Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ : Қазақстан спортщылар 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
V БӨЛІМ: Спорт және денсаулық күтімі |
Мектеп: №39 |
|||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Алхамова Айгуль Абдировна |
|||||||||||||||
Күні: 07.12.21 ж |
|
|||||||||||||||
Сынып: 7 «Б» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан спортшылары |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 – тыңдалған мәтіннің негізінде мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау 7.5.1.5–одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Тыңдалған мәтіннің негізінде мазмұнын түсіну,ақпараттың өзектілігіне анықтай алады. Одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақты Басы 5-мин 3-мин 7-мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Қайталау -оқу анасы» /Өлең жолдарынан төл дыбыстарға дыбыстық талдау жасау/ Спорт сенің серігің- Жанға дауа,қолға күш. Сергітетін адамд Қимыл менен қозғалыс.
«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Дескриптор: -Мәтін мазмұнын біледі. -Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру. Қызығушылығын ояту. Оқушыларды жаңа сабаққа деген дқызығушылығын ояту мақсатында «Стоп кадр » әдісі бойынша мұғалім бейнебаян көрсетеді. "Стоп кадр " әдісін қолданып әр оқушы өз ойын жеткізіп, жалғасын болжайды . Балалар ,бейнематериал не туралы?
Ендеше, бүгінгі сабақтың тақырыбы : " Қазақстан спортшылары" Топқа бөлу: «Қоржын » әдісінен арқылы. Сынып оқушылары сабақтың тақырыбын берілген суреттерді болжай отырып анықтайды. Берілген суреттер бойынша сынып 3 топқа бөлінеді. 1 топ : Күрес 2 топ: Бокс 3 топ: Ауыр атлетика
|
Оқушылар сабаққа дайындалады. Сұрақтар ға жауап береді. Бейнебаянды тамашалайды |
Әр тапсырма сайын балаларды мадақтама қолпаштау сөздері арқылы бағалау. |
Қоржыннан суреттер алады |
||||||||||||
Сабақтың ортасы 20-мин |
1.Сөздікпен жұмыс Күрес – борьба Зор табыстар – большие успехи Жету – достичь Бапкер – тренер Ықпалы зор –большое влияние Ғумыр – жизнь Жеңімпаз – победитель Сайыс – соревнования Шәкірт – ученик Демеу бере білу – уметь поддержать Спорт шебері- мастер спорта Дескриптор: Сөздермен сөз тіркестерін құрастыра алады. Сөйлемдер құрастыра алады. Кері байланыс :«Жұлдызша»
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Мәтінді аудиотыңдалым арқылы тыңдайды. Ә) Мәтінді бір оқушы оқиды. Қазақстан егемендігін алып, жеке ел болғаннан кейінгі алғашқы қатысқан Сидней олимпиадасында 18 спорт түрінен 130 спортшы қатысты.. Солардың бірі Қазақстан спортшылары Дәулет Тұрлыханов Қазақстанның еңбегі сіңірген спорт шебері. Дәулет Тұрлыхановтың грек-римдік күресіне әрі бапкер, әрі тәрбиешісі әкесі Болат Тұрлыханов болған. Дәулет әлем жеңімпаздарымен сайысқа түсіп, көптеген жеңістерге ие болған. Бекзат Саттарханов – қазақтың әуесқой боксшысы,Сидней олимпиадасының чемпионы, Қазақстаға еңбек сіңірген спорт шебері.1980 жылы Түркістан қаласында дүниеге келген. 2000 жылдың 31 желтоқсаныңда, Шымкент қаласының жанында автокөлік апатынан қаза болды.Бүгін де Түркістан қаласында Бекзат Саттарханов атындағы спорт кешені бар. Илья Ильин Қазақстандық зілтемірші (ауыр атлет), әлемнің төрт дүркін чемпионы Қазақстанның еңбек сіңірген спорт шебері. "Динамо" спорт клубының құрамында өнер көрсетеді. Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің аға лейтенанты.. Ауыр атлетика саласындағы ең жас әлем чемпионы ретінде Гиннестің рекордтар кітабына енген. Топтық тапсырма І топ: А) Мәтінді ттыңдап, мәтін бойынша постер қорғайды. Дескриптор:
Кері байланыс: «Бағдаршам » әдісі Ә) «тиісті қосымшаны тап» әдісі бойынша сөйлемдерді дұрыс құраңыз.
2014 жылы қысқы
олимпиада ойын ... Сочи қала ... өтті. Дескриптор:
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
ІІ топ: А) «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы пайдаланып жазады. Пікір: Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен жазыңдар. Себеп: Өз ойыңыздың себебін жазыңыз. Дәлел.Пікірлеріңізді мәтіннен алынған мысал арқылы дәлелдеңдер. Қорытынды. Жоғарыда айтылған пікір бойынша қорытынды шығарыңдар. Дескриптор: -Оқыған мәтін енгізінде пікір білдіреді. -Өз пікірінің себебін түсіндіреді. -Пікірін нақты мысалдармен дәлелдейді. -Пікір бойынша ой қорытады. Кері байланыс: «Бағдаршам » әдісі Ә) «Сәйкесін тап» әдісі бойынша сөйлемдердің сыңарын сәйкестендіріп жаз.
Дескриптор: - Сөйлемдерді дұрыс сәйкестендіреді. - Сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
ІІІ топ: А) «Интервью» әдісі бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу. Дескриптор: - Сауалнама жүргізеді. - Сұрақтар тек тақырып төңірегінде болу керек. - Сұрақ-жауап арқылы диалогке түседі. Кері байланыс: «Бағдаршам » әдісі 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |