САБАҚ: қазақ тілі«Тағам түрлері» | Мектеп:№27 |
Күні: 11.10.2018ж
| Мұғалімнің аты-жөні: Н.Х.Шараванова |
СЫНЫП: 4В | Қатысқандар: 14 Қатыспағандар:- |
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары | «Тағам түрлері» тақырыбы бойынша тыңдалым тәсілдерін қолдану Т1.1.Лексикалық қорды меңгеру А2.1. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: |
| «Тағам түрлері» тақырыбы бойынша лексикалық қорды қолдану А.«Тағам түрлері» тақырыбы бойынша сөздердің мағынасын түсіну Т. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| «Тағам түрлері» тақырыбы бойынша мәтінге өз жауабын бере алады«Тағам түрлері» тақырыбы бойынша аудиовизуалды материалды тыңдау және өз сөздерімен айту |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| «Тағам түрлері» тақырыбы бойынша өз ойын жеткізе алады Тақырып туралы өз пікірін білдіре алады.Шағын мәтін құрастыра алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Сөздердің мағынасын түсініп, ойын жеткізе алады. Сөйлем құрастыра алады. |
| Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Тағам түрлері, ботқа, палау,борщ, сорпа,қуырдақ, қазақша ет, ас, тұшпара, мәнті, қуырылған ет |
|
|
| Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Пайдалы кеңестер,салқын тағамдар, ұлттық тағамдар, дастархан мәзірі, сусындар, тамақтан соң қол жуу, кезек. |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Палау, қазақша ет, бауырсақ, т.б. неліктен ұлттық тағамдар деп аталады?Ет тағамдары несімен пайдалы?Сүттен қандай тағамдар дайындалады?Тағам адамға не үшін керек? |
|
|
| Не себепті (нан) дастарханға бірінші қойылады деп ойлайсыңдар?Не себепті (ас) адамның арқауы деп ойлайсыңдар?Не себепті тамақты асықпай іш деп айтады?
|
|
|
| ишара: палаудың, қазақша еттің, мәнтінің, тұшпараның, ботқаның суреттері |
|
|
Алдыңғы оқу: | Тағам, азық-түлік, нан, сүт, ет,жеміс,көкөніс сөздері |
Жоспар |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 7-8 минБілу Түсіну | 1.Сыныпты 3 топқа бөлеміз: (сурет таңдау арқылы) Ет,Сүт,Нан 2.Шаттық шеңберін құру. Жылы лебіздер білдіру.3.Сөздікпен танысу4.Сурет: палаудың, қазақша еттің, мәнтінің, тұшпараның, ботқаның суреттері көрсетіледі.5.Эстафета:Кім қандай тағам түрлерін біледі?
| Суреттер , кеспе қағаздар |
Ортасы | 1.Мәтінді тыңдату2.3топқа бөлінеді,топ басшылары сайланады1-топ: ет тағамдары туралы айтады2- топ:сүт тағамдары туралы айтады3- топ:ұннан жасалған тағамдар туралы айтадыӨзара түзете отырып ,жауаптарды тексеру 3.»Не керек?»ойыны4. Берілген тақырыптарда топтасып диалог құрыңдар 1.Асханада. 2. Азық-түлік дүкенінде. 3.Базарда.5.Ет тағамдары | Сүт тағамдары | Ұн тағамдары ___________________________________________ ( кластер жасайды ,қорғайды) 6.Палау мен қазақша еттің құрамын салыстыру Күріш,сәбіз | құрамына пияз,|Шелпек,сорпа|Тұз,су,ет ||салынады|______________________________________________7.Төрт сөйлем жаз. Кімнің сүйікті тағамы қандай? Үлгі:Сашаның сүйікті тағамы- палау. 8.»Жеміс-көкөніс»ойыны |
Аудиотаспа,Оюлар,маркерлер
А4 қағазы
Оқулық |
Соңы
БағалауҮй тапсырмасы |
1.Барлығы: Мен(не?) іштім. Мен(не? ) жедім. Мен нан ... 2.Көпшілігі: Сөйлемді жалғастыр: Тағамның түрлері... Мен бүгін тағамның... 3.Кейбірі: Ас үстінен-...(аттама) Ас атасы-...( нан)Өзара бағалау әдісі6-тапсырма.Сөйлем құрап үйрен.Палау.Мәнті |
|
Рефлексия | Оқушылар тақтадағы алма ағашына қызыл,жасыл,сары жапырақтарды жапсырады.Жасыл алма-бәрі түсініктіҚызыл алма-түсінбедімСары алма-жартылай түсінікті |