Ашық сабақ " Х әрпі мен дыбысы, қайшы неге ұқсайды."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ " Х әрпі мен дыбысы, қайшы неге ұқсайды."

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ салт-дәстүрінде қайшы қай кезде қолданылады. Қайшы қандай әріпке ұқсайды. Х әрпі мен дыбысы жайында жалпы түсінік беру. Х әрпіне байланысты дыбыстық талдау жасату. Х әрпіне байланысты сөздер оқыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сауат ашу

Күні: 14.03.2022

Педаготің аты-жөні:

Ешаева Д.С.

Сыныбы: О «В»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қайшы неге ұқсайды. Х дыбысы мен әрппі.

Жалпы мақсаты

        1. Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.

        2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару.

0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы

жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Оқу нәтижелері



Сұрақтарға толық жауап береді.

Суретті мазмүндап береді.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі х дыбысының

орнын ажыратады.

Қолды үзбей сызуға жаттықтырады. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады.

Х дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы х

дыбысының орнын ажыратады.

Сұраққа жауап бере отырып, шағын əңгіме құрайды. Жазу жолына х əрпінің элементтерін жазады.


Көрнекілігі

Плакаттар, карточкалар, күлегештер.

Тапсырмалар

АКТ. «Ұйқасын тап » ойыны. Топтық жұмыстар. Дәптермен, тақтамен жұмыс.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру



Балаларды көтеріңкі көңіл күймен сабақты бастау мақсатында шаттық шеңбермен бастау

Қайырлы күн ұстазым,

Қайырлы күн достарым

Шеңберге тұрайық ,

Жылулық сыйлайын

Оқушылар

қимыл- қозғалыстарды қайталайды.


АКТ





Өткенді қайталау

 Өткенді қайталау

Балалар өткен сабақта біз қанадай дыбыс пен таныстық

Портрет , доп сөзіне дыбыстық талдау жасау.


Б әрпімен

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды

Тақтамен жұмыс

Жаңа сабақ



1-тапсырма









2-тапсырма











Топтық жұмыс








Балалар бүгін біздің сабақтың тақырыбы: « Қайшы неге ұқсайды. Х дыбысы мен әрппі.»

Қайшы мен тұсау кесу рәсімінің плакаттарын тақтаға іліп қою,плакат бойынша балаларға рәсімін түсіндіру, сұрақ –жауап арқылы кері байланыс алу.

- Балалар плакатта ненің суретін көріп тұрсыңдар? (Қайшы – сөзін буынға бөледі)

-Қайшыны қандай рәсімінде қолданылады?(Тұсау кесу рәсімінде)

-Тағыда на үшін біщге қайшы керек?( балалардың толық жауап беруін қамтамасыз ету.)

Ал, енді балалар келесі плакатқа қарайықшы әр адамның күлкісі әртүрлі болады . Мысалы :сенің досының күлкісі қандай болады: Ха-ха-ха! Хо-хо-хо! Хи-хи-хи! Хи-хо-хи!(осы жерде тақтадағы плакат арқылы тапсырма орындалады)

-Балалар айтыңдаршы осы күлкіде қандай әріп сендерге таныс емес(Х – әрпі)


Х әрпімен балаларды таныстыру.

Х-қатаң дауыссыз дыбыс.Ол көк текшемен белгіленіп, көк үйшікке барады екен.








1-ші топқа Дыбыстық талдау орындату: хат , шахмат, халат, кітапхана сөздеріне.

2-ші топқа Әріптерді суретпен сәкестендіру: балапан, шар,тышқан,піл , хат, халат, емхана, сөздері.

3-ші топқа Х әрпінен басталатын сөздерді жапсыру .

4-ші топқа Суретке қарап қандай әріп түсіп қалғаның толықтыру.


Кері байланыс, топтық бағалау.




Сергіту сәті.








3-тапсырма

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы-қырлы жерлермен

Ытқи-ытқи жүгірді.

Қарап еді артына

Келе жатқан томпандап

Көжегі екен өзінің.


Х әрпін ауада жазу..

Әліппе- дәптермен жұмыс(Х әрпін баспа түрде жазады)




Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды





қайталайды


Х әрпін баспа түрде жазады







Сергіту жаттығуы жазылған парақша





Тақтаға ілінген суреттер

Жинақтау

Ойын «Ұйқасын тап»

1)Бірлікте бар, тірлікте жоқ,

Болжамда бар, Айжанда жоқ (Б)

2) Партада бар, тақтада жоқ,

Пілде бар, тілде жоқ (П)

3)Әлиде бар, Арманда жоқ,

Әселде бар, Анарда жоқ. (Ә)

4) Хатта бар, конвертте жоқ,

Шахматта бар, нардыда жоқ (Х)

Тақтаға шығып тапсырманы орындайды

Тақта

Рефлексия



Мұғалім сабақты қорытындылап, кері байланыс алады. Бүгінгі өткен Х әрпін сұрақ-жауаппен қайталатады.

Оқушылар кері байланысқа шығады.


Бағалау.

Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау.

Ақылды үкі

Ақылды үкі





Тексерген: Ракижаева М.К.____________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2022
541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі