Материалдар / Ашық сабақ -сабақ тақырыбы Әлемдік діндер 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ -сабақ тақырыбы Әлемдік діндер 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып оқушыларына әлемдік діндер туралы Өз түсініктерін қалыптастыруға бағытталады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
3432
32 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ.

Пәні:

Зайырылылық және дін тану

Мектеп :Сарыбұлақ жом

Мұғалім: И.Сейтов.

Қатысқандар саны:18

Күні: 23.11.18 жыл

Қатыспағандар саны: жоқ

Сынып: 9



Сабақ

тақырыбы:

Әлемдік діндер

Оқу мақсаттары


  • Білімділік: Әлемдегі ең көп тараған діндер–ислам, христиан,будда діні туралы және оның бағыттары жайлы түсінік қалыптастыру.

  • Дамытушылық: Оқушыларға түрлі танымдық тапсырмалар бере отырып, ой-өрісін дамыту, белсенділігін арттырып, дүниетанымын кеңейту.

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке баули отырып, Отансүйгіш, рухы жоғары азамат етіп тәрбиелеу

Сабақтың

Мақсаты

Әлемдегі ең көп тараған діндер–ислам, христиан,будда діні туралы және оның бағыттары жайлы түсінік қалыптастыру.


Бағалау

критерийлері

Ислам діні, хрестиян діні,будда діні туралы ұғынады, біліеді.


Дескриптор

Сабақтың мазмұнын ұғынады

Діндердің ара-жігін айқындайды

Сөзжұмбақ шешеді

Сұрақтарға жылдам жауап береді.

Құндылықтарын дарыту

Мәңгілік Ел бұл – Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана


Тілдік

мақсаттар

  1. Інжіл

  2. Миссия

  3. Шариғат

Құндылықтарды

Дарыту

Мәңгілік Ел бұл –Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана.

Пәнаралық

байланыстар

Қазақстан тарихы, әдебиет, адам қоғам құқық.

Алдыңғы меңгерілген білім

Тәңірлік діні туралы өз білімдерін толықтыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың

Басы

І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық  дайындық

Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару.

«Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,

Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!»

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау
















Сабақтың

ортасы


















II Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!»

Слайд тақтадан:

«Маған рухани күш, яғни адамның ішкі жан-дүниесінің тазалығы мен діни-сенімі бір-бірімен тығыз байланысып, қатар жүретін сияқты көрінеді де тұрады. Адам алдымен рухани жағынан жетілуге қадам жасайды да, содан кейін құдайды мойындайды, оған жақындай түседі.

Мұсылман діні мен христиан діні – Қазақстанның рухани дүниесінің қос қанаты. Қай діннің болса да өмір сүруге құқығы бар. Ал адамдарда оларды таңдау құқығы, ождан бостандығы болуы тиіс… Құдайға құлшылық ету жас кезде де, егде тартқанда да жарасады.»  Н.Ә.Назарбаев

III .Бейнефильм «Әлемдік діндер туралы»

Ассосация әдісі:

Құран Інжіл Будда

Мұхаммед(ғ.с) Христос Гаутама

Ислам діні Христиан діні Будда діні



Хағба Храм монастыр

Мешіт Православие тас мүсіндер

Католик



  • Оқушылар тақтаға және дәптерлеріне өз түсініктерін жазады.

ІҮ.Жаңа мағынаны тану:

Жобаларды әзірлеп қорғау 3мин. дайындық

Ү. Байланыстыру- салыстыру:

    Ислам                  Будда                                            Христиан

Ерекшеліктері

Ұқсастықтары туралы топтар ауызша өз бейнефилмнен түсінгендерін атап айтып өтеді.

Сөзжұмбақ:

Тура жол сөзінің мағанасы ислам дінінде қалай айтылады-ШАРИҒАТ

Әр топ 2 әріпті ашуға мүмкіндік алады.

Кім жылдам ойыны:

көп нүктенің орнына дұрыс жауаптар қоямыз.

1. Ертедегі мәдениеті мен өнері өрістеген аймақ Грекия мен Римде көп ....   дәстүрі кеңінен орын алды.

2. .... дінді табиғи инстинкт, өмір үшін күрестің құралы деп санайды.

3. .... деп бір орталыққа бағынатын, құрылымы және төменнен жоғарыға дейін басқару жүйесі бар діни мекемелер.

4. Академик .... пікірі бойынша, бақсы- бұл емші дәрігер ғана емес, сонымен бірге ақын, музыкант. Ол ауру адамды емдеуде сөзді де, музыканы да шебер қолдана білетін жан.

5. Әлемнің заңын мифология, .... тілімен айтсақ, зерек ақылмен емес метафора арқылы бейнелейді.

VI . Бейнефильм Шәкәрім Құдайбердіұлы «Дін туралы»































.

Мұғалімнің қорытынды сөзі:

«Махаббатпен жаратқан адамзатты,

Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті.

Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп,

Және хақ жолы осы деп әділетті…» — деп Абай атамыз махаббатпен жаралған адам бойында үш сүйіспеншілік болу керек деп өсиет еткен. Сондықтан, бірнеше діндер тоғысқан, көп ұлтты Отанымызда тыныштық пен бейбітшіліктің сақталуы – сіз бен біздің қолымызда. Бір-бірімізді дінімізге, тілімізге, нәсілімізге қарамай «бауырым» деп сүйсек, адал жолмен жүрсек, аспанымыз ашық болып, мемлекетіміз гүлдене түсері хақ



Сабақтың соңы



Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?

  1. Сабақта не қызық болды?

  2. Қандай қиындықтар кездесті?

  3. Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

  4. Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау



Дифференциация

Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерінберу



Бағалау

Сұрақтар


жоқ

1.

Діндердің ара қатынасын айқындай аламын.



2.

Радикал діндерді танимын және одан сақтанамын



3.

Дін туралы сұрақтарға мүлтіксіз жауап бере аламын






Өзін-өзі бағалау. «Жетістік баспалдағы» арқылы бағалау.Білмеймін,Білемін,Түсінемін,орындаймын. Басқаларға көмектесе аламын.



Кері байланыс кестені толтыру арқылы жасау:



Денсаулық сақтау

Қауіпсіздік техникасының сақталуы

Бағалау





Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау.



Білмеймін

Білемін


Түсінемін,орындаймын.

Басқаларға көмектесе аламын.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!