Күні: 06.09.2017ж | 8-сынып | Қатысқаны 26 | Қатыспағаны 1 |
|
Сабақ барысы: |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|
|
|
Ұйым кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 мин | Психологиялық тренинг: Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топтастыру: ай, күн, жұлдыз, жер |
Шаттық шеңбері
|
Алдынғы сабақ12 минут | Табыс критериі:Тыңдалым мен оқылым дағдысымен танысады Әдебиет туралы алғы сөзКім тапқыр? | суреттері |
Сабақтың басы Білу және түсіну 2-минут | Бағалау критериі:Әдебиет – халықтың рухани байлығы Тыңдалым мен оқылым дағдысымен танысады Ой толғау?
| Оқулық дәптерлер |
Сабақтың ортасы қолдану, 15 минут | №1 Тыңдалым. Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Әдебиет – халықтың рухани байлығыХалық ауыз әдебиетіЕжелгі дәуір әдебиетіИслам дәуіріндегі әдебиетХІҮ – ХХ ғғ әдебиеті туралы тыңдалым.«Әдебиет – халықтың рухани байлығы» ойтолғау | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті 3 минут | Халық ауыз әдебиеті үлгілерін табу. | Сергіту сәті |
Қызықты тапсырма талдау 5 минут | Міне, осыдан кейін қосымша сұрақтар қоямын.
Сөз маржандарын қайдан аламыз? |
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы 3-минут
| Неліктен әңгіме «Үміт оты» атанды деп ойлайсың?Оқушыларға жұмыс дәптеріндегі «Еңбек түбі-береке» Эссе жазу беріледі.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім |
Үйге тапсырма: | «Әдебиет – халықтың рухани байлығы» Эссе жазып келу. |
Саралау – Біздің оқушылардың нені білгенін қалаймыз? | Ұлттық педогогика, ақпараттық мәліметтер. | Тәрбие элементтері |
Олардың бұны игергенін қалай білеміз? | Мектепте алған білімін өмірде қолданғанына қарап байқаймыз. |
|
Олар бұны игере алмаса біз қандай шара қолданамыз? | Игере алмаған жағдайда қателігін ескертіп, бағыт бағдар береміз. | АКТ-мен байланыс |
Критерий бойынша бағалау. | Әдебиеттің түрлері, маңызы.Әдеби шығармалардың тәрбиеге әсеріӘдебиет-өмір шыңдығы. | Пән аралық байланыс |
Рефлексия: Сабақ/оқу мақсаттары мен міндеттері орындалды ма? | Оқу мақсаттары орындалды |
Бүгін оқушылар не білді? | Оқушылар әдебиеттің түрлерін, тәрбиеге әсерін түсінді. |
Сабақ қалай, қандай деңгейде өтті? | Сабақ жақсы, 3 деңгейде тапсырмалар берілді. |