Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қаратау дәстүрлі өнер мектебі

    Тексерілді_____________

    Қаратау дәстүрлі өнер

    мектебінің директорының

    ОТ жөніндегі орынбасары:

    Байтуов Б.К.

    «____» «________» 2023ж.







    Актерлік шеберлік сыныбы


    Ашық сабақ



    Тақырыбы: Бағалау этюдтары.







    Орындаған: Сейдахмет Ғ.Е


















    Шымкент

    Сабақтың мақсаты: Театрланған өнерді қолдану арқылы,балалардың эмоциясын,қабілетін дамыту.Кейіпкерлердің эмоциялық күйін көрсете білуге үйрету. Бірігіп әрекет жасау; көркем - сөздік қызметін ертегінің мысалында шығармашылық қалыптастыруды жалғастыру. Театр қызметіне қызығушылықтарын, ой - қабілеттерін,есте сақтау, қиялдарын және сөздерін дамыту. Ойын жаттығуларын қолдану арқылы, балалардың тілін дамыту,дауыс ырғағын қалыптастыру.


    Көрнекі құралдар: Үн таспа, күйсандық, маскалар,қасықтар.

    Қос тілдік компонент: ертегі-сказка,қойлым-спектакль.

    Сөздік жұмыс: театр





    Қызмет

    кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Баланың іс-әрекеті


    Мотивациялық-қозғаушылық

    Балалар бүгін бізге көптеген қонақтар келді. Олай болса келген қонақтармен де амандасып,қайырлы күн тілейік.

    Жарайсыңдар

    Қайырлы күн, сіздерге,

    Қош келдіңіз, біздерге.

    Ашық аспан тілейміз,

    Шын жүректен сіздерге




    Ұйымдастырушы

    лық- ізденістік


















































































































































    Рефлексиялық - түзетушілік



    Балалар, мен сендерді бүгін театр әлеміне саяхатқа шақырғым келіп отыр. Бұл саяхатта сендерді қызықтар күтуде. Олай болса саяхатымызға шықпас бұрын, мен сендерге мынадай сұрақтар қойғым келіп отыр.Қане кім айтады?

    Театр дегеніміз не?

    Ал сол ертегі, спектакльдердегі рөлдерде ойнайтын адамдарды біз қалай атаймыз?

    Актер болу үшін балалар, көп нәрсе үйрену керек, көп оқу керек.

    Актерлер әр түрлі рөлдерді ойнайды Олар сахнада кімге болса да айналуы мүмкін.

    Ақылсыз патша немесе зиянды ханшайымын рөлінді ойна алады.

    кішкентай көмексіз күшікке немесе қорқақ қоянға да айналады.

    -Ал,енді өзімізде біреуге айналып көрейік.Маған қарай келіңдер.

    Әуен ойналады,марғауларға айналамыз.Марғаулар жылы үйден далаға шығады,таза ауаны жутады,бір кезде қар жауды,оларға ұнамады.

    Они сжались в комочек, прижали лапки, ушки, хвостики. Но снег прекратился, котята выпрямились, отряхнули передние лапки, задние, ушки, хвостик и всю шёрстку.

    Этюд: “Марғаулар”.

    Енді сендер аққала боласыңдар, қысты жақсы көреді,қуанады.

    Көктем келді,аққала ери бастады.

    Біріншіден басы,сосын қолдары, денесі,сөйтіп аққала суға айналды.

    Этюд: “Аққала”.

    -Жарайсыңдар,балалар,сендер нәгіз актерсыңдар

    Ал ендеше саяхатқа шығуға дайынбыз ба? Бүгін біз саяхатқа көңілді паровозбен аттанамыз.

    «Көңілді паровоз» әнімен жолға аттанады.

    Чух- чух - чух, ту- ту – ту

    Деп ән салады

    Біздерді қалаған,

    Жерге апарады.

    Қане балалар, паровоздан түсейік,қай жерге әкелгенін көрейік.

    Мимика станциясы.

    Сонымен мимика дегеніміз не болды?

    Адамның түр- әлпеті. Біздің көңіл -күйімізді білдіреді.

    Не көріп тұрсыңдар?

    Олар бірдей ма?

    Қандай көңіл-күйді олар береді?

    Мынау қандай маска?

    Қуанышты қимыл көрсету.

    Ал,мынау қандай маска?

    Көңілсіз қимылды көрсету.

    Маскалар бір бірімен амандасады.

    Көмекке бір баланы шақыру.

    Әр адамның көңіл- күйі әр түрлі болады екен.Ал қазір мен сендерге әртүрлі көңіл- күйлерді айтамын, ал сендер маған сол көңіл- күйлерді мимика арқылы көрсетіп бересіңдер.

    -Маған әкелеріңнің қатты ашуланған кезін көрсетіңдерші.

    -Ал енді маған бір нәрсені бүлдіріп алып, нестерін білмей тұрған баланың кейпін көрсетіңдерші.

    -Ал егер де сендерді аналарың мен әкелерің қонаққа апармай тастап кетсе, сендердің көңіл- күйлерің қалай болады?

    -Ал енді аналарың сендерге көптен бері қызығып, армандап жүрген ойыншықтарыңды әперді не істейсіңдер?

    Әрине қуанасыңдар.Қане,ендеше, қатты қуанған кезімізді көрсетейік.

    Саяхатымызды жалғастырамыз.

    (паровозға отырады, паровоз әніне қосылып саяхатқа аттанады )

    Ойын жаттығулары станциясы.

    (тотықұс сөйлейді)

    Тотықұс: Сәлеметсіңдер ме,балалар. Біздің станцияға қош келдіңдер!

    Балалар, қараңдаршы мынау тотықұс қалай анық сөйлейді.Ия балалар, актер болу үшін дұрыс сөйлей білуіміз де өте қажет. Олай болса, бізде тілге арналған ойын жаттығуларымызды жасап жіберейік.

    Ойын жаттығулары:

    (Асықпай,жылдам)

    Ыз - ыз – ыз,қолымызды жуамыз.

    За – за – за қолымыз тап таза

    Тазалықты сүйеміз,

    Таза болып жүреміз.

    Ал енді әуенмен мына жаттығуды орындайық.

    Әуенмен.

    Біз өнерлі баламыз,

    Түрлі аспап тартамыз.

    Балалар, енді біз бойымызды сергітіп қимылды ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар?

    Қимылды ойын:«Біз музыкант баламыз»

    Біз музыкант баламыз,

    Түрлі аспап тартамыз.

    Айналамыз қоймаймыз,

    Дауылпазда ойнаймыз.

    Саяхатымызды жалғастырамыз.

    Ырғақ станциясы

    Балалар, бұл ырғақ станциясы екен. Нағыз актер, әртістер музыканың ырғағында сезіне білулері керек.

    Сендер менімен келісесіңдер ме?

    Қане ендеше, мына қасықтарды ала қойыңдар.

    Біз бұл қасықтармен,тамақ ішіп қана қоймаймыз,музыкаға қосылып,түрлі әуен ойнаймыз.

    Әуенге қосылып ойнамас бұрын, менің қағысымды қайталап көріңдер.

    Ойын: «Ырғақты тап» (қасықтармен әр түрлі қағыстарды ойнап көрсету, балалар қайталап ойнап береді)

    Саяхатымызды жалғастырамыз.

    Театр станциясы

    Балалар, міне біз театр станциясына да келіп жеттік.

    Бұл сахна, мына кісілер актерлер. Ал мынау отырған адамдар көреремендер. (суреттерін көрсету)

    Қойылым: «Маша мен аю»

    Балалар, қане кім айтады? Кейіпкерлердің кейпіне ену үшін, біз өзімізді қалай өзгерте аламыз?Олай болса, біз қазір әдемі қуыршақтарға айналайық. Қуыршақтардың кейпіне енейік.

    Мүмкін сендер де өскенде нағыз әртіс, болатын шығарсыңдар. Сонда біз сендерді теледидардан көретін боламыз.

    Балалар,әртістер қойылымдары аяқталғанда көрермендерден не күтеді.

    Әрине шапалақ.Қорытынды









    Театр бұл көптеген спектакль, ертегілер қойылатын жер.

    Актер







    Қимылдарды қайталайды





    Марғау болады














    Аққала болады



    Иә



    Сөздерді бірге айтады









    Маски

    Әр түрлі

    көңілді және көңілсіз


    көңілді


    көңілсіз






    көңіл- күйлерің көрсетеді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейдахмет Ғабит Ерланұлы
    06 Қараша 2023
    571
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ - Театр өнері.Этюдтар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ - Театр өнері.Этюдтар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Театр үйірмесі, актер шеберлігі пәні бойынша ашық сабақ. Театрдың ең негізні элементі болып табылатын "этюдтар" тақырыбында.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қаратау дәстүрлі өнер мектебі

    Тексерілді_____________

    Қаратау дәстүрлі өнер

    мектебінің директорының

    ОТ жөніндегі орынбасары:

    Байтуов Б.К.

    «____» «________» 2023ж.







    Актерлік шеберлік сыныбы


    Ашық сабақ



    Тақырыбы: Бағалау этюдтары.







    Орындаған: Сейдахмет Ғ.Е


















    Шымкент

    Сабақтың мақсаты: Театрланған өнерді қолдану арқылы,балалардың эмоциясын,қабілетін дамыту.Кейіпкерлердің эмоциялық күйін көрсете білуге үйрету. Бірігіп әрекет жасау; көркем - сөздік қызметін ертегінің мысалында шығармашылық қалыптастыруды жалғастыру. Театр қызметіне қызығушылықтарын, ой - қабілеттерін,есте сақтау, қиялдарын және сөздерін дамыту. Ойын жаттығуларын қолдану арқылы, балалардың тілін дамыту,дауыс ырғағын қалыптастыру.


    Көрнекі құралдар: Үн таспа, күйсандық, маскалар,қасықтар.

    Қос тілдік компонент: ертегі-сказка,қойлым-спектакль.

    Сөздік жұмыс: театр





    Қызмет

    кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Баланың іс-әрекеті


    Мотивациялық-қозғаушылық

    Балалар бүгін бізге көптеген қонақтар келді. Олай болса келген қонақтармен де амандасып,қайырлы күн тілейік.

    Жарайсыңдар

    Қайырлы күн, сіздерге,

    Қош келдіңіз, біздерге.

    Ашық аспан тілейміз,

    Шын жүректен сіздерге




    Ұйымдастырушы

    лық- ізденістік


















































































































































    Рефлексиялық - түзетушілік



    Балалар, мен сендерді бүгін театр әлеміне саяхатқа шақырғым келіп отыр. Бұл саяхатта сендерді қызықтар күтуде. Олай болса саяхатымызға шықпас бұрын, мен сендерге мынадай сұрақтар қойғым келіп отыр.Қане кім айтады?

    Театр дегеніміз не?

    Ал сол ертегі, спектакльдердегі рөлдерде ойнайтын адамдарды біз қалай атаймыз?

    Актер болу үшін балалар, көп нәрсе үйрену керек, көп оқу керек.

    Актерлер әр түрлі рөлдерді ойнайды Олар сахнада кімге болса да айналуы мүмкін.

    Ақылсыз патша немесе зиянды ханшайымын рөлінді ойна алады.

    кішкентай көмексіз күшікке немесе қорқақ қоянға да айналады.

    -Ал,енді өзімізде біреуге айналып көрейік.Маған қарай келіңдер.

    Әуен ойналады,марғауларға айналамыз.Марғаулар жылы үйден далаға шығады,таза ауаны жутады,бір кезде қар жауды,оларға ұнамады.

    Они сжались в комочек, прижали лапки, ушки, хвостики. Но снег прекратился, котята выпрямились, отряхнули передние лапки, задние, ушки, хвостик и всю шёрстку.

    Этюд: “Марғаулар”.

    Енді сендер аққала боласыңдар, қысты жақсы көреді,қуанады.

    Көктем келді,аққала ери бастады.

    Біріншіден басы,сосын қолдары, денесі,сөйтіп аққала суға айналды.

    Этюд: “Аққала”.

    -Жарайсыңдар,балалар,сендер нәгіз актерсыңдар

    Ал ендеше саяхатқа шығуға дайынбыз ба? Бүгін біз саяхатқа көңілді паровозбен аттанамыз.

    «Көңілді паровоз» әнімен жолға аттанады.

    Чух- чух - чух, ту- ту – ту

    Деп ән салады

    Біздерді қалаған,

    Жерге апарады.

    Қане балалар, паровоздан түсейік,қай жерге әкелгенін көрейік.

    Мимика станциясы.

    Сонымен мимика дегеніміз не болды?

    Адамның түр- әлпеті. Біздің көңіл -күйімізді білдіреді.

    Не көріп тұрсыңдар?

    Олар бірдей ма?

    Қандай көңіл-күйді олар береді?

    Мынау қандай маска?

    Қуанышты қимыл көрсету.

    Ал,мынау қандай маска?

    Көңілсіз қимылды көрсету.

    Маскалар бір бірімен амандасады.

    Көмекке бір баланы шақыру.

    Әр адамның көңіл- күйі әр түрлі болады екен.Ал қазір мен сендерге әртүрлі көңіл- күйлерді айтамын, ал сендер маған сол көңіл- күйлерді мимика арқылы көрсетіп бересіңдер.

    -Маған әкелеріңнің қатты ашуланған кезін көрсетіңдерші.

    -Ал енді маған бір нәрсені бүлдіріп алып, нестерін білмей тұрған баланың кейпін көрсетіңдерші.

    -Ал егер де сендерді аналарың мен әкелерің қонаққа апармай тастап кетсе, сендердің көңіл- күйлерің қалай болады?

    -Ал енді аналарың сендерге көптен бері қызығып, армандап жүрген ойыншықтарыңды әперді не істейсіңдер?

    Әрине қуанасыңдар.Қане,ендеше, қатты қуанған кезімізді көрсетейік.

    Саяхатымызды жалғастырамыз.

    (паровозға отырады, паровоз әніне қосылып саяхатқа аттанады )

    Ойын жаттығулары станциясы.

    (тотықұс сөйлейді)

    Тотықұс: Сәлеметсіңдер ме,балалар. Біздің станцияға қош келдіңдер!

    Балалар, қараңдаршы мынау тотықұс қалай анық сөйлейді.Ия балалар, актер болу үшін дұрыс сөйлей білуіміз де өте қажет. Олай болса, бізде тілге арналған ойын жаттығуларымызды жасап жіберейік.

    Ойын жаттығулары:

    (Асықпай,жылдам)

    Ыз - ыз – ыз,қолымызды жуамыз.

    За – за – за қолымыз тап таза

    Тазалықты сүйеміз,

    Таза болып жүреміз.

    Ал енді әуенмен мына жаттығуды орындайық.

    Әуенмен.

    Біз өнерлі баламыз,

    Түрлі аспап тартамыз.

    Балалар, енді біз бойымызды сергітіп қимылды ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар?

    Қимылды ойын:«Біз музыкант баламыз»

    Біз музыкант баламыз,

    Түрлі аспап тартамыз.

    Айналамыз қоймаймыз,

    Дауылпазда ойнаймыз.

    Саяхатымызды жалғастырамыз.

    Ырғақ станциясы

    Балалар, бұл ырғақ станциясы екен. Нағыз актер, әртістер музыканың ырғағында сезіне білулері керек.

    Сендер менімен келісесіңдер ме?

    Қане ендеше, мына қасықтарды ала қойыңдар.

    Біз бұл қасықтармен,тамақ ішіп қана қоймаймыз,музыкаға қосылып,түрлі әуен ойнаймыз.

    Әуенге қосылып ойнамас бұрын, менің қағысымды қайталап көріңдер.

    Ойын: «Ырғақты тап» (қасықтармен әр түрлі қағыстарды ойнап көрсету, балалар қайталап ойнап береді)

    Саяхатымызды жалғастырамыз.

    Театр станциясы

    Балалар, міне біз театр станциясына да келіп жеттік.

    Бұл сахна, мына кісілер актерлер. Ал мынау отырған адамдар көреремендер. (суреттерін көрсету)

    Қойылым: «Маша мен аю»

    Балалар, қане кім айтады? Кейіпкерлердің кейпіне ену үшін, біз өзімізді қалай өзгерте аламыз?Олай болса, біз қазір әдемі қуыршақтарға айналайық. Қуыршақтардың кейпіне енейік.

    Мүмкін сендер де өскенде нағыз әртіс, болатын шығарсыңдар. Сонда біз сендерді теледидардан көретін боламыз.

    Балалар,әртістер қойылымдары аяқталғанда көрермендерден не күтеді.

    Әрине шапалақ.Қорытынды









    Театр бұл көптеген спектакль, ертегілер қойылатын жер.

    Актер







    Қимылдарды қайталайды





    Марғау болады














    Аққала болады



    Иә



    Сөздерді бірге айтады









    Маски

    Әр түрлі

    көңілді және көңілсіз


    көңілді


    көңілсіз






    көңіл- күйлерің көрсетеді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ Барлық сыныптар
    06.11.2023
    571
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейдахмет Ғабит Ерланұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации