Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
3-тапсырма.Зерттеу. Оқушыларды музыкалық
өлшемдермен таныстыру. Дирижерлап
көрсету.
4-тапсырма:
Топтық
жұмыс.
1-топ: «Еркем-ай»
әні
2-топ: «Сырлы сағат»
әні
3-топ: «Жүгіріп
шықтым белеске» әні
ұрмалы аспаптардың
көмегімен сүйемелдеп
орындату.
Қорытынды
:Музыка және
уақыт.
1.Бүгінгі сабақта
музыка мен уақыт туралы не
білдік?
Рефлексия.
«Пантомима».
Оқушылар пантомима
(қимыл) арқылы бүгінгі сабақтағы өз
жұмыс нәтижесін көрсетеді. Мысалы: қолды жоғары көтеру- ризамын,
басы төмен-риза емес, бетін қолымен
жапса-немқұрайлы.
Үйге
тапсырма: «Сырлы сағат» әнін
жаттау.
Суреттегі
бейнеленген уақыт өлшемдерін атап береді. Сабақ тақырыбы уақытпен
байланысты екендігін
болжайды.
Ұяшықтардан
шыққан уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап
береді.
Музыканың көңіл
күйін, екпінін ажыратады, сезімімен
бөліседі.
Оқушылар сабақта алған
білімдерімен бөліседі, музыка мен уақыттың байланысын айтып
береді.
Оқушылар алған білімдерін,
жеткен жетістіктерін іс-қимыл арқылы
көрсетеді.
Мадақтау
Мадақтау.
(қб)
Мадақтау.
Мадақтау
Слайд
№1
Слайд
№2,3
https://wordwall.net/resource/25033837
Сла
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз