|
Күні: 04.02.2021 ж |
Мұғалімнің аты-жөні : Шайкенова М.К. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып : 7 «А» |
Қатысқандар саны:20 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі: |
Бекіту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушылар: 7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика/терминология: Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды тәрбиелеу |
НЗМ құндылықтарымен байланыс:
ЖА құндылықтары:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру моменті. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу Сұрақтарға жауап беру:
|
Формулаларды қайталау.
Дескриптор: Білім алушы - қысқаша көбейту формулаларын біледі; - дұрыс жауабын еркін айта алады Тексеру: «Қол шапалақтау» әдісі
|
Кілт арқылы бір-бірін тексеру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы «Қатені тап» 7 минут Сыныппен жұмыс 20 минут |
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулаларын көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуге қолдану». Бүгінгі сабақта біз «ортақ көбейткіш», «топтастыру әдісі» ұғымдарын еске түсіреміз. Осы тақырып одан арғы алгебраны меңгеруде өте маңызды: қысқаша көбейту формулаларын қолдану көптеген есептерді тиімді шығаруда көп септігін тигізеді. Екі өрнектің квадратының айырмасы және екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы формулаларын қайталап, естеріне түсіру үшін төменгі тапсырманы орындатуға болады. Осы тапсырманы орындағаннан кейін сәйкестендіріп, оқушылар Семиотика ғылымы туралы қысқаша ақпаратпен танысады. Пәнаралық байланысты жүзеге асыру үшін осы тапсырманы таңдадым. |
«Қатені тап» тапсырмасында оқушылар екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты және екі өрнектің қосындысы мен айырмасының кубы формулаларын қайталап, естеріне түсіреді.
1.
2.
3.
4.
5.
Кері байланыс: Оқушылар бірін бірі тексереді. Барлық қателерді таба алдыңыздар ма?
Тапсырма 1: Дәптердегі жұмыс (әр тапсырманы бір оқушы тақтада, комментарий жасап орындайды)
Тапсырма 1
Есепте: 1. (9х-5у)(9х+5у)=
2.
(у+
Тапсырма 2
Көбейткіштерге жікте:
Тапсырма 3 (тиімді тәсілмен есепте)
Тапсырма 4 Екі мүшені қосындысының немесе айырымының квадраты түрінде жазыңдар
25
0,04
Тапсырма 5
Теңдеуді
шешіңдер:
Тапсырма 6 Дәрежені көпмүше түрінде жазыңдар:
Тапсырма 7
Көпмүше түрінде
жазыңдар:
Тапсырма 8 Екімүшенің кубы түрінде жазыңдар:
8+12p+6
Тапсырма 9 Теңдеуді шешіңдер:
Тапсырма 10
Көбейткіштерге
жіктеңіздер:
Тапсырма 11 Өрнекті
ықшамдаңыздар:
Тапсырма 12: (әр тапсырманы бір оқушы тақтада, комментарий жасап орындайды) Есептеңіздер:
Оқушылардың қажеттіліктерін анықтау мақсатында жекелей жұмыс беремін. |
|
Слайд 1
Слайд 2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 минут |
Мұғалім есеп бойынша саралауды ескере отырып жұпқа бөлінеді: оқушылар бір-біріне көмектесу үшін әр жұпта үлгерім деңгейі әр түрлі оқушыларды отырғызу. Оқушыларға ағылшын тілінде түсіндірілген жұмыс парақтары (Worksheets). Алдымен оқушылар терминология мен сөз тіркестерін аударуға тырысады, одан кейін осы терминологияны пайдалана отырып, материалды қарастырып, соңында берілген есептерді шығарады.
