Бөлім:
|
9-бөлім. Әлемдегі ірі
кітапханалар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Жакипова
Назира
|
Күні:
|
06.04.2021ж
|
Сыныбы:6
«В»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Әлемдегі кітап
мұрағаттары мол кітапханалар
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
6.2.5.1 мәтіннен
негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға
бағытталған нақтылау сұрақтарын
құрастыру;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Мәтіннен негізгі және
қосымша ақпаратты анықтай алады.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Көтерілген мәселені
анықтай алады
Кейбір
оқушылар үшін: мәтіннен негізгі және
қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған
нақтылау сұрақтарын құрастыра алады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту. 7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
|
Айтылым.
Қытай кітапханасының ерекшелігі неде деп
ойлайсың?
5-тапсырма.
Мәтінді оқы. Ауызекі
сөйлеу тілінің ерекшеліктерін анықта.Мәтіннен топтау үстеулерді тап
.Ойыңды дәлелде. Оларға сұрақ қой.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Үстеу, топтау үстеуі
ережесімен, ерекшеліктерімен
таныстырады.
|
Үстеу, топтау үстеуі
ережесімен, ерекшеліктерімен толык
танысады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-ережені айтады.
|
|
|
№3-тапсырма:
«Кітап» және
«кітапхана» сөздерін берілген топтау үстеулерімен байланыстырып,
сөйлем құрап жаз.
|
Жазылым.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың жазылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл..
-магынасын талдайды.
-өз ойын
айтады.
|
|
|
7-тапсырма.
Парталасыңмен бірге «Кітапханадағы бір күн»тақырыбында диалог
құр.
|
Айтылым.
Сұрақтарды қолдана
отырып, екеу ара диалог
жүргізіледі.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-тірек сөздерді көп қолдануы
керек.
-сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
8
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Үйге тапсырма:8
-тапсырма. Берілген суретер бойыншасебеп-салдар, топтау үстеулерін
қатыстыра отырып, әңгіме құра.
|