|
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы Сабақ 139-140 |
Бұрыш. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру, 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ); 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу; 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : Бұрыш тақырыбы бойынша есептер шығаруға баулу Оқушылардың басым бөлігі : Бұрыштың түрлерін анықтай алады, бұрышты өлшеп сала алады Кейбір оқушылар: Тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады . |
|
Бағалаукритерийі |
Білім алушы: Бұрышты дұрыс салуды көрсетеді Бұрыштық түрлерін салып көрсетеді |
|
Тілдік мақсаттар |
Бұрыш түсінігі; бұрыштың түрлері мен сызу әрекеттерін. Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар: бұрышты дұрыс сызу ; Айтылым дағдысы бойынша ұсыныстар:бұрышты дұрыс өлшеп слуы |
|
Құндылықтарға баулу |
Математикалық тілде сауатты сөйлеуге, ұқыптылыққа, дәлдікке, сыни ойлауға тәрбиелеу; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының 6 құндылығы: «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» (...Сонымен қатар Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау,үштілділік қағидатын енгізу де маңызды) |
|
Пəнаралықбайланыс |
Геометрия мен информатика |
|
Алдыңғыбілім |
-бірлік кесінді, координаталық сәуле ұғымдарын;нүктенің координатасын оқуды, нүктенің координатасын жазуды; координаталық сәулені салу алгоритмін біледі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ : "Бұрыш"
Ашық сабақ : "Бұрыш"
|
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы Сабақ 139-140 |
Бұрыш. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру, 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ); 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу; 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : Бұрыш тақырыбы бойынша есептер шығаруға баулу Оқушылардың басым бөлігі : Бұрыштың түрлерін анықтай алады, бұрышты өлшеп сала алады Кейбір оқушылар: Тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады . |
|
Бағалаукритерийі |
Білім алушы: Бұрышты дұрыс салуды көрсетеді Бұрыштық түрлерін салып көрсетеді |
|
Тілдік мақсаттар |
Бұрыш түсінігі; бұрыштың түрлері мен сызу әрекеттерін. Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар: бұрышты дұрыс сызу ; Айтылым дағдысы бойынша ұсыныстар:бұрышты дұрыс өлшеп слуы |
|
Құндылықтарға баулу |
Математикалық тілде сауатты сөйлеуге, ұқыптылыққа, дәлдікке, сыни ойлауға тәрбиелеу; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының 6 құндылығы: «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» (...Сонымен қатар Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау,үштілділік қағидатын енгізу де маңызды) |
|
Пəнаралықбайланыс |
Геометрия мен информатика |
|
Алдыңғыбілім |
-бірлік кесінді, координаталық сәуле ұғымдарын;нүктенің координатасын оқуды, нүктенің координатасын жазуды; координаталық сәулені салу алгоритмін біледі. |
шағым қалдыра аласыз













