Бекітемін: З.М.Бержанова
Сабақ №3
|
Бөлім: |
9-бөлім. Әлемдегі ірі кітапханалар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жакипова Назира |
|
Күні: |
06.04.2021ж |
|
Сыныбы:6 «В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемдегі кітап мұрағаттары мол кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Көтерілген мәселені анықтай алады Кейбір оқушылар үшін: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыра алады |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Айтылым. Қытай кітапханасының ерекшелігі неде деп ойлайсың? 5-тапсырма. Мәтінді оқы. Ауызекі сөйлеу тілінің ерекшеліктерін анықта.Мәтіннен топтау үстеулерді тап .Ойыңды дәлелде. Оларға сұрақ қой. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Үстеу, топтау үстеуі ережесімен, ерекшеліктерімен таныстырады. |
Үстеу, топтау үстеуі ережесімен, ерекшеліктерімен толык танысады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -ережені айтады. |
|
|
|
|
№3-тапсырма: «Кітап» және «кітапхана» сөздерін берілген топтау үстеулерімен байланыстырып, сөйлем құрап жаз. |
Жазылым. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл.. -магынасын талдайды. -өз ойын айтады. |
|
|
|
|
7-тапсырма. Парталасыңмен бірге «Кітапханадағы бір күн»тақырыбында диалог құр. |
Айтылым. Сұрақтарды қолдана отырып, екеу ара диалог жүргізіледі. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -тірек сөздерді көп қолдануы керек. -сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. 8 |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
Үйге тапсырма:8 -тапсырма. Берілген суретер бойыншасебеп-салдар, топтау үстеулерін қатыстыра отырып, әңгіме құра. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ . Қазақ тілінен 6-сынып бойынша. Әлемдегі таңғажайып кітапханалар
Ашық сабақ . Қазақ тілінен 6-сынып бойынша. Әлемдегі таңғажайып кітапханалар
Бекітемін: З.М.Бержанова
Сабақ №3
|
Бөлім: |
9-бөлім. Әлемдегі ірі кітапханалар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жакипова Назира |
|
Күні: |
06.04.2021ж |
|
Сыныбы:6 «В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемдегі кітап мұрағаттары мол кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Көтерілген мәселені анықтай алады Кейбір оқушылар үшін: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыра алады |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Айтылым. Қытай кітапханасының ерекшелігі неде деп ойлайсың? 5-тапсырма. Мәтінді оқы. Ауызекі сөйлеу тілінің ерекшеліктерін анықта.Мәтіннен топтау үстеулерді тап .Ойыңды дәлелде. Оларға сұрақ қой. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Үстеу, топтау үстеуі ережесімен, ерекшеліктерімен таныстырады. |
Үстеу, топтау үстеуі ережесімен, ерекшеліктерімен толык танысады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -ережені айтады. |
|
|
|
|
№3-тапсырма: «Кітап» және «кітапхана» сөздерін берілген топтау үстеулерімен байланыстырып, сөйлем құрап жаз. |
Жазылым. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл.. -магынасын талдайды. -өз ойын айтады. |
|
|
|
|
7-тапсырма. Парталасыңмен бірге «Кітапханадағы бір күн»тақырыбында диалог құр. |
Айтылым. Сұрақтарды қолдана отырып, екеу ара диалог жүргізіледі. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -тірек сөздерді көп қолдануы керек. -сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. 8 |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
Үйге тапсырма:8 -тапсырма. Берілген суретер бойыншасебеп-салдар, топтау үстеулерін қатыстыра отырып, әңгіме құра. |
|||||
шағым қалдыра аласыз


















