Сабақтың басы
10 мин.
5 мин
“Ой қозғау
әдісі”
5 мин
«Мозаика» әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
– жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру
– топтарға бөлу.
“Конверт әдісі”бойынша оқушыларды топқа
бөлу
1-топ: Дене
2-топ: Зат
3-топ: Физика
Бүкіл сыныпқа”Дененің салмағы ”
туралы
видеоролик көрсетіледі
Оқушылар сабақтың мақсатын
анықтайды.
І.Білу
кезеңі. «Жасырын сұрак» әдісі арқылы топтар ұяшықтарда
жасырылған сұрақтарды табады.
ІІ. Түсіну.
«Мозаика» әдісі арқылы тапсырмалар беріледі.
Тапсырманы орындап болған топ белгілі бір екінші заңға мысал
келтіреді, құбылыстардың түрлерін ажырату.
|
Дене, зат, физика сөздерін, оқушылар бір-бірлеп
конверттен суырады, кімге қандай сөздер келеді сол бойынша топқа
бөлінеді.
Окушылар табиғат құбылыстары туралы өз ойларын
айтады.
Оқушылар ұяшықтардағы жасырылған сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар дененің салмағына мысалдар келтіріп,
түрлерін ажыратады.
|
Дескриптор
-Дененің салмағы туралы түсініктері
қалыптасады;
Жалпы балл -1
Дескриптор
-Тапсырманы орындайды
Жалпы балл -2
|
Дене, зат, физика сөздері жазылған кағаздар,
конверт
АКТ, флипчарт, маркер
АКТ, флипчарт, маркер
|
Сабақтың ортасы.
9 мин
«Мюнс
тен
берг»
әдісі
5мин
“Физикалық диктант”
әдісі
Сабақтың соңы.
8-мин
“Трек-сызба”
әдісі
Рефлек
сия
3 мин
|
ІІІ.Қолдану.
Көпірдің қисықтық радиусы 100 м. Автокөліктің
массасы 2000 кг, оның осы нүктедегі қозғалыс жылдамдығы 5 м/с, Ойыс
көпірдің төменгі нүктесіндегі автокөліктің
салмағы?
ІV.Талдау.
Сұрақтарға жауап
беріңдер:
-
Дененің салмағы дегеніміз
не?
-
Салмақсыздық деген не?
V. Жинақтау.
Лифт 1,5 м/с үдеумен вертикаль жоғары көтерледі.
Лифтідегі жүктің массасы 50 кг. Жүктің лифт еденіне түсіретін қысым
күшін анықтаңдар?
+Плюс
Сабақта қызық болған, пайдалы нәрселер
жазылады
– Минус
Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ не шамалы
болды деген нәрселер жазылады ?
- Қызықты- «Не білгім келеді? Не «Бұл мен үшін
қызық болама деген сұрақтарға жауап
келтіру.
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Есепті шығарады
|
Дескриптор
-тапсырманы орындайды
Жалпы балл -3
Дескриптор
- Сұрақтарға жауап
береді
Жалпы балл -2
Дескриптор
- есепті шығарады
Жалпы балл-2
|
АКТ
Құралдар: магнит, шам, фанар, машина, тарақ,
лазер, шәйнек, камертон
Парақша
лар
ДК экраны, дәптер,
оқулық
Стикерлер
|