Кейін жұптар сағат тілі бағытымен парақтарды алмасып, жауаптары бойынша тексереді.
|
Бос орындарды толтырыңыз (5а+ * ) 2 = * + * + 81b2 ( * - 2у) 2 =9х 4 - * + * ( * - 10а )( * + * ) = 9с2 - * 27a3 - * = ( * - 4b) ( * +12ab+16b2) ( * + *)3= 8 + * + 6х2 + * ( * - * )3= * - 225х2у + * -27у3 Оқушылар дәптерлермен ауысып, берілген жауаптар бойынша тексереді. (5а+9b) 2 =25a2+90ab+81b2 (3x 2 -2у) 2 =9х4-12x 2 y+4y 2 (3c-10а)(3c+10a)=9с2-100a 2 27a3-4b=(3a-4b)(9a 2 +12ab+16b2)
(2+x)3 Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Күні: 04.02.2021
ж Мұғалімнің аты-жөні :
Шайкенова М.К. Сынып : 7 «А» Қатысқандар
саны:20 Сабақтың
тақырыбы: Қысқаша көбейту
формулаларының көмегімен өрнектерді
түрлендіру. Сабақтың
түрі:
Бекіту Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
Оқушылар:
7.1.2.14 тиімді есептеу үшін
қысқаша көбейту формулаларын
қолдану; Сабақтың
мақсаттары Қысқаша көбейту формулаларын
білу қысқаша көбейту формулаларын
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде
қолдану. Көпмүшені көбейткіштерге
жіктей алу Бағалау критерийлері
Есептеуге арналған тапсырмаларда қысқаша көбейту
формулаларын көре алады; ҚКФ рационалды есептеуге қолдана
алады; ҚКФ көбейткіштерге жіктеуде қолдана
алады; ҚКФ қолданып жақшаларды аша алады;
Ұқсас мүшелерді келтіре
алады.
Тілдік
мақсаттар Лексика/терминология: Оқушылар:
Тиімді есептеулерде
қысқаша көбейту формулаларын таңдауын түсіндіре
алады;
Қысқаша көбейту
формулалары көмегімен есептеуді
түсіндіреді;
Көбейткіштерге жіктеу
тәсілін таңдауын түсіндіреді; Қысқаша көбейту
формулалары арқылы өрнектерді түрлендіру алгоритмін түсіндіре
алады.
Құндылықтарды тәрбиелеу НЗМ құндылықтарымен
байланыс:
Оқушылардың өзіндік
жетілуіне, алдына мақсат қою және оларды жүзеге асыру дағдыларын
жетілдіруге ықпал ету;
Сабақ үстінде
терминдерді дұрыс қолдану арқылы, ауызша комментарий жасау арқылы
математикалық сауаттылықтарын дамыту;
ЖА
құндылықтары:
Жалпы адами
құндылықтарды тәрбиелеу: өзін ұстау мәдениеті, бір-бірін қолдау,
сабақ үстінде коллоборативті орта құру;
Зерттеу, шығармашылық
тапсырмаларды орындау арқылы ұқыптылықты, еңбексүйгіштікті,
жауапкершілікті тәрбиелеу. Сабақ
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Басы 5
минут Ұйымдастыру моменті. Амандасу.
Психологиялық ахуал туғызу Сұрақтарға жауап
беру:
Берілген тапсырманы орындау
барысында кандай білімдер қажет
болды?
Осы есепті шығару барысында
қандай қиыншылықтар туды? Сіздердің ойыңызша
бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай ?
Формулаларды
қайталау. Ширату
жаттығу. «Қайталау-оқу анасы», қысқаша
көбейту формулаларын еске түсіру (а+в)(а-в)=? (а-в)2=? (а-в)3=? (а+в)(а2-ав+в2)=? (а-в)(а2+ав+в2)=? (а+в)3=? Дескриптор:
Білім
алушы - қысқаша көбейту
формулаларын біледі; - дұрыс жауабын еркін
айта алады
Тексеру:
«Қол шапалақтау»
әдісі
Кілт арқылы бір-бірін
тексеру Негізгі
бөлім Сын тұрғысынан ойлау
стратегиясы «Қатені
тап» 7
минут
Сыныппен
жұмыс 20
минут Бүгінгі сабақтың тақырыбы:
«Қысқаша көбейту формулаларын
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуге
қолдану». Бүгінгі сабақта біз «ортақ
көбейткіш», «топтастыру әдісі» ұғымдарын еске
түсіреміз. Осы тақырып одан арғы
алгебраны меңгеруде өте маңызды: қысқаша көбейту формулаларын
қолдану көптеген есептерді тиімді шығаруда көп септігін
тигізеді. Екі өрнектің квадратының
айырмасы және екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы
формулаларын қайталап, естеріне түсіру үшін төменгі тапсырманы
орындатуға болады. Осы тапсырманы орындағаннан кейін
сәйкестендіріп, оқушылар Семиотика ғылымы туралы қысқаша
ақпаратпен танысады. Пәнаралық байланысты жүзеге
асыру үшін осы тапсырманы таңдадым.
«Қатені тап» тапсырмасында
оқушылар екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты және екі
өрнектің қосындысы мен айырмасының кубы формулаларын қайталап,
естеріне түсіреді.
1.
2.
3.
4.
5.
Кері
байланыс:
Оқушылар бірін бірі
тексереді.
Барлық қателерді таба
алдыңыздар ма?
Тапсырма 1: Дәптердегі
жұмыс (әр тапсырманы бір
оқушы тақтада, комментарий жасап
орындайды)
Тапсырма
1
Есепте:
1.
(9х-5у)(9х+5у)=
2.
(у+
Тапсырма
2
Көбейткіштерге
жікте:
Тапсырма
3 (тиімді тәсілмен
есепте)
Тапсырма
4
Екі мүшені қосындысының немесе
айырымының квадраты түрінде
жазыңдар
25
0,04
Тапсырма
5
Теңдеуді
шешіңдер:
Тапсырма
6
Дәрежені көпмүше
түрінде жазыңдар:
Тапсырма
7
Көпмүше түрінде
жазыңдар:
Тапсырма
8
Екімүшенің кубы түрінде
жазыңдар:
8+12p+6
Тапсырма
9
Теңдеуді
шешіңдер:
Тапсырма
10
Көбейткіштерге
жіктеңіздер:
Тапсырма
11 Өрнекті
ықшамдаңыздар: Тапсырма
12: (әр тапсырманы бір
оқушы тақтада, комментарий жасап
орындайды) Есептеңіздер: 992
39*41
Оқушылардың қажеттіліктерін
анықтау мақсатында жекелей жұмыс беремін.
Слайд
1
Слайд
2
Жеке
жұмыс 5
минут
Мұғалім есеп бойынша саралауды
ескере отырып жұпқа бөлінеді: оқушылар бір-біріне көмектесу үшін әр
жұпта үлгерім деңгейі әр түрлі оқушыларды отырғызу. Оқушыларға
ағылшын тілінде түсіндірілген жұмыс парақтары (Worksheets). Алдымен
оқушылар терминология мен сөз тіркестерін аударуға тырысады, одан
кейін осы терминологияны пайдалана отырып, материалды қарастырып,
соңында берілген есептерді
шығарады.
Кейін жұптар сағат тілі
бағытымен парақтарды алмасып, жауаптары бойынша
тексереді.
Бос орындарды
толтырыңыз
(5а+ *
) 2 = * + * +
81b2
( * -
2у) 2 =9х 4 - * +
*
( * - 10а )( * + * ) =
9с2 -
*
27a3 - * = ( * -
4b) ( *
+12ab+16b2)
( * +
*)3= 8 + * +
6х2 +
*
( * - *
)3= * -
225х2у + *
-27у3
Оқушылар дәптерлермен ауысып,
берілген жауаптар бойынша
тексереді.
(5а+9b) 2 =25a2+90ab+81b2
(3x 2 -2у) 2 =9х4-12x 2 y+4y 2
(3c-10а)(3c+10a)=9с2-100a 2
27a3-4b=(3a-4b)(9a
2 +12ab+16b2)
(2+x)3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
































