Материалдар / Ашық сабақ 9-сынып физика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 9-сынып физика

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ физика пәнінен 9-сыныпқа бір сабағына жасалды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2023
245
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

Динамика негіздері

Педагогтің аты-жөні:

Бейсенбекова Б.М

Күні:


Сыныбы:9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дененің салмағы, салмақсыздық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.2.10 үдеумен қозғалған дененің салмағын анықтау;

9.2.2.11 салмақсыздық күйді түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Дененің салмағына мысалдар келтіре алады, оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасайды.

Көптеген оқушылар істей алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Кейбір оқушылар істей алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







10 мин.





5 мин

Ой қозғау әдісі” 






5 мин

«Мозаика» әдісі


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

топтарға бөлу.

Конверт әдісі”бойынша оқушыларды топқа бөлу

1-топ: Дене

2-топ: Зат

3-топ: Физика

Бүкіл сыныпқа”Дененің салмағы ” туралы

видеоролик көрсетіледі

Оқушылар сабақтың мақсатын анықтайды.

І.Білу кезеңі. «Жасырын сұрак» әдісі арқылы топтар ұяшықтарда жасырылған сұрақтарды табады.


ІІ. Түсіну.  «Мозаика» әдісі арқылы тапсырмалар беріледі. Тапсырманы орындап болған топ белгілі бір екінші заңға мысал келтіреді, құбылыстардың түрлерін ажырату.







Дене, зат, физика сөздерін, оқушылар бір-бірлеп конверттен суырады, кімге қандай сөздер келеді сол бойынша топқа бөлінеді.

Окушылар табиғат құбылыстары туралы өз ойларын айтады.


Оқушылар ұяшықтардағы жасырылған сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар дененің салмағына мысалдар келтіріп, түрлерін ажыратады.














Дескриптор

-Дененің салмағы туралы түсініктері қалыптасады;


Жалпы балл -1






Дескриптор

-Тапсырманы орындайды

Жалпы балл -2








Дене, зат, физика сөздері жазылған кағаздар, конверт



АКТ, флипчарт, маркер






АКТ, флипчарт, маркер


Сабақтың ортасы.

9 мин

«Мюнс

тен

берг» 

әдісі









5мин

Физикалық диктант” әдісі






Сабақтың соңы.

8-мин

Трек-сызба” әдісі



Рефлек

сия

3 мин


ІІІ.Қолдану. 

Көпірдің қисықтық радиусы 100 м. Автокөліктің массасы 2000 кг, оның осы нүктедегі қозғалыс жылдамдығы 5 м/с, Ойыс көпірдің төменгі нүктесіндегі автокөліктің салмағы?

ІV.Талдау. 

Сұрақтарға жауап беріңдер:

  1. Дененің салмағы дегеніміз не?

  2. Салмақсыздық деген не?


V. Жинақтау.

Лифт 1,5 м/с үдеумен вертикаль жоғары көтерледі. Лифтідегі жүктің массасы 50 кг. Жүктің лифт еденіне түсіретін қысым күшін анықтаңдар?


+Плюс

Сабақта қызық болған, пайдалы нәрселер жазылады

– Минус

Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ не шамалы болды деген нәрселер жазылады ?

- Қызықты- «Не білгім келеді? Не «Бұл мен үшін қызық болама деген сұрақтарға жауап келтіру.



Оқушылар тапсырманы орындайды






Оқушылар сұрақтарға жауап береді






Есепті шығарады


Дескриптор

-тапсырманы орындайды


Жалпы балл -3



Дескриптор

- Сұрақтарға жауап береді


Жалпы балл -2






Дескриптор

- есепті шығарады

Жалпы балл-2


АКТ

Құралдар: магнит, шам, фанар, машина, тарақ, лазер, шәйнек, камертон

 






Парақша

лар



ДК экраны, дәптер, оқулық






Стикерлер


Бағалау




Үй тапсырмасы

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау





 


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл






Оқулық





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!