Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы
жүреді.
«Таңдау» әдісімен фигураларды алғызып, топқа
бөлу.
Өткен
тақырыпқа шолу:
Үйге берілген оқу тапсырманы
тексеру:
23-беттегі
4-тапсырма.
Оқу материалын
жариялау «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы
жүреді:
- Өткенде қандай тақырып
өттік?
-Қандай тапсырмалар
орындадық?
- Ендеше бүгінгі сабағымызда
құрылымы күрделі теңдеулерді шешуге берілген тапсырмалар орындайтын
боламыз.
|
Ширату жаттығуын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
|
|
Жаңа
білім
10 мин
2 мин
15 мин
Бекіту
10
мин
|
(Ұ, Д) 1- тапсырмада
тақтамен жұмыс жүзеге
асады.
1)Өзара байланысты үш санды
тап. Сонда сен жазушының аты-жөнін, оның шығармасын және қандай
жанр екенін білетін боласың.
9*7=63 4*8=32
5*6=30
3) Кесте бойынша өрнек құр
және мәнін тап.
301*2+230=832
35*0+404:4=101
960+560:80=967
75:1+75:3=100
Ә) 740-78:39=738
2*402-201=603
900:3-5*11=245
23*1-98:98=22
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
- Екі және үш амалмен
орындалатын өрнектер құрастыр.
Сергіту сәтінде «Жаяу»
әуенімен билеп сергиді.
(Т) 2- тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
5) Теңдеулерді
шеш.
A:15=54:(6*3)
55*x+710=820
A:15=3
55*x=820-710
A=3*15
x=(820-710):55
A=45
x=2
45:15=54:(6*3)
55*2+710=820
3=3
820=820
300-x=42*2+50
300-x=134
X=300-134
X=166
300-166=42*2+50
134=134
5)
Көбейтіндіні көбейткіштердің квадратына немесе кубына ауыстыр.
Өрнектердің мәнін есепте.
7*7=72=49
8*8=82=64
2*2*2=23=8
4*4=42=16
3*3*3=33=27
9*9=92=81
6) Бөліндінің мәні мен
қалдықты тап.
59:6=9(5қалд.)
23:4=5(3қалд.)
47:5=9(2қалд.)
70:9=7(7қалд.)
30:4=7(2қалд.)
5:8=0(5қалд.)
(Т) 3- тапсырма дәптермен
жұмыс.
5) Есепті теңдеудің көмегімен
шығар.
А) Кітаптың 60 беті бар. Оқушы
бірнеше бетін оқығаннан кейін, оқылмаған 15 бет қалды. Оқушы
кітаптың неше бетін оқыды?
Ш:
60-х=15
X=60-15
X=45
Ж: Оқушы кітаптың 45 бетін
оқыды.
Ә) Оқу залында 17 оқушы бар.
Тағы бірнеше оқушы келгеннен кейін, барлығы 31 оқушы болды. Оқу
залына неше бала келді?
Ш:
17+х=31
Х=31-17
Х=14
Ж: 14 оқушы
келді.
Саралау тәсілі: «Қарқын» арқылы жүзеге
асады.
Қарқынды
оқушыға:
|
Тапсырмаларды
орындайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырмаларды
орындайды.
|
Дескриптор:
- Өзара байланысты үш санды
тауып, теңдік құрады -1
балл.
- Кесте бойынша өрнек құрады
және мәнін табады-2балл.
Дескриптор:
Теңдеулерді шешеді
-2балл,
- Көбейтіндіні көбейткіштердің
квадратына немесе кубына ауыстырады
-1балл.
Өрнектердің мәнін
есептейді-1балл. Бөліндінің мәні мен қалдықты табады
-1балл.
Дескриптор:
Есептерді шешуін, жауабын
теңдеудің көмегімен шығарады -2балл.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|