Ашық сабақ 9 сынып. Дүниежүзі халқының миграциясы. Қазақстан халқының миграциясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 9 сынып. Дүниежүзі халқының миграциясы. Қазақстан халқының миграциясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар миграция, миграция түрлерін, халықтар миграциясы себептерін, миграция типтерін біледі, миграциялық сальдоны анықтай алады. Дүниежүзімен Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын атайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:

4 Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:

Иманова Б.Е.

Күні:

27.02.2025ж

Сыныбы: 9 «ә»

Қатысушылар саны: 27 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі халқының миграциясы. Қазақстан халқының миграциясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.4.1.2 дүниежүзі халқы миграцияларының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді

9.4.1.3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерді талдап, басты бағыттарын анықтайды;

Сабақтың мақсаты:

Миграция, миграция түрлерін, халықтар миграциясы себептерін, миграция типтерін біледі, миграциялық сальдоны анықтай алады.

Дүниежүзімен Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын атайды.

Құндылықтар және оның мақсаты

Жасампаздық және жаңашылдық

Апта дәйек сөзі

«Бірлік және жасампаздық - ел бағдары»

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Жағымды ахуал қалыптастыру.

Тақтаға тулар ілінеді. Сол туларға қарап әр ұлттың амандасуы бойынша бір-бірлерімен сәлемдеседі.

Мақсаты: сабақ барысында оқушыға жағымды көңіл күй сыйлау.

Оқушылар топқа бірігіп отырады.

Үй тапсырмасы «Айналмалы шеңбер» әдісі арқылы сұралады.

Мұғалім дұрыс жауабын нақтылап балл береді. Жалпы толық сұрақты қорытындылайды.

Оқушылар топқа бірігіп отырады.

Әр топтан 1 оқушы шығып карточканы таңдайды. Сол бойынша әр ұлттардың сәлемдесуін көрсетеді.

Дескриптор:

-материалды түсінгендігі

-мағынасына сай жауаптарын табады.



Оқушылар өзін-өзі бағалауды белгілеп отырады.

Ауызша колдау













ҚБ:

2 балл






Телефон,

«Қазақстан географиясы»

9- сынып, Алматы «Мектеп» 2024ж, Ш.Т. Толыбекова, Г.Е. Головина., С.С. Козина., Е.А.Ахметов.

2 бөлім

8-13 беттер

https://wordwall.net/ru/resource/87586844

Глобус бейнеленген бағалау парағы.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

33 мин.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Видеоролик көрсетіледі. Әрі қарай бейнесуретке сай мұғалімнің сөзі.Сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады.

Мұғалімнің жекелеген сұрақтары болады. Зерттеу сұрақтары: жеке қолдау, диалог арқылы.

Топтық жұмыс

Оқушыларға «Голограмма» әдісі бойынша «AIR BR» платформасы арқылы топтық тапсырма беріледі. Оқушыларға дискриптор таратылады.

1 –топ. Дүниежүзі халықтарының көші-қон бағыттарын кескін картаға түсіріп, себеп салдарын түсіндіреді.

2-топ Қазақстан халықтар миграциясын басты бағыттарын анықтап, үдерісті талдайды.

3 топ. Берілген мәліметтерді пайдаланып, көші –қон үдерісі бойынша диаграмма құрып талдайды. Миграциялық сальдо бойынша есептер шығарады.

Жұптық жұмыс

PISA тапсырмаларын орындайды.

1 топ Қазақстанда ішкі миграцияның негізгі бағыттары:

Мақсат: Оқушыларға Қазақстандағы ішкі миграцияны түсіндіру және оның себептерін талдау.

2 топ. Шет елдерден Қазақстанға көшу:

Мақсат: Оқушыларға Қазақстандағы халықаралық миграцияны түсіндіру және оның Қазақстан экономикасына әсерін зерттеу.

3 топ . «Көрініс»

Америка Құрама Штаттарына екі абутурент «Болашақ бағдарламасы» арқылы оқуға түсті.

Бұл көші қон түрінің атауын табыңыз.

Жеке жұмыс.

«Нысандарды тап» әдісі

Оқушылар wordwall платформасы арқылы электронды тақтадан иммигранттарды қабылдаушы 10 елді көрсетеді.

Сабақты бекіту.

«Адасқан обьектілер» әдісі арқылы оқушылар термин сөздердің дұрысын табады.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады







Дескриптор:

-Дүниежүзі халықтарының көші-қон бағыттарын кескін картаға түсіреді, себеп салдарын айтады

-Қазақстан халықтар миграциясын басты бағыттарын анықтай алады, үдерісті талдай біледі.

- Берілген мәліметтерді пайдаланып, көші –қон үдерісі бойынша диаграмма құрады, оны талдайды.



Дискриптор

- Оқушыларға Қазақстандағы ішкі миграцияны түсініп және оның себептерін талдай біледі

- Оқушыларға Қазақстандағы халықаралық миграцияны түсінеді және оның Қазақстан экономикасына әсерін зерттейді

- оқушылар көрсетілген көрініс бойынша көші –қон түрін анықтайды.

Дескриптор

- Берілген терминдерді олардың дұрыс анықтамаларымен сәйкестендіреді

-терминдерді түсінеді

-сабақ бойғы жұмыстардан

қорытынды жасайды, айтады, толықтырады.








ҚБ:

3 балл























ҚБ.

3 балл









































ҚБ:

2 балл
















Халықтар миграциясы туралы видеоролик

https://youtu.be/xZFoE3GlPzA?si=dImErb5601D9axb5

Презентация

Дүние жүзінің кескін картасы





А4 қағаз, қима суреттер,



Transform your QR codes into AR holograms



















Оқулық, атлас, кескін карта



«Қазақстан географиясы»,

9- сынып, Алматы «Мектеп» 2024ж, Ш.Т. Толыбекова, Г.е. Головина., С.С. Козина., Е.А.Ахметов.

2 бөлім

8-13 беттер

















https://wordwall.net/resource/86948305

Картамен жұмыс

https://wordwall.net/ru/resource/87588618

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Рефлексия

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін электронды «Padlet» әдісі арқылы кері байланыс береді.

- Глобус бағалау парағы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Бағалау

Топтарды жалпы бағалау.

Үй тапсырмасын беру

Жаңа тақырыпты оқу. Дүниежүзі халқының миграциясы. Қазақстан халқының миграциясы

Кескін картаға Қазақстанның ішкі көші-қон бағыттарын белгілеу

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша оқушылар өзін өзі бағалайды.

карта, бағалау парағы

https://padlet.com/bibigulimanova5/padlet-1ur5cmgy3jmrz841




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2025
146
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі