Назерке балабақшасының «Ақжелкен» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Вариативтілік бөлім
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Біз өнерліміз
Тақырыбы: «Ойыншықтар» Н.Әлімқұлов
Мақсаты: өлең мәтінін түсініп, жатқа айта білуге үйрету. Ойыншықтардың түрлерін ажырата білуге баулу. Ой өрісін дамытып, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі-құралдар: ойыншықтар бейнеленген суреттер.
Сөздік жұмыс: ойыншықтар.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Педегогтің іс-әрекеті. |
Баланың іс-әрекеті. |
|
Мотивациялық- жұмыс. |
Кел балалар күлейік Күлкі менен түлейік Күлкі көңіл ашады Күліп өмір сүрейі! |
Қатар бойына тұрып қимылдар жасайды. |
|
Ұйымдастырушы-лық ізденістік. |
Жұмбақ жасыру. Шіркіннің өзіне обал-ақ Жүреді аяқта домалап Доп. Аяғы бар жүрмейді Ауызы бар күлмейді Айнымайды бөпемнен Тек сөйлеуді білмейді Қуыршақ. Балалар доп, қуыршақты біз бір сөзбен не дейміз? Біздің бөлмеміз де қандай ойыншықтар бар? Ендеше ақын Н. Әлімқұловтың «Ойыншықтар» өлеңімен танысып, жаттаймыз. Біздерде бар қуыршақ Бұзау қозы құлыншақ Ойыншықтар тыңдайды Ақыл айтсақ бұйырсақ Қуыршақтар ұйықтайды Айтқаныңнан шықпайды Бұзау қозы құлыншақ Ұйықта десең ұқпайды Сергіту сәті: Биік болып өсеміз Жапырақтай жайқалып Шетімізден шеберміз Біз тынығып аламыз Әсем сурет саламыз |
Доп Қуыршақ Өлең жолдарын қайталап айтады. Балалар бойларын сергітіп алады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік. |
«Ойыншықтар әлеміне саяхат жасау» |
Балалар қызықтап ойнайды |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: өлеңнің мазмұнын түсініп, жатқа айта біледі.
Игереді: ойыншықтар туралы тақпақ жұмбақ.
Меңгереді: сұрақ-жауап, ойын арқылы тапсырманы орындауды.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Ойыншықтар" Н. Әлімқұлов
Ашық сабақ " Ойыншықтар" Н. Әлімқұлов
Назерке балабақшасының «Ақжелкен» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Вариативтілік бөлім
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Біз өнерліміз
Тақырыбы: «Ойыншықтар» Н.Әлімқұлов
Мақсаты: өлең мәтінін түсініп, жатқа айта білуге үйрету. Ойыншықтардың түрлерін ажырата білуге баулу. Ой өрісін дамытып, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі-құралдар: ойыншықтар бейнеленген суреттер.
Сөздік жұмыс: ойыншықтар.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Педегогтің іс-әрекеті. |
Баланың іс-әрекеті. |
|
Мотивациялық- жұмыс. |
Кел балалар күлейік Күлкі менен түлейік Күлкі көңіл ашады Күліп өмір сүрейі! |
Қатар бойына тұрып қимылдар жасайды. |
|
Ұйымдастырушы-лық ізденістік. |
Жұмбақ жасыру. Шіркіннің өзіне обал-ақ Жүреді аяқта домалап Доп. Аяғы бар жүрмейді Ауызы бар күлмейді Айнымайды бөпемнен Тек сөйлеуді білмейді Қуыршақ. Балалар доп, қуыршақты біз бір сөзбен не дейміз? Біздің бөлмеміз де қандай ойыншықтар бар? Ендеше ақын Н. Әлімқұловтың «Ойыншықтар» өлеңімен танысып, жаттаймыз. Біздерде бар қуыршақ Бұзау қозы құлыншақ Ойыншықтар тыңдайды Ақыл айтсақ бұйырсақ Қуыршақтар ұйықтайды Айтқаныңнан шықпайды Бұзау қозы құлыншақ Ұйықта десең ұқпайды Сергіту сәті: Биік болып өсеміз Жапырақтай жайқалып Шетімізден шеберміз Біз тынығып аламыз Әсем сурет саламыз |
Доп Қуыршақ Өлең жолдарын қайталап айтады. Балалар бойларын сергітіп алады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік. |
«Ойыншықтар әлеміне саяхат жасау» |
Балалар қызықтап ойнайды |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: өлеңнің мазмұнын түсініп, жатқа айта біледі.
Игереді: ойыншықтар туралы тақпақ жұмбақ.
Меңгереді: сұрақ-жауап, ойын арқылы тапсырманы орындауды.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:
шағым қалдыра аласыз













