметін, жүктелу жолын түсіндіреді - Компьютердің техникалық сипаттамаларын түсіндіре алады; - Программалық жабдықтамалардың түрлерін ажырата алады; - Компьютердің программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді. |
|
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшшеліктерін ескере отырып дайындадым. Деңгейлік тапсырмалар жеке, топтық, жұптық, тапсырмалар орындалып отырды. «Суреттер сөйлейді» әдісі, оқушылардың ойын ашық айтуға, бір-бірін тыңдауға баулу.Деңгейі жоғары оқушыларға қосымша тапсырмаларды орындатамын.
3. Жалпы мақсаттағы программалар
мен арнайы мақсаттағы программаларды |
Тапсырмалар «бас
бармақ» әдісі арқылы
бағалаймын. «Бағдаршам» әдісі арқылы жаңа сабақты
қаншалықты түсінгенін Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |