Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Бүгінгі сабаққа көңіл-күй сферасын
қалыптастыру
«Ғажайып
алаң»
2.Үй
тапсырмасын
leavning Apps
платформасымен тест алу
|
Оқушылар
амандасады,
Мақсаты: Оқушылар
бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа
белсенділігі артады.
|
қалыптасырушы бағалау
«Мадақтама сөздермен»
1-10балмен кері
байланыс арқылы өз-өздерін бағалату
2бал
Дескрипторы
:
-сұрақтарға дұрыс
анықтайды
|
Оқулық,
карта
кесте
акт
слайдтар
платформалар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5минут
сабақтың ортасы
30минут
|
(Ұ) «Сен білесің бе ?» әдісі арқылы жаңа
сабақты өтпес бұрын Видео көрсету
Мәтінмен
жұмыс.
«Қара,оқы,жаз» әдісі
-
|
видеодан көргенін есте
сақтау арқылы жаңа сабақтың негізгі мақсатын
айқындайды
1тапсырма; Топтық жұмыс
. Графикалық мәтін құра
1 топ: Темір жол ,құбыр
жолы,су жолына сипаттама беру
2топ:
Автомобиль,әуе,байланыс жолдарына сипаттама
беру
2тапсырма: Жеке жұмыс:
«Мені анықта »әдісімен картамен
жұмыс
|
жарайсыңдар!
дискрипторы:3балл
Қазақстандағы көлік түрлерінің
сипаттайды
қызметін анықтайды
Графикалық мәтін
құрастырады
Дескрипторы-2балл
Орынбор-Ташкен теміржол желісін картадан
анықтайды
2.Батыс Еуропа –Батыс
Қытай көлік дәлізін анықтайды
|
оқулық
карта
акт ресурстары
картамен
жұмыс
|
|
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма:Жұптық жұмыс .
«Тарсия»әдісі
1.Кестенің мәліметтері бойынша 1000км2 аумаққа
есептегендегі теміржолдардың тығыздығын есептеп шығарыңдар (ұзындық
*1000/аудан). Ел аумағында теміржолдар қалай таралғанын анықтаңдар.
Қазақстанның қай бөлігінде теміржол тығыздығы жоғары? Қай жерде
бәрінен аз
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл
2.. Теміржол тығыздығын тасымалындағы жүк айналымын
анықтайды.
3. Ел аумағында теміржолдар қалай таралғанын
анықтайды.
Қазақстанның қай
бөлігінде теміржол тығыздығы жоғары ,қай жерде аз екенін
анықтайды
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсету
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдау
.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша және
өз-өздерін бағалау жүргізу арқылы
бағаланады.
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма : Өзіңнің
аймағыңда көліктің қай түрі жақсы дамыған қосымша ізденіп
келу
|