Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
5-бөлім: Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттың болашағы – халықтың демографиялық өсімінде |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.2.1 -қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану 9.3.3.1- мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы ажырата алады. Мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады, маңызды тұстары мен үрдістерді анықтап жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -нәсіліне, жынысына, жасына, дініне және басқа да ерекшеліктеріне байланысты кемсітусіз барлық адамдар үшін тең құқықтар мен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету қағидаттарын басшылыққа ала білу; -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут
10 минут
Сабақтың соңы 5 минут
|
1.Сәлемдесу 2.Сергіту сәті «Жүректі тазарту» Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.
Ойтүрткі Отбасы құндылықтарына не жатады?
Өзіңді тексер
ЕББҚ оқушыға тапсырма Кестемен жұмыс Сәйкестендіру Кесте арқылы халықтың ұдайы өсуі және кемуіне әсер ететін факторларды түсіндіру
5-тапсырма Мәтінді оқып, негізгі ойды айтыңдар. Мәтіннің стилін анықтап, дәлелдеңдер. Тілдік құралдарын анықтаңдар.
Өзіңді тексер
Тақырыптық ақпарат Мақала нақты шолу мен маңызды оқиғалар мен жағдайларды талдап, журналисттің әртүрлі жұмысының әдісіне сүйенеді, болған істерді түсіндіреді және оқырмандардың болашақтағы өзіндік ойларына бағыттайды. Мұндай басылымдарға жоғарғы әлемдік пікірлер қажет. Мақаланың авторына теоретикалық білім мәселелері мен өмірлік тәжірибе қажет, басылымдағы тезистерді қисынға келтіре білу және тізбектелген тұжырымдама таңдауларын бақылаудағы дәйектермен оларды байланыстыру. Жеке жұмыс Кез келген мемлекеттің дамуына халық саны ықпал етеді. Ендеше еліміздегі демографиялық жағдай қандай деген сауалға мәтін ақпараттарын салыстыра отырып, жауап іздеп көріңдер.
Қорытындылау Сұрақтарға жауап береді. 1.Қазақ ұлтыныі бүгінгі тарихи миссиясы не? 2.Бұл тарихи миссияға сенің қатысың бар ма? Бар болса/жоқ болса, дәлелде. 3.Данышпан Абайдың «Біріңді, қазақ , бірің дос, көрмесең, істің бәрі бос» -деген нақыл сөзінің мәнін түсіндір. Рефлексия. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр.
|
Психологиялық ахуал «Жүректі тазарту» Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі ойындағы кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл күйді жазу ұсынылады. Жазып болған соң, қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл күймен сабақ басталады.
Өзіңді тексер
Табиғи – биологиялық ----
Адамның тууы мен өлуі,
Мақала нақты шолу мен маңызды оқиғалар мен жағдайларды талдап, журналисттің әртүрлі жұмысының әдісіне сүйенеді, болған істерді түсіндіреді және оқырмандардың болашақтағы өзіндік ойларына бағыттайды. Мұндай басылымдарға жоғарғы әлемдік пікірлер қажет. Мақаланың авторына теоретикалық білім мәселелері мен өмірлік тәжірибе қажет, басылымдағы тезистерді қисынға келтіре білу және тізбектелген тұжырымдама таңдауларын бақылаудағы дәйектермен оларды байланыстыру.
Еліміздегі демографиялық жағдай қандай деген сауалға мәтін ақпараттарын салыстыра отырып, жауап іздейді. Өз ойларын білдіреді.
Қорытындылау мақсатында қойылған сұрақтарға жауап береді.
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Бағалау Дарабоз 1) сабаққа қатысуы; 2) оған даярлығы; 3) тапсырманы орындауы; 4) өзіндік жұмысы; 5) ынтасы; 6) сабақтағы жауабы.
Дескриптор Білім алушы
-кесте арқылы сұрақтарды жауаптары мен сәйкестендіреді- 2 балл
Дескриптор Білім алушы -стиль түрін анықтайды – 1 балл, - өз ойын дәлелдейді – 1 балл, -тілдік құралдарды анықтайды – 1 балл
Дескриптор Білім алушы -бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстырады – 2 балл, - маңызды тұстары мен үрдістерді анықтайды – 2 балл, -сұраққа жауап жазады – 1 балл.
Жетон арқылы бағалау
|
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 9-сынып. Қазақ тілі. Ұлттың болашағы – халықтың демографиялық өсімінде
Ашық сабақ. 9-сынып. Қазақ тілі. Ұлттың болашағы – халықтың демографиялық өсімінде
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
5-бөлім: Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттың болашағы – халықтың демографиялық өсімінде |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.2.1 -қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану 9.3.3.1- мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы ажырата алады. Мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады, маңызды тұстары мен үрдістерді анықтап жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -нәсіліне, жынысына, жасына, дініне және басқа да ерекшеліктеріне байланысты кемсітусіз барлық адамдар үшін тең құқықтар мен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету қағидаттарын басшылыққа ала білу; -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут
10 минут
Сабақтың соңы 5 минут
|
1.Сәлемдесу 2.Сергіту сәті «Жүректі тазарту» Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.
Ойтүрткі Отбасы құндылықтарына не жатады?
Өзіңді тексер
ЕББҚ оқушыға тапсырма Кестемен жұмыс Сәйкестендіру Кесте арқылы халықтың ұдайы өсуі және кемуіне әсер ететін факторларды түсіндіру
5-тапсырма Мәтінді оқып, негізгі ойды айтыңдар. Мәтіннің стилін анықтап, дәлелдеңдер. Тілдік құралдарын анықтаңдар.
Өзіңді тексер
Тақырыптық ақпарат Мақала нақты шолу мен маңызды оқиғалар мен жағдайларды талдап, журналисттің әртүрлі жұмысының әдісіне сүйенеді, болған істерді түсіндіреді және оқырмандардың болашақтағы өзіндік ойларына бағыттайды. Мұндай басылымдарға жоғарғы әлемдік пікірлер қажет. Мақаланың авторына теоретикалық білім мәселелері мен өмірлік тәжірибе қажет, басылымдағы тезистерді қисынға келтіре білу және тізбектелген тұжырымдама таңдауларын бақылаудағы дәйектермен оларды байланыстыру. Жеке жұмыс Кез келген мемлекеттің дамуына халық саны ықпал етеді. Ендеше еліміздегі демографиялық жағдай қандай деген сауалға мәтін ақпараттарын салыстыра отырып, жауап іздеп көріңдер.
Қорытындылау Сұрақтарға жауап береді. 1.Қазақ ұлтыныі бүгінгі тарихи миссиясы не? 2.Бұл тарихи миссияға сенің қатысың бар ма? Бар болса/жоқ болса, дәлелде. 3.Данышпан Абайдың «Біріңді, қазақ , бірің дос, көрмесең, істің бәрі бос» -деген нақыл сөзінің мәнін түсіндір. Рефлексия. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр.
|
Психологиялық ахуал «Жүректі тазарту» Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі ойындағы кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл күйді жазу ұсынылады. Жазып болған соң, қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл күймен сабақ басталады.
Өзіңді тексер
Табиғи – биологиялық ----
Адамның тууы мен өлуі,
Мақала нақты шолу мен маңызды оқиғалар мен жағдайларды талдап, журналисттің әртүрлі жұмысының әдісіне сүйенеді, болған істерді түсіндіреді және оқырмандардың болашақтағы өзіндік ойларына бағыттайды. Мұндай басылымдарға жоғарғы әлемдік пікірлер қажет. Мақаланың авторына теоретикалық білім мәселелері мен өмірлік тәжірибе қажет, басылымдағы тезистерді қисынға келтіре білу және тізбектелген тұжырымдама таңдауларын бақылаудағы дәйектермен оларды байланыстыру.
Еліміздегі демографиялық жағдай қандай деген сауалға мәтін ақпараттарын салыстыра отырып, жауап іздейді. Өз ойларын білдіреді.
Қорытындылау мақсатында қойылған сұрақтарға жауап береді.
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Бағалау Дарабоз 1) сабаққа қатысуы; 2) оған даярлығы; 3) тапсырманы орындауы; 4) өзіндік жұмысы; 5) ынтасы; 6) сабақтағы жауабы.
Дескриптор Білім алушы
-кесте арқылы сұрақтарды жауаптары мен сәйкестендіреді- 2 балл
Дескриптор Білім алушы -стиль түрін анықтайды – 1 балл, - өз ойын дәлелдейді – 1 балл, -тілдік құралдарды анықтайды – 1 балл
Дескриптор Білім алушы -бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстырады – 2 балл, - маңызды тұстары мен үрдістерді анықтайды – 2 балл, -сұраққа жауап жазады – 1 балл.
Жетон арқылы бағалау
|
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















