-Балалар, тақтаға
назарларыңды аударыңдар!
- ненің суреті
?
/ өгіз,
түйе/
-өгіз сөзі қандай
дыбыстан басталып тұр?
- Өгіз сөзін буынға
бөліңдерші?
- олай болса Өө
дыбысымен таныс болайық./тақтаға Өө дыбысының баспа, жазба түрлері
жазба түрінде ролик
көрсетіледі.
«О» - кәдімгі
дөңгелек,
Ал «Ө» -одан сәл
бөлек.
Мұны да сал,
ерінбе,
Белбеуі бар
белінде.
Ө – жіңішке дауысты
дыбыс.
Ө –дыбысы сөздің
басында, ортасында
кездеседі.
-Балалар, біз
«Қазына іздейік» ойынын ойнаймыз
ба?
Олай болса ойын
шартымен таныс болайық:
Мақсаты: интерактивті тақтада сиқырлы
суреттер көрсетіледі. Онда әр қабатын ашқан сайын бір –бір
тапсырмадан берілген, тапсырма орындалған сайын қазынаға жету
жолдары ашыла түседі. Онда түрлі тапсырмалар берілген, әрбір
тапсырма орындалған сайын қабаттар ашыла
түседі.
1 –
тапсырма:
Суреттер берілген,
сол суреттерді атай отырып, қандай дыбыстан басталғандығын атау.Сол
суретке сәйкес сөйлем құрау.
2 –
тапсырма:
«Ғажайып ағашқа»
жетеді. Онда кеспе буындар берілген. Сол кеспе буындардан сөз
құрау.
3-
тапсырма:
«Кім зерек» айдарына
жетеді.
Мақсаты: Әріптер
берілген. Екі үйшік орналасқан. Біреуі көк,екіншісі қызыл үйшік.
Дыбыстарды ажырату арқылы дауыстыларды қызыл үйшікке, дауыссыздарды
көк үйшікке орналастырамыз.
Сергіту сәті:
«»Буги-буги»
/видео ролик арқылы экраннан
көрсетіледі.
4-
тапсырма
Өтілген әріптерге
байланысты тақпақтар
айтқызу.
А а –
дыбысына:
Алма,алмұрт
егеміз,
Айға сапар
шегеміз.
Алақай
–ау,алақай,
«А» дыбысын
білеміз.
5-
тапсырма:
Әрбір балаға бір
–бірден сөздер жазылға, таратпалар таратылады,сол сөздерге дыбыстық
талдау жасату.
6 –тапсырма
:
Жаңа сабақ бойынша Ө дыбысының
жазбаша түрін қантты бедер арқылы жаздырып үйрету.Әліппе дәптермен
жұмыс.
|