Материалдар / Ашық сабақ . Тіл- қарым - қатынас құралы 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ . Тіл- қарым - қатынас құралы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
3963
99 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Тіл-қарым-қатынас құралы



Мектеп: «М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ




Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Калибекова Акмарал Слямбековна

Сынып:5


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т\А 5.3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

Ж.5.1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіне алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құра алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі қосымша және негізгі ақпараттарды анықтай алады.

Бағалау критерийі

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, қосымша және негізгі ақпаратты анықтайды;

Берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құрады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсініп, қосымша және негізгі ақпаратты анықтап, жоспар құра алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Фонетка, сингармонизм, аудармашы, ескерткіш, шапан.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар:

Неліктен ?Тілді қарым-қатынас құралы дейміз?

Не себепті :«Тіл тағдыры-ел тағдыры» деп ойлайсыз

Ишара:


Алдыңғы оқу

Бастауыш сыныпта алған білімдерін пысықтау.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы



Сыныпта психологиялық ахуал туғызыу

Шаттық шеңбері «Ыстық лебіз» шеңберге жиналып бір-біріне жылы лебіз айту; фигуралар арқылы топқа бөлу;


Математикалық фигуралар

Сабақтың ортасы











«

Тіл


Ой шақыру» әдісі







1-тапсырма: «Кестемен жұмыс»

Оқылым мәтініндегі дауысты дыбыстарды теріп алып, оларды мына кесте бойынша толтырыңдар.

Тілдің қ.қ

Жақтың қ.қ

Ерін мен езудің қ.қ

жуан

жіңішке

ашық

қысаң

еріндік

езулік







Дескриптор

1.Дауысты дыбыстарды табады.

2. Кестеге толтырады.

2-тапсырма: «Оқы, ойлан, талқыла» әдісі. Мәтінді түсініп оқып қосымша және негізгі ақпаратты анықтап жоспар құр.

Дескриптор:

  1. Мәтін мазмұнын түсінеді, жоспар құрады.

  2. Қосымша және негізгі ақпаратты анықтайды.

3-тапсырма: Топтық жұмыс.Семантикалық карта

1

Еріндік дауыстылары бар сөздер

Езулік дауыстылары бар сөздер

Еріндік, езулік дауыстылары араласып келген сөздер

2




3






Дескриптор

  1. Сөз ішіндегі дауысты дыбыстарды табады.

  2. Дауысты дыбыстарды түріне қарай ажыратады.


4- тапсырма: «Кім жылдам»әдісі



тапсырмалар

Дескриптор

А

Жұмбақ шешуін тап, қай дауысты дыбыс екенін айт.

Жұмбақ шешеді, дауысты дыбысты ажыратады;


В

Өлеңді жатқа айт

Өлеңді мәнерлеп жатқа айтады.


С

Жұмбақ өлең шығар

Өлең шығарады.












Тілдік бағдарды оқу.

оқулықтағы



Қ.Б «Үш шапалақ»








3- тапсырма

Қ.Б «Бас бармақ»








6- тапсырма

Қ.Б«Бағдаршам»


















5- тапсырма

Қ.Б «Жұлдызша»

Сабақтың

соңы








Кері байланыс

«3 минуттық үзіліс»

  1. Маған ұнады

  2. Маған қиындық туғызды

  3. Мен хабардар болдым

4.Мені таңқалдырды


Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)



«Кім жылдам»әдісі

5- тапсырма


Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, қосымша және негізгі ақпаратты анықтайды;

Берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құрады.

Тарих, әдебиет, өзін-өзі тану

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.


Рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

  • Бүгін оқушылар не үйренді?

  • Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Уақытты қалай пайдаландым?

  • Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!