
Математика
Математика
1 сынып
«Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу»
Бастауыш сынып мұғалімі :
Бултекова Айшат Әлімбайқызы

Математика
Психологиялық ахуал
-Қазір жылдың мезгілі?
-Көктем айының қай айы?
-Наурыз айының қай күні?
-Бұл күні қандай мерекені тойлаймыз?


Бейнеролик

Математика
«Дұрыс–дұрыс емес» ойыны
1.Бейнероликнетуралыболды?
теңдеу
2.«х»-пенқандайсандыбелгілейтінкөрсетіңіз?
белгісіз
3.х-2=7теңдеудегіх-тіңмәнінкөрсетіңіз.
9
4.х+5=8теңдеудегіх-тіңмәнінкөрсетіңіз.
3
Дұрыс Дұрысемес
х

Топқа бөлу
Азайтудыңкомпонеттерінескетүсіру
•І-шітоп «Азайғыш»
•ІІ-шітоп «Азайтқыш»
•ІІІ-шітоп «Айырманыңмәні»

Алдыңғыбілімдіескетүсіру(ұжымда)
Сұрақ-жауап:
•-Математикалықөрнектерқандай
өрнектергебөлінеді?
•-Сандыөрнекдегенне?(мысалкелтіру)
•-Әріптіөрнекше?(мысалкелтіру)

•Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!

Жаңа сабақ
х-3=6
х= 6+3
х= 9__
9-3=6
6=6

Тақтамен жұмыс
І топ : а-8=11
ІІ топ: в-9=0
ІІІ топ: с-14=4

Дәптермен жұмыс
Бірінші наурыз
Белгісіз азайғышы бар теңдеуді
шешу
Өз бетінше орындау : д -13=7

Сергіту сәті
Аспанға қарап ай көрдік
Төменге қарап жер көрдік
Оңға, солға бұрылып
Егеменді ел көрдік.

«Тез есепте,тез ойлан» ойыны

Шығарып көр тапсырмасы

(Т)Жұптас-топтас-талқыла
Топтарберілгенсуретбойыншабелгісізазайғышыбар теңдеуқұру.
Келесітоп теңдеудішешеді, 3 шітоп тексереді.
•Қораптақаншакәмпитболған?Теңдеуқұрастыржәне
оны шеш.
І топ
ІІ топ ІІІ топ
Дескриптор:
білім алушы теңдеуді құрастырып және
оның шешуін табады.
теңдеудің түбірін дұрыс табады.
теңдеуді тексереді.
теңдеу шешудің алгоритмін сақтау
жазады.

«Лото» ойыны

Оқушылардыңсабақтымеңгерудеңгейін
анықтауүшінмынасұрақтардықою:
•—бүгінгітеңдеудегіқайкомпонент
белгісізболды?
•—Азайғыш—бұлбүтінбе, әлдебөлік
пе?
•—Белгісіздіқалайтаптық?
•Есіңде сақта
Белгісіз азайғыш-бұл бүтін.Бөліктерді
қосып,бүтінді табады.

Білім ағашы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Белгісіз азайғышы бар теңдеу" 1 сынып
Ашық сабақ " Белгісіз азайғышы бар теңдеу" 1 сынып

Математика
Математика
1 сынып
«Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу»
Бастауыш сынып мұғалімі :
Бултекова Айшат Әлімбайқызы

Математика
Психологиялық ахуал
-Қазір жылдың мезгілі?
-Көктем айының қай айы?
-Наурыз айының қай күні?
-Бұл күні қандай мерекені тойлаймыз?


Бейнеролик

Математика
«Дұрыс–дұрыс емес» ойыны
1.Бейнероликнетуралыболды?
теңдеу
2.«х»-пенқандайсандыбелгілейтінкөрсетіңіз?
белгісіз
3.х-2=7теңдеудегіх-тіңмәнінкөрсетіңіз.
9
4.х+5=8теңдеудегіх-тіңмәнінкөрсетіңіз.
3
Дұрыс Дұрысемес
х

Топқа бөлу
Азайтудыңкомпонеттерінескетүсіру
•І-шітоп «Азайғыш»
•ІІ-шітоп «Азайтқыш»
•ІІІ-шітоп «Айырманыңмәні»

Алдыңғыбілімдіескетүсіру(ұжымда)
Сұрақ-жауап:
•-Математикалықөрнектерқандай
өрнектергебөлінеді?
•-Сандыөрнекдегенне?(мысалкелтіру)
•-Әріптіөрнекше?(мысалкелтіру)

•Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!

Жаңа сабақ
х-3=6
х= 6+3
х= 9__
9-3=6
6=6

Тақтамен жұмыс
І топ : а-8=11
ІІ топ: в-9=0
ІІІ топ: с-14=4

Дәптермен жұмыс
Бірінші наурыз
Белгісіз азайғышы бар теңдеуді
шешу
Өз бетінше орындау : д -13=7

Сергіту сәті
Аспанға қарап ай көрдік
Төменге қарап жер көрдік
Оңға, солға бұрылып
Егеменді ел көрдік.

«Тез есепте,тез ойлан» ойыны

Шығарып көр тапсырмасы

(Т)Жұптас-топтас-талқыла
Топтарберілгенсуретбойыншабелгісізазайғышыбар теңдеуқұру.
Келесітоп теңдеудішешеді, 3 шітоп тексереді.
•Қораптақаншакәмпитболған?Теңдеуқұрастыржәне
оны шеш.
І топ
ІІ топ ІІІ топ
Дескриптор:
білім алушы теңдеуді құрастырып және
оның шешуін табады.
теңдеудің түбірін дұрыс табады.
теңдеуді тексереді.
теңдеу шешудің алгоритмін сақтау
жазады.

«Лото» ойыны

Оқушылардыңсабақтымеңгерудеңгейін
анықтауүшінмынасұрақтардықою:
•—бүгінгітеңдеудегіқайкомпонент
белгісізболды?
•—Азайғыш—бұлбүтінбе, әлдебөлік
пе?
•—Белгісіздіқалайтаптық?
•Есіңде сақта
Белгісіз азайғыш-бұл бүтін.Бөліктерді
қосып,бүтінді табады.

Білім ағашы
шағым қалдыра аласыз













