Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ - "Пернетақтада жаттығу", 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ - "Пернетақтада жаттығу", 2 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Цифрлық сауаттылық пәні бойынша МИФ апталығы кезінде өткізілген, 2 сыныбында ашық сабақ өттім. әр оқушы Пернетақтамен танысып, ыстық пернелердің қандай екенін және қандай қызмет атқаратынын жаттап алды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Талғар ауданы №39 жалпы білім беретін орта
мектеп
2022-2023 оқу жылындағы
2
«Ә» сынып оқушыларының «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша өткен ашық
сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Тақырыбы: Пернетақтада
жаттығу
Пән мұғалімі: Жанарбек
Раушан
Ашық
сабақ тақырыбы: Пернетақтадажаттығу
Бөлімі
III бөлім.Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптар: «Менің
мектебім»,«Меніңтуғанжерім»)
Педагогтің аты-жөні
Жанарбек Раушан
Күні
23.11.22 ж
Сыныбы 2 Ә
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Пернетақтадажаттығу
Оқу
бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты
2.2.1.1 пернетақтада мәтін теруді
үйрету;
Сабақтың мақсаты
Барлықоқушыүшін:
Өзі оқитын мектебін ауызша сипаттап, оны пернетақтаның көмегімен тереді.
Оқушылардыңкөбіүшін:
Пернетақтада жылдам теруді үйрететін қандай программаның бар екенін айтады.
Кейбіроқушыларүшін:
Қос
пернелердің қызметін көрсетеді.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/уақыты
Педагогтің іс-əрекеті
Оқушыныңіс-əрекеті
Бағалау
Ресурстар
(Ұ)
Ұйымдастырукезеңі
(2-3мин.)
Сəлемдесу,оқушылардытүгендеу.
І.Қызығушылықтыояту:«Айна»ойыны
Оқушылар айнаға қарап, өз өздеріне бүгінгі сабаққа арнап
жақсы тілектеріңді, айнадағы адамға тілектерін айтады.
Бұл
ойын оқушылар арасында психологиялық жағымды ахуал орнатады.
II.Үй жұмысын тексеру: «Сұрақ-жауап
әдісі»
Жасыл түс
– Дұрыс мағына білдіреді,
Қызыл түс
– Дұрыс емес мағынаны білдіреді.
Топтастыру
(1мин.)
Топқа бөлу. Монитор және Жүйелік
блок
1-топ
Монитор
2-топ
Жүйелік блок
(МК,Ұ)Ой
қозғау.«Миғашабуыл»əдісі
Мұғалім
төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.
Мұғалім
белсенділік танытқан оқушыларды тиын арқылы
бағалайды.
Әр топ
өзіне ұпай ретінде жинайды. 1 тиын 2 балды білдіреді.
Жарайсың!
Жақсы!Талпын!
Жаңа сабаққадайындық
(5 мин.)
Жаңа
сабаққа дайындық ретінде «Пазл» əдісін қолданып, талқылау
жұмысын жүргізу. Пазл әдісі арқылы сабақтың тақырыбын
ашу.
Пазл әдісі арқылы Пернетақтаның суретін
құрастыру
Жаңа
сабақты түсіндіру. Видео слайд арқылы беріледі
–Пернетақтада жылдам теруді үйрететін қандай программаны білесің?
І ске қосу
(Пуск)
( Все
программы)
(
Стандартные)
Барлық
программа
Стандартты
Блокнот
Дәптермен
жұмыс
Сабақтыңортасы(10мин.)
ІІ.
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін).
(МК.
Т) Оқулықпенжұмыс.
Дескриптор
Жаңа тақырыптың мəтінімен оқып, танысады.
Топтар
арасында талқылайды.
Бір-біріне сұрақтар қойып, түсінбеген жерлерін толықтырады.
Микрофон
әдісі
Топтар
сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай
бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!Талпын!
Мақсаты: берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, əртүрлі тəсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамытады.
Тиімділігі: ынтымақта, бірлікте жұмыс істеуге, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді.
Интерактивті тақта
(10мин.)
Практикалықжұмыс
Оқулықта
берілген пернетақтамен жаттығу жасауға арналған тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындауға болады.
Дескриптор
Пернетақтада жылдам жазу үшін не істеу керектігін айтады.
Интерактивті тақта
1-тапсырма. Пернетақтада жылдам əрі қатесіз жазу үшін не істеу керек? Өз жаттығу ережелеріңді ұсыныңдар.
Пернетақтада қатесіз жазу үшін не істеу керектегін айтады.
Өздерінің жаттығу ережелерін ұсынады.
Мақсаты: идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтайды, тұжырымдайды.
Тиімділігі: тақырыптың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздейді, идеяларды
жинақтайды.
Кітаппен
жүмыс
2-тапсырма. Пернетақта пернелерінің басылуы жайлы дерек берілген. Сол деректі пайдаланып терілген əріптер тізбегін тап.
Мысалы, 3А2р2а=АААрраа
Дескриптор
Жұптасып тапсырмамен танысады, талқылайды.
Берілген деректерді пайдаланып, терілген əріптер
тізбегін табады.
Жұптағы
оқушылар бір-бірін
тапсырма орындау
деңгейіне байланысты
монета(тиын) тарату бойынша бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!Талпын!
Компьютерде
жұмыс
3- тапсырма
Оқитын мектебіңді үш ауыз сөзбен сипаттай аласың ба?
(1-сурет)
–Сипаттаған сөздеріңді пернетақтада қалай жылдам теруге болады?
1-пернелердің дұрыс реттілігін табады.
2-пернелердің дұрыс реттілігін табады.
Оқушылар
тапсырма орындағанына
қарай өзін-өзі
монета(тиын) тарату əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!Талпын!
Компьютерде
жұмыс
Сергіту сәті
(2
мин)
Сергіту
видеосы
Интерактивті
тақта
Сабақтыңсоңы
(8мин.)
Сабақтыбекіту.Рефлексия
Бағалау
Үй жұмысын беру
ІІІ. Ой
толғаныс.Рефлексия«Стикер»əдісі
Оқушылар
стикер қағазға жасап, өздерінің сабақтан алған жаңалықтары мен білімдерін
жазады.
Не
үйрендім?
Тағы
үйренгім келеді!?
Маған
ұнағаны не?
Топтың жинаған ұпайын санау.
Оқушыларды бағалау
Есте сақта және сөздікті дәптерге
жазу,
жаттау
Жарайсың!Жақсы!
Талпын!
Мақсаты: идеяларды жинақтап, жазбаша кері байланыс береді.
Тиімділігі: идеялар талқыланады, жинақталады.
Талғар ауданы №39 жалпы білім беретін орта
мектеп
2022-2023 оқу жылындағы
6
«Ә» сынып оқушыларының «Информатика» пәні бойынша өткен сыныптан
тыс сайыс сабағының қысқа мерзімді жоспары
Тақырыбы: Көңілді
информатиктер
Пән мұғалімі: Жанарбек
Раушан
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз