Білім беру саласы: Қатынас
Білім беру бөлімі: сауат ашу
Тақырыбы:Сиқырлы әріптер әлемі /Өө дыбысы/
Мақсаты: Дидактикалық материалдарды пайдалана отырып,ойлау қабілетін дамыту,дәстүрден тыс әдіс –тәсілдерді пайдалана отырып игерген білімдерін бекіту.Сөздерді байланыстыра отырып сөздің қорын дамыту.Шығармашылық қызметін дамыту,адамгершілікке тәрбиелеу.
Қолданатын әдіс –тәсілдер: ойын ,ақпараттық –қатынастық технология.
Қолданатын көрнекі құралдар: видео проектор,суреттер,ребустар,кеспе әріптер.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жылулық шеңбері: Сыныбымыз тап –таза, Борда дайын тақтада. Денемізді жинақтап, Отырайық партаға.
Өткен сабақты қайталау: -балалар сауат ашу оқу қызметінде біз нені үйрендік? -дыбыс дегеніміз не? /дыбысты естейміз, көрмейміз/ -әріп дегеніміз не? /әріпті көреміз, жазамыз, оқимыз/ -дыбыстар нешеге бөлінеді? / дауысты, дауыссыз/ - әріптерден не құралады? /сөз/ -сөзден не құралады? /сөйлем/ -өткен сабақта қандай әріпті өттік? /Ү дыбысы/ -Ү дыбысы қандай дыбыс? /жіңішке дауысты дыбыс/ |
Шаттық шеңберіне тұрады Қыс мезгілі 3 ай Ай аттарын атайды. Оқуды,жазуды, әріптер,дыбыстарды үйрендік Әріп –көзбен көреміз,жазамыз, оқимыз. Дыбыс –көзбен көрмейміз, естейміз. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
-Балалар, тақтаға назарларыңды аударыңдар! - ненің суреті ? / өгіз, түйе/ -өгіз сөзі қандай дыбыстан басталып тұр? - Өгіз сөзін буынға бөліңдерші? - олай болса Өө дыбысымен таныс болайық./тақтаға Өө дыбысының баспа, жазба түрлері жазба түрінде ролик көрсетіледі. «О» - кәдімгі дөңгелек, Ал «Ө» -одан сәл бөлек. Мұны да сал, ерінбе, Белбеуі бар белінде. Ө – жіңішке дауысты дыбыс. Ө –дыбысы сөздің басында, ортасында кездеседі. -Балалар, біз «Қазына іздейік» ойынын ойнаймыз ба? Олай болса ойын шартымен таныс болайық: Мақсаты: интерактивті тақтада сиқырлы суреттер көрсетіледі. Онда әр қабатын ашқан сайын бір –бір тапсырмадан берілген, тапсырма орындалған сайын қазынаға жету жолдары ашыла түседі. Онда түрлі тапсырмалар берілген, әрбір тапсырма орындалған сайын қабаттар ашыла түседі. 1 – тапсырма: Суреттер берілген, сол суреттерді атай отырып, қандай дыбыстан басталғандығын атау.Сол суретке сәйкес сөйлем құрау. 2 – тапсырма: «Ғажайып ағашқа» жетеді. Онда кеспе буындар берілген. Сол кеспе буындардан сөз құрау. 3- тапсырма: «Кім зерек» айдарына жетеді. Мақсаты: Әріптер берілген. Екі үйшік орналасқан. Біреуі көк,екіншісі қызыл үйшік. Дыбыстарды ажырату арқылы дауыстыларды қызыл үйшікке, дауыссыздарды көк үйшікке орналастырамыз. Сергіту сәті: «»Буги-буги» /видео ролик арқылы экраннан көрсетіледі. 4- тапсырма Өтілген әріптерге байланысты тақпақтар айтқызу. А а – дыбысына: Алма,алмұрт егеміз, Айға сапар шегеміз. Алақай –ау,алақай, «А» дыбысын білеміз. 5- тапсырма: Әрбір балаға бір –бірден сөздер жазылға, таратпалар таратылады,сол сөздерге дыбыстық талдау жасату. 6 –тапсырма : Жаңа сабақ бойынша Ө дыбысының жазбаша түрін қантты бедер арқылы жаздырып үйрету.Әліппе дәптермен жұмыс. |
Тақтадағы суреттерді атайды. Ө дыбысынан. Ө –гіз Әліппе дәптермен жұмыс |
|
Рефлексивтік түзетулер |
|
Балалар қуанышты жүзбен қазынаны тамашалайды.
Балалар «Ғажайып жұлдызшаларын» алады. |
Күтілетін нәтижелер:
Білуі тиіс: әріптер мен дыбыстар жайлы білуі тиіс. Дыбыстарды ажырата білуі тиіс. Ө дыбысының дауысты дыбыс екендігін, оның баспа, жазбаша түрлерін ажырата білуі тиіс.
Нені білді: буындардан сөз құрауды, суреттерге қарап сөйлем құруды.
Нені игерді: тапсырмалар орындай алады. «Қазына іздейік» ойынын ойнай алады.
Бекітемін:---------------------------- Тексерілді: ---------------------- «Дінасыл» балабақшасы Балабақша әдіскері: Э.Ж.Оразбай
жеке мекемесінің директоры: Г.Ж.Мамадосова
Ашық оқу қызметі
Тақырыбы:Сиқырлы әріптер әлемі /Өө дыбысы/
Білім беру саласы: Қатынас
Білім беру бөлімі: сауат ашу
Тобы: «Бәйтерек» ересектер тобы
Тәрбиеші : И.Ж.Әптіхалова
2017 -2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ÷ " Сиқырлы әріптер әлемі "
Ашық сабақ÷ " Сиқырлы әріптер әлемі "
Білім беру саласы: Қатынас
Білім беру бөлімі: сауат ашу
Тақырыбы:Сиқырлы әріптер әлемі /Өө дыбысы/
Мақсаты: Дидактикалық материалдарды пайдалана отырып,ойлау қабілетін дамыту,дәстүрден тыс әдіс –тәсілдерді пайдалана отырып игерген білімдерін бекіту.Сөздерді байланыстыра отырып сөздің қорын дамыту.Шығармашылық қызметін дамыту,адамгершілікке тәрбиелеу.
Қолданатын әдіс –тәсілдер: ойын ,ақпараттық –қатынастық технология.
Қолданатын көрнекі құралдар: видео проектор,суреттер,ребустар,кеспе әріптер.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жылулық шеңбері: Сыныбымыз тап –таза, Борда дайын тақтада. Денемізді жинақтап, Отырайық партаға.
Өткен сабақты қайталау: -балалар сауат ашу оқу қызметінде біз нені үйрендік? -дыбыс дегеніміз не? /дыбысты естейміз, көрмейміз/ -әріп дегеніміз не? /әріпті көреміз, жазамыз, оқимыз/ -дыбыстар нешеге бөлінеді? / дауысты, дауыссыз/ - әріптерден не құралады? /сөз/ -сөзден не құралады? /сөйлем/ -өткен сабақта қандай әріпті өттік? /Ү дыбысы/ -Ү дыбысы қандай дыбыс? /жіңішке дауысты дыбыс/ |
Шаттық шеңберіне тұрады Қыс мезгілі 3 ай Ай аттарын атайды. Оқуды,жазуды, әріптер,дыбыстарды үйрендік Әріп –көзбен көреміз,жазамыз, оқимыз. Дыбыс –көзбен көрмейміз, естейміз. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
-Балалар, тақтаға назарларыңды аударыңдар! - ненің суреті ? / өгіз, түйе/ -өгіз сөзі қандай дыбыстан басталып тұр? - Өгіз сөзін буынға бөліңдерші? - олай болса Өө дыбысымен таныс болайық./тақтаға Өө дыбысының баспа, жазба түрлері жазба түрінде ролик көрсетіледі. «О» - кәдімгі дөңгелек, Ал «Ө» -одан сәл бөлек. Мұны да сал, ерінбе, Белбеуі бар белінде. Ө – жіңішке дауысты дыбыс. Ө –дыбысы сөздің басында, ортасында кездеседі. -Балалар, біз «Қазына іздейік» ойынын ойнаймыз ба? Олай болса ойын шартымен таныс болайық: Мақсаты: интерактивті тақтада сиқырлы суреттер көрсетіледі. Онда әр қабатын ашқан сайын бір –бір тапсырмадан берілген, тапсырма орындалған сайын қазынаға жету жолдары ашыла түседі. Онда түрлі тапсырмалар берілген, әрбір тапсырма орындалған сайын қабаттар ашыла түседі. 1 – тапсырма: Суреттер берілген, сол суреттерді атай отырып, қандай дыбыстан басталғандығын атау.Сол суретке сәйкес сөйлем құрау. 2 – тапсырма: «Ғажайып ағашқа» жетеді. Онда кеспе буындар берілген. Сол кеспе буындардан сөз құрау. 3- тапсырма: «Кім зерек» айдарына жетеді. Мақсаты: Әріптер берілген. Екі үйшік орналасқан. Біреуі көк,екіншісі қызыл үйшік. Дыбыстарды ажырату арқылы дауыстыларды қызыл үйшікке, дауыссыздарды көк үйшікке орналастырамыз. Сергіту сәті: «»Буги-буги» /видео ролик арқылы экраннан көрсетіледі. 4- тапсырма Өтілген әріптерге байланысты тақпақтар айтқызу. А а – дыбысына: Алма,алмұрт егеміз, Айға сапар шегеміз. Алақай –ау,алақай, «А» дыбысын білеміз. 5- тапсырма: Әрбір балаға бір –бірден сөздер жазылға, таратпалар таратылады,сол сөздерге дыбыстық талдау жасату. 6 –тапсырма : Жаңа сабақ бойынша Ө дыбысының жазбаша түрін қантты бедер арқылы жаздырып үйрету.Әліппе дәптермен жұмыс. |
Тақтадағы суреттерді атайды. Ө дыбысынан. Ө –гіз Әліппе дәптермен жұмыс |
|
Рефлексивтік түзетулер |
|
Балалар қуанышты жүзбен қазынаны тамашалайды.
Балалар «Ғажайып жұлдызшаларын» алады. |
Күтілетін нәтижелер:
Білуі тиіс: әріптер мен дыбыстар жайлы білуі тиіс. Дыбыстарды ажырата білуі тиіс. Ө дыбысының дауысты дыбыс екендігін, оның баспа, жазбаша түрлерін ажырата білуі тиіс.
Нені білді: буындардан сөз құрауды, суреттерге қарап сөйлем құруды.
Нені игерді: тапсырмалар орындай алады. «Қазына іздейік» ойынын ойнай алады.
Бекітемін:---------------------------- Тексерілді: ---------------------- «Дінасыл» балабақшасы Балабақша әдіскері: Э.Ж.Оразбай
жеке мекемесінің директоры: Г.Ж.Мамадосова
Ашық оқу қызметі
Тақырыбы:Сиқырлы әріптер әлемі /Өө дыбысы/
Білім беру саласы: Қатынас
Білім беру бөлімі: сауат ашу
Тобы: «Бәйтерек» ересектер тобы
Тәрбиеші : И.Ж.Әптіхалова
2017 -2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













