Назерке балабақшасының «Ақжелкен» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Вариативтілік бөлім
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Біз өнеріміз
Тақырыбы: Сылдырмақ.
Мақсаты: дыбыс, музыка, дауыс, туралы мағлұмат беру.
Мызыкалық аспаптар жайлы білімдерін бекіту. Қалдық материалдармен ұқыпты
жұмыс жасауға баулу.
Қажетті құрал-жабдықтары: ақ қағаздар, желім, қылқалам, сүлгі суреттер.
Сөздік жұмыс: музыка аспаптары.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Педегогтің іс-әрекеті. |
Баланың іс-әрекеті. |
|
Мотивациялық- жұмыс. |
Балаларға сусын, шырындарының бөтелкесінен жасалған екі музыкалық аспаптарды көрсетіп, үлгіге талдау жасау. Оны «Сылдырмақ» деп атайтынын айтып, оның дыбысына назар аударту.Не себепті екі түрлі дыбыс шығады деп ойлайсыңдар? |
Балалар аспаптарды қарап көреді, дыбыстарын естиді. |
|
Ұйымдастырушы-лық ізденістік. |
-Осындай аспаптарды жасау үшін әрқайсымызға бөтелкелер қажет болады. -Аспап жасау үшін бізге екі түрлі заттар: біреуі ұсақ түймелер, екіншісі әртүрлі дәндер керек. -Өздеріңнің қалауларың бойынша түймені немесе дәндерді алып бөделкенің ішіне салып, оның қақпағын жауып қойыңдар. -Ал енді түрлі-түсті қағаздардан әртүрлі пішіндер қиып алып, аспапты безендіреміз. -Дайын болған аспаппен музыка шығарып көреміз. Барлық балалардың аспаптарының дайын болуын және қандай дыбыс шығаратынын өздеріне таңдату қажет. Ойын: «Кім жүйрік» |
Балалар өздеріне берілген бөтелкелерге түймелерді немесе дәндерді салады.
Әркім өзінше безендіреді.
Балалар қызығып ойнайды. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік. |
Барлық аспаптарды балалардың қолдарына беріп, өздері кезекпен немесе шағын топтармен бірлесіп, қарапайым «оркесрт» құрастырады. |
Кімнің аспабы жақсы дыбыс шығаратынына қарап, безендірулеріне мән беріп жақсы жұмыстар таңдалады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бос бөтелкелерден музыка аспабын жасауға болатынын.
Игереді: заттардың көлеміне қарай әр түрлі дыбыс шығаратынын ажырату.
Меңгереді: бос бөтелкелерден музыка аспабын жасауды.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Сылдырмақ"
Ашық сабақ " Сылдырмақ"
Назерке балабақшасының «Ақжелкен» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Вариативтілік бөлім
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Біз өнеріміз
Тақырыбы: Сылдырмақ.
Мақсаты: дыбыс, музыка, дауыс, туралы мағлұмат беру.
Мызыкалық аспаптар жайлы білімдерін бекіту. Қалдық материалдармен ұқыпты
жұмыс жасауға баулу.
Қажетті құрал-жабдықтары: ақ қағаздар, желім, қылқалам, сүлгі суреттер.
Сөздік жұмыс: музыка аспаптары.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Педегогтің іс-әрекеті. |
Баланың іс-әрекеті. |
|
Мотивациялық- жұмыс. |
Балаларға сусын, шырындарының бөтелкесінен жасалған екі музыкалық аспаптарды көрсетіп, үлгіге талдау жасау. Оны «Сылдырмақ» деп атайтынын айтып, оның дыбысына назар аударту.Не себепті екі түрлі дыбыс шығады деп ойлайсыңдар? |
Балалар аспаптарды қарап көреді, дыбыстарын естиді. |
|
Ұйымдастырушы-лық ізденістік. |
-Осындай аспаптарды жасау үшін әрқайсымызға бөтелкелер қажет болады. -Аспап жасау үшін бізге екі түрлі заттар: біреуі ұсақ түймелер, екіншісі әртүрлі дәндер керек. -Өздеріңнің қалауларың бойынша түймені немесе дәндерді алып бөделкенің ішіне салып, оның қақпағын жауып қойыңдар. -Ал енді түрлі-түсті қағаздардан әртүрлі пішіндер қиып алып, аспапты безендіреміз. -Дайын болған аспаппен музыка шығарып көреміз. Барлық балалардың аспаптарының дайын болуын және қандай дыбыс шығаратынын өздеріне таңдату қажет. Ойын: «Кім жүйрік» |
Балалар өздеріне берілген бөтелкелерге түймелерді немесе дәндерді салады.
Әркім өзінше безендіреді.
Балалар қызығып ойнайды. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік. |
Барлық аспаптарды балалардың қолдарына беріп, өздері кезекпен немесе шағын топтармен бірлесіп, қарапайым «оркесрт» құрастырады. |
Кімнің аспабы жақсы дыбыс шығаратынына қарап, безендірулеріне мән беріп жақсы жұмыстар таңдалады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бос бөтелкелерден музыка аспабын жасауға болатынын.
Игереді: заттардың көлеміне қарай әр түрлі дыбыс шығаратынын ажырату.
Меңгереді: бос бөтелкелерден музыка аспабын жасауды.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:
шағым қалдыра аласыз













