Ашық сабақ.
|
Пәні: Зайырылылық және дін тану |
Мектеп :Сарыбұлақ жом Мұғалім: И.Сейтов. Қатысқандар саны:18 |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 23.11.18 жыл |
Қатыспағандар саны: жоқ |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Әлемдік діндер |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке баули отырып, Отансүйгіш, рухы жоғары азамат етіп тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Мақсаты |
Әлемдегі ең көп тараған діндер–ислам, христиан,будда діні туралы және оның бағыттары жайлы түсінік қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Ислам діні, хрестиян діні,будда діні туралы ұғынады, біліеді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
Сабақтың мазмұнын ұғынады Діндердің ара-жігін айқындайды Сөзжұмбақ шешеді Сұрақтарға жылдам жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарын дарыту |
Мәңгілік Ел бұл – Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды Дарыту |
Мәңгілік Ел бұл –Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақстан тарихы, әдебиет, адам қоғам құқық. |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Тәңірлік діні туралы өз білімдерін толықтыру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Басы |
І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз, Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!» Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
II Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!» Слайд тақтадан: «Маған рухани күш, яғни адамның ішкі жан-дүниесінің тазалығы мен діни-сенімі бір-бірімен тығыз байланысып, қатар жүретін сияқты көрінеді де тұрады. Адам алдымен рухани жағынан жетілуге қадам жасайды да, содан кейін құдайды мойындайды, оған жақындай түседі. Мұсылман діні мен христиан діні – Қазақстанның рухани дүниесінің қос қанаты. Қай діннің болса да өмір сүруге құқығы бар. Ал адамдарда оларды таңдау құқығы, ождан бостандығы болуы тиіс… Құдайға құлшылық ету жас кезде де, егде тартқанда да жарасады.» Н.Ә.Назарбаев III .Бейнефильм «Әлемдік діндер туралы» Ассосация әдісі:
ІҮ.Жаңа мағынаны тану: Жобаларды әзірлеп қорғау 3мин. дайындық Ү. Байланыстыру- салыстыру: Ислам Будда Христиан
Сөзжұмбақ: Тура жол сөзінің мағанасы ислам дінінде қалай айтылады-ШАРИҒАТ Әр топ 2 әріпті ашуға мүмкіндік алады. Кім жылдам ойыны: көп нүктенің орнына дұрыс жауаптар қоямыз. 1. Ертедегі мәдениеті мен өнері өрістеген аймақ Грекия мен Римде көп .... дәстүрі кеңінен орын алды. 2. .... дінді табиғи инстинкт, өмір үшін күрестің құралы деп санайды. 3. .... деп бір орталыққа бағынатын, құрылымы және төменнен жоғарыға дейін басқару жүйесі бар діни мекемелер. 4. Академик .... пікірі бойынша, бақсы- бұл емші дәрігер ғана емес, сонымен бірге ақын, музыкант. Ол ауру адамды емдеуде сөзді де, музыканы да шебер қолдана білетін жан. 5. Әлемнің заңын мифология, .... тілімен айтсақ, зерек ақылмен емес метафора арқылы бейнелейді. VI . Бейнефильм Шәкәрім Құдайбердіұлы «Дін туралы» |
|
|||||||||||||||||||||||
|
. |
Мұғалімнің қорытынды сөзі: «Махаббатпен жаратқан адамзатты, Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті. Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп, Және хақ жолы осы деп әділетті…» — деп Абай атамыз махаббатпен жаралған адам бойында үш сүйіспеншілік болу керек деп өсиет еткен. Сондықтан, бірнеше діндер тоғысқан, көп ұлтты Отанымызда тыныштық пен бейбітшіліктің сақталуы – сіз бен біздің қолымызда. Бір-бірімізді дінімізге, тілімізге, нәсілімізге қарамай «бауырым» деп сүйсек, адал жолмен жүрсек, аспанымыз ашық болып, мемлекетіміз гүлдене түсері хақ |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерінберу
Бағалау |
|
Денсаулық сақтау Қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
|
Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау.
