Ашық сабақ " Арқарға үлкен мүйіз неге керек?" К.Сегізбайұлы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ " Арқарға үлкен мүйіз неге керек?" К.Сегізбайұлы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын ашу.Байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту, сөздік қорын байыту, жылдам оқу машықтарын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар Әдебиеттік оқу Мерзімі:14.03.16 Сабақтың тақырыбы: Арқарға үлкен мүйіз неге керек? . К.Сегізбайұлы. Сабақтың мақсаты: Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын ашу.Байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту, сөздік қорын байыту, жылдам оқу машықтарын дамыту. Күтілетін нәтиже: Көркем әдеби тілді үйрену, жануарларды қамқорлыққа алады. Мәтіннің мазмұнын суреттейді. Негізгі дерек- көздер: Оқулық. Атамұра.қима парақшалар, суреттер.

Уақыт

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

3мин





7мин



4 мин


Ұйымдастыру




Топтастыру

Үй тапсырмасы



Веер әдісі


Сәлемдесу. Сабаққа дайынсыңдар ма? Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

Фигуралар арқылы бөлу

«Қамқорлық» мәтінін оқып, мазмұндауға, әр бөлікке ат қоюға бердім.

1.Мәтін не жайлы? 2.Торғай неден қорықты? 3.Қожаның орнында сен болсаң не істер едің?

.

Топқа бөлінеді




Әр топтан 2 оқушы мәтіннің мазмұнын айтады.


Құсқа жасалған қамқорлық Жантастан

Менде торғайға қамқор боламын.

2 мин


2 мин




Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл


Мына сөзжұмбақты шешейік.

Арқар жайлы сипатта

«Арқарға үлкен мүйіз неге керек».

Шешуі: Арқар

Арқар әдемі, жүйрік, ешкіге ұқсас, мүйізі үлкен, тауда жүретін аң.

Құлағанда мүйізімен жерді сүзе түсті.

15мин








2мин

Оқулықпен жұмыс

Джиксо әдісі






Сергіту сәті

Мәтінді түсіндіремін. Бөліктерге бөліп оқытып,

топтарға сұрақ қоюды тапсырамын.





Атом молекула

Оқушылар мәтінді оқиды.

1. Орманға жиналу.

2. Жолда.

3. Атасының тапсырмасы.

4. Қошанның ізденісі.

5. Тағы да орманда.

6. Шешімнің табылуы..

Оқушылар қозғалыста болады

5мин




2мин

2мин



1мин

Ой толғаныс

Ыстық орындық



Рефлексия

Бағалау


Үйге тапсырмасы

Арқарға үлкен мүйіз неге керек?

Мәтін кейіпкерлерін ата. Мәтіндегі табиғатты баянда.

Құлжа деген не?

Аланның бес саусағы.

Бағалау парақшаларын қорытып бағалау

«Бетпақдала» аңызын оқу. Сурет салу.

бір бала орындықта отырып сұрақтарға жауап береді.


Әр саусаққа бір сөйлем.



Оқулықтан оқып, сурет салады.

Динаш Тойлыбаева

83 жалпы орта мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2017
617
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі