Пәні: Зайырылылық және дін тану | Мектеп :Сарыбұлақ жомМұғалім: И.Сейтов.Қатысқандар саны:18 |
Күні: 23.11.18 жыл | Қатыспағандар саны: жоқ |
Сынып: 9 |
|
|
Сабақтақырыбы: | Әлемдік діндер |
Оқу мақсаттары
| Білімділік: Әлемдегі ең көп тараған діндер–ислам, христиан,будда діні туралы және оның бағыттары жайлы түсінік қалыптастыру.Дамытушылық: Оқушыларға түрлі танымдық тапсырмалар бере отырып, ой-өрісін дамыту, белсенділігін арттырып, дүниетанымын кеңейту.Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке баули отырып, Отансүйгіш, рухы жоғары азамат етіп тәрбиелеу |
Сабақтың Мақсаты | Әлемдегі ең көп тараған діндер–ислам, христиан,будда діні туралы және оның бағыттары жайлы түсінік қалыптастыру. |
Бағалау критерийлері | Ислам діні, хрестиян діні,будда діні туралы ұғынады, біліеді.
|
Дескриптор | Сабақтың мазмұнын ұғынадыДіндердің ара-жігін айқындайдыСөзжұмбақ шешедіСұрақтарға жылдам жауап береді. |
Құндылықтарын дарыту | Мәңгілік Ел бұл – Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
|
Тілдікмақсаттар | ІнжілМиссия Шариғат |
ҚұндылықтардыДарыту | Мәңгілік Ел бұл –Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. |
Пәнаралықбайланыстар | Қазақстан тарихы, әдебиет, адам қоғам құқық. |
Алдыңғы меңгерілген білім | Тәңірлік діні туралы өз білімдерін толықтыру. |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың Басы | І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындықМақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!» Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау |
|
Сабақтың ортасы
| II Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!» Слайд тақтадан:«Маған рухани күш, яғни адамның ішкі жан-дүниесінің тазалығы мен діни-сенімі бір-бірімен тығыз байланысып, қатар жүретін сияқты көрінеді де тұрады. Адам алдымен рухани жағынан жетілуге қадам жасайды да, содан кейін құдайды мойындайды, оған жақындай түседі.Мұсылман діні мен христиан діні – Қазақстанның рухани дүниесінің қос қанаты. Қай діннің болса да өмір сүруге құқығы бар. Ал адамдарда оларды таңдау құқығы, ождан бостандығы болуы тиіс… Құдайға құлшылық ету жас кезде де, егде тартқанда да жарасады.» Н.Ә.Назарбаев III .Бейнефильм «Әлемдік діндер туралы»Ассосация әдісі:
Оқушылар тақтаға және дәптерлеріне өз түсініктерін жазады.ІҮ.Жаңа мағынаны тану:Жобаларды әзірлеп қорғау 3мин. дайындықҮ. Байланыстыру- салыстыру: Ислам Будда ХристианҰқсастықтары туралы топтар ауызша өз бейнефилмнен түсінгендерін атап айтып өтеді.Сөзжұмбақ:Тура жол сөзінің мағанасы ислам дінінде қалай айтылады-ШАРИҒАТ Әр топ 2 әріпті ашуға мүмкіндік алады.Кім жылдам ойыны: көп нүктенің орнына дұрыс жауаптар қоямыз.1. Ертедегі мәдениеті мен өнері өрістеген аймақ Грекия мен Римде көп .... дәстүрі кеңінен орын алды.2. .... дінді табиғи инстинкт, өмір үшін күрестің құралы деп санайды.3. .... деп бір орталыққа бағынатын, құрылымы және төменнен жоғарыға дейін басқару жүйесі бар діни мекемелер.4. Академик .... пікірі бойынша, бақсы- бұл емші дәрігер ғана емес, сонымен бірге ақын, музыкант. Ол ауру адамды емдеуде сөзді де, музыканы да шебер қолдана білетін жан.5. Әлемнің заңын мифология, .... тілімен айтсақ, зерек ақылмен емес метафора арқылы бейнелейді.VI . Бейнефильм Шәкәрім Құдайбердіұлы «Дін туралы» |
|
. | Мұғалімнің қорытынды сөзі:«Махаббатпен жаратқан адамзатты,Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті.Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп,Және хақ жолы осы деп әділетті…» — деп Абай атамыз махаббатпен жаралған адам бойында үш сүйіспеншілік болу керек деп өсиет еткен. Сондықтан, бірнеше діндер тоғысқан, көп ұлтты Отанымызда тыныштық пен бейбітшіліктің сақталуы – сіз бен біздің қолымызда. Бір-бірімізді дінімізге, тілімізге, нәсілімізге қарамай «бауырым» деп сүйсек, адал жолмен жүрсек, аспанымыз ашық болып, мемлекетіміз гүлдене түсері хақ |
|
Сабақтың соңы
| Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?Сабақта не қызық болды?Қандай қиындықтар кездесті?Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау |
|
Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерінберу
Бағалау | Кері байланыс кестені толтыру арқылы жасау:
| Денсаулық сақтауҚауіпсіздік техникасының сақталуы |
Бағалау
|
Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау.
|
|
|
|