|
|
Сауат ашу |
Күні: 14.03.2022 |
||||||
|
Педаготің аты-жөні: |
Ешаева Д.С. |
|||||||
|
Сыныбы: О «В» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қайшы неге ұқсайды. Х дыбысы мен әрппі. |
|||||||
|
Жалпы мақсаты |
0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
|||||||
|
Оқу нәтижелері |
|
|||||||
|
Көрнекілігі |
Плакаттар, карточкалар, күлегештер. |
|||||||
|
Тапсырмалар |
АКТ. «Ұйқасын тап » ойыны. Топтық жұмыстар. Дәптермен, тақтамен жұмыс. |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||||
|
Ұйымдастыру |
Балаларды көтеріңкі көңіл күймен сабақты бастау мақсатында шаттық шеңбермен бастау Қайырлы күн ұстазым, Қайырлы күн достарым Шеңберге тұрайық , Жылулық сыйлайын |
Оқушылар қимыл- қозғалыстарды қайталайды.
|
АКТ |
|||||
|
Өткенді қайталау |
Өткенді қайталау Балалар өткен сабақта біз қанадай дыбыс пен таныстық Портрет , доп сөзіне дыбыстық талдау жасау. |
Б әрпімен Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
Тақтамен жұмыс |
|||||
|
Жаңа сабақ 1-тапсырма 2-тапсырма Топтық жұмыс |
Балалар бүгін біздің сабақтың тақырыбы: « Қайшы неге ұқсайды. Х дыбысы мен әрппі.» Қайшы мен тұсау кесу рәсімінің плакаттарын тақтаға іліп қою,плакат бойынша балаларға рәсімін түсіндіру, сұрақ –жауап арқылы кері байланыс алу. - Балалар плакатта ненің суретін көріп тұрсыңдар? (Қайшы – сөзін буынға бөледі) -Қайшыны қандай рәсімінде қолданылады?(Тұсау кесу рәсімінде) -Тағыда на үшін біщге қайшы керек?( балалардың толық жауап беруін қамтамасыз ету.) Ал, енді балалар келесі плакатқа қарайықшы әр адамның күлкісі әртүрлі болады . Мысалы :сенің досының күлкісі қандай болады: Ха-ха-ха! Хо-хо-хо! Хи-хи-хи! Хи-хо-хи!(осы жерде тақтадағы плакат арқылы тапсырма орындалады) -Балалар айтыңдаршы осы күлкіде қандай әріп сендерге таныс емес(Х – әрпі) Х әрпімен балаларды таныстыру. Х-қатаң дауыссыз дыбыс.Ол көк текшемен белгіленіп, көк үйшікке барады екен. 1-ші топқа Дыбыстық талдау орындату: хат , шахмат, халат, кітапхана сөздеріне. 2-ші топқа Әріптерді суретпен сәкестендіру: балапан, шар,тышқан,піл , хат, халат, емхана, сөздері. 3-ші топқа Х әрпінен басталатын сөздерді жапсыру . 4-ші топқа Суретке қарап қандай әріп түсіп қалғаның толықтыру. Кері байланыс, топтық бағалау. |
|||||||
|
Сергіту сәті. 3-тапсырма |
Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы-қырлы жерлермен Ытқи-ытқи жүгірді. Қарап еді артына Келе жатқан томпандап Көжегі екен өзінің. Х әрпін ауада жазу.. Әліппе- дәптермен жұмыс(Х әрпін баспа түрде жазады) |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды қайталайды Х әрпін баспа түрде жазады |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Тақтаға ілінген суреттер |
|||||
|
Жинақтау |
Ойын «Ұйқасын тап» 1)Бірлікте бар, тірлікте жоқ, Болжамда бар, Айжанда жоқ (Б) 2) Партада бар, тақтада жоқ, Пілде бар, тілде жоқ (П) 3)Әлиде бар, Арманда жоқ, Әселде бар, Анарда жоқ. (Ә) 4) Хатта бар, конвертте жоқ, Шахматта бар, нардыда жоқ (Х) |
Тақтаға шығып тапсырманы орындайды |
Тақта |
|||||
|
Рефлексия |
Мұғалім сабақты қорытындылап, кері байланыс алады. Бүгінгі өткен Х әрпін сұрақ-жауаппен қайталатады. |
Оқушылар кері байланысқа шығады. |
|
|||||
|
Бағалау. |
Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау. |
Ақылды үкі |
Ақылды үкі |
|||||
Тексерген: Ракижаева М.К.____________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Х әрпі мен дыбысы, қайшы неге ұқсайды."
Ашық сабақ " Х әрпі мен дыбысы, қайшы неге ұқсайды."
|
|
Сауат ашу |
Күні: 14.03.2022 |
||||||
|
Педаготің аты-жөні: |
Ешаева Д.С. |
|||||||
|
Сыныбы: О «В» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қайшы неге ұқсайды. Х дыбысы мен әрппі. |
|||||||
|
Жалпы мақсаты |
0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
|||||||
|
Оқу нәтижелері |
|
|||||||
|
Көрнекілігі |
Плакаттар, карточкалар, күлегештер. |
|||||||
|
Тапсырмалар |
АКТ. «Ұйқасын тап » ойыны. Топтық жұмыстар. Дәптермен, тақтамен жұмыс. |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||||
|
Ұйымдастыру |
Балаларды көтеріңкі көңіл күймен сабақты бастау мақсатында шаттық шеңбермен бастау Қайырлы күн ұстазым, Қайырлы күн достарым Шеңберге тұрайық , Жылулық сыйлайын |
Оқушылар қимыл- қозғалыстарды қайталайды.
|
АКТ |
|||||
|
Өткенді қайталау |
Өткенді қайталау Балалар өткен сабақта біз қанадай дыбыс пен таныстық Портрет , доп сөзіне дыбыстық талдау жасау. |
Б әрпімен Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
Тақтамен жұмыс |
|||||
|
Жаңа сабақ 1-тапсырма 2-тапсырма Топтық жұмыс |
Балалар бүгін біздің сабақтың тақырыбы: « Қайшы неге ұқсайды. Х дыбысы мен әрппі.» Қайшы мен тұсау кесу рәсімінің плакаттарын тақтаға іліп қою,плакат бойынша балаларға рәсімін түсіндіру, сұрақ –жауап арқылы кері байланыс алу. - Балалар плакатта ненің суретін көріп тұрсыңдар? (Қайшы – сөзін буынға бөледі) -Қайшыны қандай рәсімінде қолданылады?(Тұсау кесу рәсімінде) -Тағыда на үшін біщге қайшы керек?( балалардың толық жауап беруін қамтамасыз ету.) Ал, енді балалар келесі плакатқа қарайықшы әр адамның күлкісі әртүрлі болады . Мысалы :сенің досының күлкісі қандай болады: Ха-ха-ха! Хо-хо-хо! Хи-хи-хи! Хи-хо-хи!(осы жерде тақтадағы плакат арқылы тапсырма орындалады) -Балалар айтыңдаршы осы күлкіде қандай әріп сендерге таныс емес(Х – әрпі) Х әрпімен балаларды таныстыру. Х-қатаң дауыссыз дыбыс.Ол көк текшемен белгіленіп, көк үйшікке барады екен. 1-ші топқа Дыбыстық талдау орындату: хат , шахмат, халат, кітапхана сөздеріне. 2-ші топқа Әріптерді суретпен сәкестендіру: балапан, шар,тышқан,піл , хат, халат, емхана, сөздері. 3-ші топқа Х әрпінен басталатын сөздерді жапсыру . 4-ші топқа Суретке қарап қандай әріп түсіп қалғаның толықтыру. Кері байланыс, топтық бағалау. |
|||||||
|
Сергіту сәті. 3-тапсырма |
Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы-қырлы жерлермен Ытқи-ытқи жүгірді. Қарап еді артына Келе жатқан томпандап Көжегі екен өзінің. Х әрпін ауада жазу.. Әліппе- дәптермен жұмыс(Х әрпін баспа түрде жазады) |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды қайталайды Х әрпін баспа түрде жазады |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Тақтаға ілінген суреттер |
|||||
|
Жинақтау |
Ойын «Ұйқасын тап» 1)Бірлікте бар, тірлікте жоқ, Болжамда бар, Айжанда жоқ (Б) 2) Партада бар, тақтада жоқ, Пілде бар, тілде жоқ (П) 3)Әлиде бар, Арманда жоқ, Әселде бар, Анарда жоқ. (Ә) 4) Хатта бар, конвертте жоқ, Шахматта бар, нардыда жоқ (Х) |
Тақтаға шығып тапсырманы орындайды |
Тақта |
|||||
|
Рефлексия |
Мұғалім сабақты қорытындылап, кері байланыс алады. Бүгінгі өткен Х әрпін сұрақ-жауаппен қайталатады. |
Оқушылар кері байланысқа шығады. |
|
|||||
|
Бағалау. |
Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау. |
Ақылды үкі |
Ақылды үкі |
|||||
Тексерген: Ракижаева М.К.____________________
шағым қалдыра аласыз













