Құндылықтарды
игерту:
|
Өзіне және өзгелерге құрмет
мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық
білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда,
тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау
көрсетуінде көрініс табады.
|
Сабақ
ортасы
15
мин
5
мин
|
1.
Жаңа сабақты «Миға
шабуыл»әдісімен оқушы-лармен
бірлесіп, тақырыпты ашып аламыз. Оқу мақсатымен, тілдік
мақсатпен танысады;жетістік критерийлерін
болжайды.
2.Сөздікпен
жұмыс:Көршілес-...,тығыз-...,билеуші-...,үкімет-...,ерікті-...,баламалы...,шектес-...,демеуші-...,бәсеке-...
А) Мұғалім интерактивті
тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды
оқиды, оқушыларға қайталатады.
Ә) «Дұрыс айт!» айдарында
берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет
қайталатады.
3. Оқулықтағы мәтінмен
жұмыс.ТЖ 1-топ :«Өмір бойы білім алу» идеясын оқып, талдайды,
постер жасап қорғайды.
Дескрипторы:үзінді құрылымына талдау жасай
алады;
КБ.
«Қолпаштау»әдісі.
2-топ: ЖЖ.Қарсылықты сөйлемді
тауып,синтаксистік талдау жасайды.
Саралау:
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Сөйлемнің мағынасын
түсініп,ережені дұрс қолданып, қарсылықты салалас құрмалас сөйлемге
талдау жасай алады.
|
-
Сөйлемнің мағынасын
түсініп,орынды қолданады.
-
ережені дұрс
пайдаланады.
-
қарсылықты салалас құрмалас
сөйлемге талдау жасай алады
|
Бағалау. «+ - »
әдісі.
3-топ: ЖЖ.Берілген мәтін
бойынша диалог құрастырады.
Дескрипторы:
Берілген мәтін бойынша диалог
құрастыра біледі, қойылған сұраққа жауап бере
алады.
Бағалау. «Бас бармақ»
әдісі.
КБ.Мадақтау сөздер:
«Тамаша», «Жақсы», «Талпын».
Сергіту сәті. «Қалпақ»
ойыны.Музыка ойнап тұрады,
оқушылардың басына қалпақ киіп,тез арада көршілесіне беруі тиіс.Кім
үлгермей қалса, қорапшадан 1 сұрақ алып, соған жауап береді.
(Осылайша 3-4 рет айналады.)
4.Сөздерден сөйлем
құрап,формулаға салып,тұраулы мүшелерді
ата.
7-тапсырма: Үлгі: 1-сөйлем:
4Б+2А+4Г+4В+4Ә
Бағалау
критерийі:«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі
арқылы бағалау.
|
АКТ
10-бет,
3-тапсырма
Сергіту
сәті
|