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ -сабақ тақырыбы Әлемдік діндер 9-сынып
Ашық сабақ -сабақ тақырыбы Әлемдік діндер 9-сынып
Ашық сабақ.
|
Пәні: Зайырылылық және дін тану |
Мектеп :Сарыбұлақ жом Мұғалім: И.Сейтов. Қатысқандар саны:18 |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 23.11.18 жыл |
Қатыспағандар саны: жоқ |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Әлемдік діндер |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке баули отырып, Отансүйгіш, рухы жоғары азамат етіп тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Мақсаты |
Әлемдегі ең көп тараған діндер–ислам, христиан,будда діні туралы және оның бағыттары жайлы түсінік қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Ислам діні, хрестиян діні,будда діні туралы ұғынады, біліеді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
Сабақтың мазмұнын ұғынады Діндердің ара-жігін айқындайды Сөзжұмбақ шешеді Сұрақтарға жылдам жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарын дарыту |
Мәңгілік Ел бұл – Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды Дарыту |
Мәңгілік Ел бұл –Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақстан тарихы, әдебиет, адам қоғам құқық. |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Тәңірлік діні туралы өз білімдерін толықтыру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Басы |
І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз, Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!» Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
II Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!» Слайд тақтадан: «Маған рухани күш, яғни адамның ішкі жан-дүниесінің тазалығы мен діни-сенімі бір-бірімен тығыз байланысып, қатар жүретін сияқты көрінеді де тұрады. Адам алдымен рухани жағынан жетілуге қадам жасайды да, содан кейін құдайды мойындайды, оған жақындай түседі. Мұсылман діні мен христиан діні – Қазақстанның рухани дүниесінің қос қанаты. Қай діннің болса да өмір сүруге құқығы бар. Ал адамдарда оларды таңдау құқығы, ождан бостандығы болуы тиіс… Құдайға құлшылық ету жас кезде де, егде тартқанда да жарасады.» Н.Ә.Назарбаев III .Бейнефильм «Әлемдік діндер туралы» Ассосация әдісі:
ІҮ.Жаңа мағынаны тану: Жобаларды әзірлеп қорғау 3мин. дайындық Ү. Байланыстыру- салыстыру: Ислам Будда Христиан
Сөзжұмбақ: Тура жол сөзінің мағанасы ислам дінінде қалай айтылады-ШАРИҒАТ Әр топ 2 әріпті ашуға мүмкіндік алады. Кім жылдам ойыны: көп нүктенің орнына дұрыс жауаптар қоямыз. 1. Ертедегі мәдениеті мен өнері өрістеген аймақ Грекия мен Римде көп .... дәстүрі кеңінен орын алды. 2. .... дінді табиғи инстинкт, өмір үшін күрестің құралы деп санайды. 3. .... деп бір орталыққа бағынатын, құрылымы және төменнен жоғарыға дейін басқару жүйесі бар діни мекемелер. 4. Академик .... пікірі бойынша, бақсы- бұл емші дәрігер ғана емес, сонымен бірге ақын, музыкант. Ол ауру адамды емдеуде сөзді де, музыканы да шебер қолдана білетін жан. 5. Әлемнің заңын мифология, .... тілімен айтсақ, зерек ақылмен емес метафора арқылы бейнелейді. VI . Бейнефильм Шәкәрім Құдайбердіұлы «Дін туралы» |
|
|||||||||||||||||||||||
|
. |
Мұғалімнің қорытынды сөзі: «Махаббатпен жаратқан адамзатты, Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті. Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп, Және хақ жолы осы деп әділетті…» — деп Абай атамыз махаббатпен жаралған адам бойында үш сүйіспеншілік болу керек деп өсиет еткен. Сондықтан, бірнеше діндер тоғысқан, көп ұлтты Отанымызда тыныштық пен бейбітшіліктің сақталуы – сіз бен біздің қолымызда. Бір-бірімізді дінімізге, тілімізге, нәсілімізге қарамай «бауырым» деп сүйсек, адал жолмен жүрсек, аспанымыз ашық болып, мемлекетіміз гүлдене түсері хақ |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерінберу
Бағалау |
|
Денсаулық сақтау Қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
|
Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау.
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













