Материалдар / Ашық сабақ 9-сынып

Ашық сабақ 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныпқа қазақ тілінен ашық сабақ
Авторы:
15 Қараша 2023
241
16 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 03.02.

Мұғалім: Исина Гүлназ Рысбайқызы

Сынып: 9 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Өмір бойы білім алу-бәсекенің талабы.

Оқу мақсаттары:

9.1.4.1 - Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділер-ге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау.

9.5.1.3- Ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылардың барлығы:

Білім мен ғылымның жаңалықтарын жеткізе алады .

Оқушылардың көпшілігі:

Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ойды анықтайды. Көтерілген мәселеге қатысты пікір айтады.

Оқушылардың кейбірі:

Мәтін бойынша барлық сұраққа дұрыс жауап бере алды.

Жетістік критерийлері

Мәтінді талдайды, пікір айтады.Суреттегі ақпаратты сипат алады;сұрақ-жауапқа қатыса алады.

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады.

Пәнаралық байланыс:

Тарих пен әдебиет

Осыған дейін меңгерілген білім

Ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылық-тық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызме-тін білу.

Күтілетін нәтиже:

Өмір бойы білім алу-бәсекенің талабы екенін түсініп, өзіндік пікір қалыптасады.

Жұмыс түрлері

Жеке, жүптық, топтық.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

5 мин



5 мин


І.Психологиялық ахуал.Оқушыларды түрлі-түсті кәмпиттер арқылы 3 топқа бөлу. «Өмір», «Білім», «Талап».

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. «Өрмекші»әдісі. Ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтарды қайталау.

Бағалау критерийі: «Жұлдызша»арқылы бағалау.





Сабақ ортасы

15 мин





























































5 мин

1. Жаңа сабақты «Миға шабуыл»әдісімен оқушы-лармен бірлесіп, тақырыпты ашып аламыз. Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;жетістік критерийлерін болжайды.

2.Сөздікпен жұмыс:Көршілес-...,тығыз-...,билеуші-...,үкімет-...,ерікті-...,баламалы...,шектес-...,демеуші-...,бәсеке-...

А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.

3. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.ТЖ 1-топ :«Өмір бойы білім алу» идеясын оқып, талдайды, постер жасап қорғайды.

Дескрипторы:үзінді құрылымына талдау жасай алады;

КБ. «Қолпаштау»әдісі.

2-топ: ЖЖ.Қарсылықты сөйлемді тауып,синтаксистік талдау жасайды.

Саралау:

Бағалау критерийі

Дескриптор

Сөйлемнің мағынасын түсініп,ережені дұрс қолданып, қарсылықты салалас құрмалас сөйлемге талдау жасай алады.

  1. Сөйлемнің мағынасын түсініп,орынды қолданады.

  2. ережені дұрс пайдаланады.

  3. қарсылықты салалас құрмалас сөйлемге талдау жасай алады

Бағалау. «+ - » әдісі.

3-топ: ЖЖ.Берілген мәтін бойынша диалог құрастырады.

Дескрипторы:

Берілген мәтін бойынша диалог құрастыра біледі, қойылған сұраққа жауап бере алады.

Бағалау. «Бас бармақ» әдісі.

КБ.Мадақтау сөздер: «Тамаша», «Жақсы», «Талпын».

Сергіту сәті. «Қалпақ» ойыны.Музыка ойнап тұрады, оқушылардың басына қалпақ киіп,тез арада көршілесіне беруі тиіс.Кім үлгермей қалса, қорапшадан 1 сұрақ алып, соған жауап береді. (Осылайша 3-4 рет айналады.)

4.Сөздерден сөйлем құрап,формулаға салып,тұраулы мүшелерді ата.

7-тапсырма: Үлгі: 1-сөйлем: 4Б+2А+4Г+4В+4Ә

Бағалау критерийі:«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы бағалау.

АКТ



















10-бет,

3-тапсырма





















































Сергіту сәті

Сабақ соңы

10 мин



Оқушылар түрлі-түсті қиық қағаздарға сабақ барысын-дағы жұмыстарын сараптай отырып, қол жеткізген жетістіктерін жазып, «Алма ағашына» іледі.

Рефлексия

Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?

Үй тапсырмасы:12-бет,12-тапсырма.Пікір алмасу.

«Жеміс ағашы».



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!