Ашық сабақ " Бала Абай"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ " Бала Абай"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Бала Абай». Абай Құнанбайұлы туралы не білесіңдер? Ол кім? /Оқушылар білгенін қысқаша айтады/ Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру. Бейнежазбаны көрсету. Балаларды Абайдың балалық шағымен таныстыру./мультфильм/ Мультфильм көрсетілгеннен кейін сұрақтар қойылады: -Абай бала кезінен қандай болған? -Абайға аңыз-әңгімелерді, ертегілерді кім айтқан? -Ахмет-Риза медресесінде неше жыл оқыды? -Медреседе оқып жүріп кімдердің шығармаларын оқыды? Абай Құнанбайұлы 10 тамыз 1845 ж Семейдің Қарқаралы деген жерде туған.Бала кезден зерек Абай әжесі Зере мен анасы Ұлжан айтқан аңыз-әңгімелерді,ертегілерді тыңдап,ойына тоқып өседі.АбайҚұнанбайұлы-ақын,филосов, ағартушы, саз -гер, композитор,аудармашы. Ол Михаил Лермонтов,Александр Сергеевич Пушкиннің ,И.А. Крыловтың мысалдарын қазақ тіліне аударды. Абай орыстың ұлы ақындарының 50-ден астам өлеңін қазақ тіліне аударды. Өлеңдерді мәнерлеп айту. Біздің арамызда Абай Құнанбайұлының өлеңдерін жатқа білетін оқушылар бар,солар
Материалдың қысқаша нұсқасы

     


     


Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Кенжегарина Гульнара Махметовна

Күні:

21.02.2025 ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бала Абай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1.*баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну;

3.5.1.2 * өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану;

Сабақтың мақсаты

Баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді;

Мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолданады;

Құндылықтарға баулу

«Өнерлі бала-өрге жүзер» Балаларды өнерге,өнерді түсінуге,құрметтеуге,талапты болуға баулу.Абай Құнанбаевтың әнін айтқызу арқылы балалардың әнге деген сүйіспеншілігін ояту.

     

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу.

Оқушылар Қ. Мырзалиевтің «Ана тілі -арың бұл» өлеңін хормен жатқа айтады. (1 мин)

Топтар: «Білгірлер », « Тапқыштар»

Үй тапсырмасын тексеру.

1)Ойын « Бес сөз,бес қадам»

Оқушылар берілген әріпке сөздерді айтып,қадам жасайды.

2)45 бет «Есте сақта!» мәтіннің мазмұнын айту.

3)Қойылым «Шоқан мен Мысық» диалог


Ребусты шешу.


, ,, ,,

(Абай)

Балалар,ребусты дұрыс шештіңдер.Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Бала Абай». Абай Құнанбайұлы туралы не білесіңдер? Ол кім?

/Оқушылар білгенін қысқаша айтады/

Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру.

Бейнежазбаны көрсету.

Балаларды Абайдың балалық шағымен таныстыру./мультфильм/

Мультфильм көрсетілгеннен кейін сұрақтар қойылады:

  • Абай бала кезінен қандай болған?

  • Абайға аңыз-әңгімелерді, ертегілерді кім айтқан?

  • Ахмет-Риза медресесінде неше жыл оқыды?

  • Медреседе оқып жүріп кімдердің шығармаларын оқыды?

Абай Құнанбайұлы 10 тамыз 1845 ж Семейдің Қарқаралы деген жерде туған.Бала кезден зерек Абай әжесі Зере мен анасы Ұлжан айтқан аңыз-әңгімелерді,ертегілерді тыңдап,ойына тоқып өседі.АбайҚұнанбайұлы-ақын,филосов, ағартушы, саз -гер, композитор,аудармашы. Ол Михаил Лермонтов,Александр Сергеевич Пушкиннің ,И.А. Крыловтың мысалдарын қазақ тіліне аударды. Абай орыстың ұлы ақындарының 50-ден астам өлеңін қазақ тіліне аударды.

Өлеңдерді мәнерлеп айту.

Біздің арамызда Абай Құнанбайұлының өлеңдерін жатқа білетін оқушылар бар,солар тақтаға шығып өлеңдерін айтып берсін.


Диаграмманы толтыру


Оқушылар Абай мен Шоқанға диаграмманы толтырады.

1топ Абай туралы А3 қағазына жазып,тақтаға шығып,жұмысын қорғайды.

2 топ Шоқан туралы диаграмманы толтырады.


Оқушылар амандасып өлеңді жатқа айтады




Үй тапсырмасын айтады.














Дәптерге күннің жадын, сабақ тақырыбын жазады





Оқушылар бейнежазба көреді, сол бойынша сұрақтарға жауап береді.










Абайдың өмірбаянын қысқаша айтып кетемін.











1 оқушы тақтаға шығып, өлеңдерін жатқа айтады.





Shape1

Shape2

Shape8 Shape6 Shape7 Shape3 Shape4 Shape5

Шоқан

Айбайй



Shape10 Shape9







Үй тапсырмасы:

Әр жұмысқа бір балл.Барлығы-3 б.






















Сұраққа жауап-1 б























диаграмма– 1б


«Отшашу» әдісі





Аяқ іздері









Сладтан ребустың суретін көрсету










Бейнежазба





























диаграмма


Сабақтың ортасы

Сөздік жұмысы.

Ақын-поэт

Дара-индивидуальный

Тұлға-личность


Тыңдалым

Мәтінді тыңдату.

Абайдың ауылына атақты Дулат ақын келді. Дулат ақын Абайға бата берді. Абайдың әжесі-Зере ақынды құрметтеді.

Оқиды,аударады. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

1 Бес жолды өлең жазу./жұптық жұмыс/

2 «Бата» сөзін септеу /тақтамен жұмыс/


Караокемен ән айту

«Желсіз түнде жарық ай» /А.Құнанбаев/


Жазылым. Саралау тапсырмасы:

С) 1 карточка Сөйлем ішінен жіктік жалғауы бар сөздерді табады.

Б) 2 карточка.Бір сөзді жіктейді

А) 3Карточка сөздің дайын жіктік жалғауы беріледі,оқушы әр жақтың жалғауын дұрыс табу керек


Ойын

Септіктердің сұрақтарын кәселерге жазылған септілтердің түрлеріне қою

Жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді.

Оқушылар сөздерді хормен оқиды, аудармасын табады, буынға бөледі,сөйлем құрастырады.



Сұрақтарға жауап береді.












Саралау тапсырмасының дескрипторы:

1 карточка. -Берілген сөйлемдердің ішінен жіктік жалғауы бар сөздерді табады;

2 карточка.сөзді жіктейді;

3 карточка.Берілген жалғауларды тиісті жерге қояды












Тыңдалым-2 б












Карточка 1б









Ойын 1б







Кьюар код арқылы берілген мәтінді колонка мен тыңдату.











Карточкалар


Сабақ соңы

Интерактивті тақтамен ойын өткізу

-Абай Құнанбаев кім?

-Ол қашан дүниеге келді?

-Бала Абайға аңыз-әңгімелерді,ертегілерді кімдер айтты?

-Абай Құнанбайұлы кімнің шығармаларын қазақ тіліне аударды?

-Медреседе неше жыл оқыды?


Үйге тапсырма:

47 бет 3-тапсырма.

Дулат ақынның бала Абайға берген батасын үйде жаттаймыз.

Рефлексия

Қоржын.

Оқушыларға үш түсті стикерлер беріледі.Оқушылар бір түсін таңдап,тиісті қоржынға жабыстырады.

Сабақты қорыту мақсатымен балаларға ойын ұсынылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ барысында алған білімдерін пысықтайды.

Ойын -1 б

https://wordwall.net/ ru/resource/54852093














3 түсті қоржын



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
190
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі