Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Амандасу, жағымды ахуал
қалыптастыру;
Оқушыларды
түгендеу;
Пәнаралық байланыс пен
«Бірлік пен ынтымақ құндылық» айлығы туралы
айту.
Ой
шақыру
«Суреттер галереясы» әдісі арқылы тақырыпты
болжау.
Ұлы ғұламалардың қанатты сөздерімен
таныстыру
(Оқу мақсаты мен
бағалау критерийлерін оқушыларға
хабарлаймын)
Бөлім:
Адам
құқығы мен бостандығы.
Синтаксис
Тақырып: Азаттықтың Ата
Заңы
Қазақстан
Республикасының Конституциясында әрбір азаматтардың құқықтары мен
міндеттері белгіленіп, егеменді еліміздің даму болашағын
айқындайтын қағидалар қарастырылған. Азаматтың міндеті – заң
талаптарын бұзбау, екінші жағынан, өзіне жүктелген міндетін
орындау. Заңның мықтылығы атында емес, адалдығы мен әділдігінде.
Заңның ең басты мақсаттарының бірі – қоғамдағы алуан мінезді
адамдарды салауатты өмір салтына тәрбиелеу. Заңды аттамай, тура
жолмен жүріп, еліне адал қызмет еткен азамат қана мұратына жетеді.
Сондықтан заңды білу заман талабы.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
Сабақтағы оқу
тапсырмаларының бағалануымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
амандасады;
«Бірлік пен ынтымақ
құндылық» айлығы туралы өз ойларын
айтады.
Сабақтың мақсатына сәйкес ой
қосады;
Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере
отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын
анықтайды;
Бағалау критерийлерімен
танысады;
Тақырыпқа қатысты
ойларын айтады.

Ата Заңымыз туралы өз ойларын
айтады
Әр оқушы бағалау
парақшасын алады, оқу тапсырмаларының ретімен
танысады
|
ҚБ. Оқушылардың көңіл-күйін
және сабаққа дайындығына «Керемет!», «Сәттілік!», сөздерімен
ынталандыру
ҚБ.
Бағалау критерийімен
таныстыру
Бағалау
критерийі:
Мәтін мазмұны
бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап береді, түпнұсқамен
салыстырады;
салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата
біледі, түрлендіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Қолдану
|
9-сынып
оқулығы
«Арман ПВ» баспасы,
2019ж
Слайд №1
Бағалау
парақшасы
Слайд
№2
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа материалды
меңгерту
5 минут
|
Мағынаны
тану

|
Дәптерді ашып, күн ретін,
тақырыпты жазады.
Қажетті мәліметті дәптерге жазып
алады.
Жаңа тақырып бойынша
пікір білдіреді;
«Түртіп алу» әдісі
Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу
ұсынылады.
|
Жаңа тақырып бойынша
пікірлерін ынталандырып отырады
|
Слайд
№3-4
9-сынып
оқулығы
«Арман ПВ» баспасы,
2019ж
83-бет
ҚБ
тапсырмалары

|
Жаңа материалды
түсінгенін тексеру
8 минут
|
Ж
1-тапсырма
«Додекадр» әдісі
Мәтінді тыңдап,берілген ақпараттың дұрыс,бұрыстығын анықта.
Өзіңнің жауабыңды дұрыс түпнұсқасымен
салыстыр.
Мәтін:«Ата Заң- мемлекеттің
негізі»

|
Ж
1-тапсырма.
«Додекадр» әдісі
Мәтінді тыңдап берілген ақпараттың дұрыс,бұрыстығын
анықтайды,.Өзінің жауабын дұрыс түпнұсқасымен
салыстырады.
Жауаптарын мәтіннің
тұпнұсқасымен салыстырады. Мәтіннің мазмұнын толық тыңдап, болжамды
жауаптарының дұрыс/бұрыс бағытта болғанын анықтайды. Дұрыс/бұрыс
жауаптың себебін түсіндіреді.

ЕЕБҚ
«З» әрпін жаздыру
Буындап
оқыту
|
Дескриптор:
Аудиомәтінді мұқият
тыңдайды-1б;
Мәтін мазмұны бойынша дайындалған ақпараттарға болжаммен
жауап береді-2б;
Тұпнұсқасымен жауаптарын
салыстырады-1б.
Барлығы –4
балл
Мұғалім ұсынған
дұрыс жауап арқылы бағалау
Кері
байланыс
|
Слайд №5
Тыңдалым мәтіні
«ChatGPT» жасанды интеллект
көмегімен
аудио жаз ба (08. mp3) «Ата Заң – мем лекеттің не
гізі»
Слайд №6-7


|
8
мин
|
Жұптық жұмыс
2-тапсырма. «Жұптас,ойлан,бөліс»
әдісі.
1-қатар
Салалас құрмалас сөйлемдерді түрлеріне қарай
ажыратыңыз.Себебін түсіндіріңіз.


2-қатар
«Ойды аяқта» әдісі
Сөйлемдерді жалғастырып жазыңыздар.Қандай мағыналық түріне
жататынын түсіндіріңіз.

3-қатар
«Сәйкесін тап» әдісі
Сөйлемдерді мағыналық байланысына қарай сәйкестендір.Жай
сөйлемдерді ыңғайлас салалас түріне айналдырып
жаз.

|
Жұптық жұмыс
2-тапсырма.
«Жұптас,ойлан,бөліс» әдісі
Өзіңді тексер!
1-қатар
Салалас құрмалас сөйлемдерді түрлеріне қарай
ажыратады.


2-қатар
Сөйлемдерді жалғастырады
Ықтимал жауап:
1.Аудан орталығында заң туралы тегін кеңес беру орталығы
ашылды,себебі адамдар өз құқықтары туралы көбірек білгілері
келеді.
2. Жастар заңды біледі,дегенмен құқық туралы білімдерін
толықтыру қажет
3. Біз ұлы мақсатымызды орындаймыз және келешек ұрпаққа
үлкен үміт артамыз.
4.Сізге айтар тілегім сол: Ата заңымызды
құрметтеп,қастерлейік!
5.Не әрекет жоқ, не қызығушылық жоқ бұл
іске.
6.Ол біресе өз құқығын қорғайды,біресе салы суға кетіп
уайымдайды.
3-қатар
Сөйлемдерді мағыналық байланысына қарай сәйкестендір.Жай
сөйлемдерді ыңғайлас салалас түріне айналдырып
жаз.
Ықтимал жауап:

|
1-қатар
Дескриптор:
салалас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажыратады-1б;
сәйкестендіреді-1б;
себебін
түсіндіреді-1б
Барлығы –3
балл
2-қатар
Дескриптор:
салалас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажыратады-1б;
Сөйлемдерді
жалғастырады-1б;
Түсіндіреді-1б
Барлығы –3
балл
3-қатар
Дескриптор:
салалас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажыратады-1б;
салалас құрмалас сөйлем
құрастырып жазады-1б;
мағыналық байланысына қарай
сәйкестендіреді-1б
Барлығы –3
балл
Мұғалім ұсынған
дұрыс жауап арқылы жұптар арасында өзара
бағалау
Кері
байланыс
|
ҚБ Таратпа
қағаз

Слайд№8-9
Слайд №!0
Слайд№11
Слайд №12
|
8
минут
|
ТЖ
3-тапсырма
Өлең үзінділеріндегі жай сөйлемдерді салалас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлеріне айналдырып, жасалу жолдарын
түсіндіріңдер.
1-топ

2-топ

3-топ

4-топ

|
ТЖ
3-тапсырма
Өлең үзінділеріндегі жай сөйлемдерді салалас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлеріне айналдырып, жасалу жолдарын
түсіндіреді.
1-топ
Ыңғайлас салалас
Себеп салдар салалас
2-топ
Қарсылықты салалас
Кезектес салалас
3-топ
Талғаулы
салалас
Себеп салдар салалас
4-топ
Ыңғайлас
Қарсылықты
|
Дескриптор:
салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлеріне
айналдырады -2;
Жасалу жолдарын
түсіндіреді-1;
Барлығы –3
балл
Мұғалім ұсынған дұрыс жауап
арқылы бағалау
Кері
байланыс
|

9-сынып
оқулығы
«Арман ПВ» баспасы,
2019ж
4-тапсырма
82-83-бет
Таратпа қағаз
Слайд№13
|
Сабақтың
соңы
Сабақты
қорытындылау
6 минут
|
Оқушыларға
Learningapps.платформасында Салалас құрмалас сөйлемнің мағыналық
түрлері бойынша ұсынылған сұрақтарды
дұрыс жауабымен сәйкестендіру тапсырмасын
ұсыну
1.Сабақты
қорытындылауға сұрақтар қою:Салалас құрмалас сөйлемнің қандай мағыналық түрлерін
білесіздер?
2.Оқу тапсырмаларына
кері байланыс жасай отырып
бағалау;
3.Үйге тапсырма
беру: «Ата
Заңда
даламның кеңдігі
өріліп тұр» тақырыбында шағын мәтін
жазу
4.
Рефлексия. "Жеңіл,қиын,білу"
әдісі
Бұл әдіс оқушылардың
сабаққа қатысты ойларын жүйелі түрде жинақтауға мүмкіндік
береді.
|
Сабақты бекіту мақсатында
Learningapps.платформасында «Сыңарын тап» тапсырмасын
орындайды
1.Мұғаліммен бірге
сабақты қорытындылау сұрақтарына жауап
береді;
Оқу тапсырмаларын
бағалауға қатысты пікір
білдіреді;
Үйге тапсырма
алады;
Рефлексия: "Жеңіл,қиын,білу"
әдісімен
бағалау
критерийлері бойынша рефлексия
береді.
Мәтін мазмұны
бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап береді, түпнұсқамен
салыстырады;
|
1.Оқушыларды10 балға
дейін бағалау;
2.
Білім
алушының
жетістігі туралы пікір
білдіру
3.ЕЕБҚ ерекше
тоқталу
.
|

смартфон

Слайд№
14

Бағалау
парақшасы
Слайд
№15
Рефлексия
парақшасы ,
|