Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
5
минут
|
Оқушылармен
сәлемдеседі, жағымды психологиялық ахуал
туғызады.
«Отан отбасынан басталады»
деген пікірмен келісесіз бе? Пікіріңізді дәлелдеңіз» деп айта
отырып, пікірін жазуды
ұсынады.
|
Сәлемдеседі, сабаққа
дайындалады. Пікір бойынша ұсынысын жазады, оқып
береді.
|
|
Апта дәйексөзі «Отан
отбасынан басталады»
|
Негізгі
кезең
35
минут
|
Үй тапсырмасын (12-тапсырма,
33-бет) тексереді, талқылау ұйымдастырады, бағалау
жүргізеді.
|
Үй тапсырмасын ұсынады,
талқылауға қатысады.
|
Өзара
бағалау
Дескриптор.
1. БАҚ құралдарында
берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен
байланысты ақпаратқа зейін қойып, сол ақпараттың жаһанданудың қай
түріне қатысты екенін анықтайды, талдау жасайды – 3
балл.
2. Ойын жүйелі
жеткізеді – 3 балл.
3.Орфографиялық
нормаға сай жазады – 2 балл.
4.Ұқыпты жазады – 2
балл.
|
БАҚ
жаңалықтары
|
|
«Бір дерек» әдісі.
Видеороликті көріп, есінде қалған бір деректі айтуды
ұсынады.
|
Видеороликті көріп, видеоролик
бойынша бір деректі айтады.
|
Дескриптор.
1. Видеоролик
бойынша бір деректі айтады.
|
«Жаһандану дегеніміз
не?» видеоролигі
https://www.youtube.com/watch?v=Lg4FYwJXxwI
|
|
5-тапсырма. Мәтінді
оқып, тақырып қой.
|
Мәтінді оқып,
тақырып қояды.
|
Дескриптор.
1. Мәтінді оқып,
тақырып қояды – 5 балл.
2. Ойын дәлелдейді -
5 балл.
|
мәтін
|
|
6-тапсырма. Қарамен
берілген сөздердің мағынасын
анықта.
Сенсация – күшті
әсер тудыратын хабар не оқиға, яғни құлақ естіп, көз көрмеген жаңа
хабар, таңқаларлық, тосын
оқиға.
Ұлттық дүниетаным –
адам мен табиғатқа, құндылықтарға, моральдік нормаға тұлғаның
көзқарасын білдіретін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын
қалыптастыратын қоғам мүшелеріне ортақ, ұлттық негіздегі
жүйе.
Идеология –
адамдардың үлкен әлеуметтік топтарының іс-әрекетіне бағдар беріп,
олардың мақсат-мүдделерін білдіретін идеялар мен көзқарастар
жүйесі.
Субмәдениет – қандай
да болмасын әлеуметтік немесе демографиялық топтың
мәдениеті.
Иммунитет – адамның ауру
қоздырғыштарына қарсы тұратын, олардың уыттылығына төтеп беретін
қасиеті.
|
Қарамен берілген
сөздердің мағынасын
анықтайды.
|
Дескриптор.
1. Қарамен берілген
сөздердің мағынасын
анықтайды.
–
10 балл (әр сөз үшін
2 балл).
|
мәтін
|
|
Тапсырма. «Дебат»
интеллектуалды ойыны. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында
пікірталас ұйымдастырыңдар.
|
«Жаһанданудың пайдасы мен
зияны» тақырыбында пікірталасқа
қатысады.
|
Дескриптор.
1. «Жаһанданудың
пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталасқа қатысады – 3
балл.
2.Ойын жүйелі
жеткізеді – 3 балл.
3.Идея ұсынады – 4
балл.
|
Жаһанданудың пайдасы мен
зияны
|
|
7-тапсырма. Жаһандану
құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде
жаз.
|
Жаһандану
құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде
жазады.
|
Дескриптор.
1. Жаһандану
құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жазады. -3
балл.
2. Ойын жүйелі
жеткізеді – 3 балл.
3.Орфографиялық
нормаға сай жазады – 2 балл.
4.Ұқыпты жазады – 2
балл.
|
мәтін
|
|
«Жемістер»
ойыны.
|
|
|
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=119893
|
Қорытынды
кезең
5
минут
|
Формативті бағалау, кері
байланыс жүргізеді, талқылауды
ұйымдастырады.
|
Талқылауға қатысады, «Менің
сабақтан кейінгі әсерім» кестесін
толтырады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
9-тапсырма,
36-бет
|