Материалдар / Ашық сабақ 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан аймақтары инфрақұрылымының даму деңгейі
Авторы:
10 Сәуір 2024
111
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: М.Сугирбаева (о.і.ж.о)

Бөлім:

5.1 Экономикалық география

Педагогтің аты-жөні:

Б.Молдабаева

Күні:6.04.2023ж


Сыныбы:9ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

56.Қазақстан аймақтары инфрақұрылымының даму деңгейі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.5.2.6 Қазақстан аймақтарының инфрақұрылымын талдап, проблемаларды шешу жолдарын ұсынады

Сабақтың мақсаты:

Қазақстан аймақтарының инфрақұрылымының жіктелуін талдайды, Қазақстан аймақтарының инфрақұрылымын талдап,қандай түрлері бар екенін анықтап проблемаларды шешу жолдарын ұсынады



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Бүгінгі сабаққа көңіл-күй сферасын қалыптастыру

«Ғажайып алаң»

2.Үй тапсырмасын

leavning Apps платформасымен тест алу

Оқушылар амандасады,

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


қалыптасырушы бағалау «Мадақтама сөздермен»

1-10балмен кері байланыс арқылы өз-өздерін бағалату




2бал

Дескрипторы :

-сұрақтарға дұрыс анықтайды

Оқулық,

карта

кесте

акт

слайдтар

платформалар


Жаңа сабаққа кіріспе

5минут



сабақтың ортасы

30минут

(Ұ) «Сен білесің бе ?» әдісі арқылы жаңа сабақты өтпес бұрын Видео көрсету


Мәтінмен жұмыс.

«Қара,оқы,жаз» әдісі -


видеодан көргенін есте сақтау арқылы жаңа сабақтың негізгі мақсатын айқындайды



1тапсырма; Топтық жұмыс . Графикалық мәтін құра

1 топ: Темір жол ,құбыр жолы,су жолына сипаттама беру

2топ: Автомобиль,әуе,байланыс жолдарына сипаттама беру


2тапсырма: Жеке жұмыс: «Мені анықта »әдісімен картамен жұмыс



жарайсыңдар!




дискрипторы:3балл

Қазақстандағы көлік түрлерінің сипаттайды

қызметін анықтайды

Графикалық мәтін құрастырады


Дескрипторы-2балл

Орынбор-Ташкен теміржол желісін картадан анықтайды

2.Батыс Еуропа –Батыс Қытай көлік дәлізін анықтайды

оқулық

карта

акт ресурстары








картамен жұмыс








3-тапсырма:Жұптық жұмыс . «Тарсия»әдісі

1.Кестенің мәліметтері бойынша 1000км2 аумаққа есептегендегі теміржолдардың тығыздығын есептеп шығарыңдар (ұзындық *1000/аудан). Ел аумағында теміржолдар қалай таралғанын анықтаңдар. Қазақстанның қай бөлігінде теміржол тығыздығы жоғары? Қай жерде бәрінен аз

Дескриптор:

Жалпы – 3 балл

2.. Теміржол тығыздығын тасымалындағы жүк айналымын анықтайды.

3. Ел аумағында теміржолдар қалай таралғанын анықтайды.

Қазақстанның қай бөлігінде теміржол тығыздығы жоғары ,қай жерде аз екенін анықтайды



Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсету

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдау


.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша және өз-өздерін бағалау жүргізу арқылы бағаланады.

Рисунок 23





Үйге тапсырма : Өзіңнің аймағыңда көліктің қай түрі жақсы дамыған қосымша ізденіп келу







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!