Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
3минут
Қосымша
тапсырма
5минут
\
Кері
байланыс
5
мин
|
Психологиялық
ахуал
«Амандасу»
әдісі
Музыка әуенімен қозғала
отырып, амандасу түрлерін
көрсетеді
Үй тапсырмасын
тексеру
Оқу тапсырмасын
тексеру:
«Болжау »
әдісі
Өткен оқу жылы бойы өткенді
қайталау
Жаңа
тақырып
Айтылым.
Оқылым
ФС
тапсырмасы
«Топтастыру
»әдісі.
1. Сызбаның көмегімен
сұрақтарға жауап беріп көр.
1.
Сөйлеу не үшін
қажет?
2. Ол не арқылы жүзеге
асады?
Тіл
арқылы
Сөйлеседі,хабар береді,
пікірлеседі,білмегенін сұрайды, кеңеседі.
2. Өлеңді мұқият тыңда.
Теледидар саңқылдап,
Үйрекке тіл
бітірді.
Қара қарға
қарқылдап,
Сөйлеп кетті біртүрлі.
Абыржымай, қаймықпай,
Торғай сайрап тіл
қатты.
Ал бөдене
жалықпай
Шешті қиын
жұмбақты.
Кенет көлге қаз
қонып,
Басты қоңыр
әніне.
Ақтан отыр мәз
болып,
«Сөйледі, – деп, – бәрі
де!»
Тұрсын
Елеусізұлы
• Өлең мазмұны бойынша кейіпкер
мен сөздерді сәйкестендір.
тіл
қатты
жұмбақ
шешті
мәз
болды
әнге
басты
• Ақтан неге мәз болды? Шынында,
құстар сөйлей ала ма?
«Google конверт»
әдісі
3. Мәтінді түсініп оқып,
көшіріп жаз.
Хайуанаттар әртүрлі үн
шығарып, белгі береді.
Үн арқылы олар бір-біріне
жақындап қалған қауіпқатер туралы
хабарлайды.
Мол азыққа кенелгенін
жеткізеді. Сөйлеу тек адамдарға ғана тән. Жас сәби сөйлеуді
үлкендерден үйренеді.
• Соңғы екі сөйлемге сұрақ қой.
Жауап беріп көр.
• Сұрақтарға жауап беруде
сөйлеудің қай түрін
қолдандың?
ЕБҚ
4. Суреттерге
қара.
Оларды сөйлеудің ауызша және
жазбаша түрлеріне ажырат.
ЕҚБ
5. Өлеңді жатқа
жаз.
Атам мені
қуантты
– Маған берді
құлақты:
– Жақсы сөзді
құлағың
Тыңдасын, – деп, – шырағым*!
Маған берді тіл ұшын,
«Шешен бол!» деу –
мұнысы.
Мүбәрак
Жаманбалинов
• Атасы құлақты не үшін
берді?
а) жақсы сөзді тыңдасын
деп;
ә) жақсы сөзді оқысын
деп;
б) жақсы сөзді айтсын
деп;
в) жақсы сөзді жазсын
деп.
• «Шешен бол!» дегені қай сөйлеу
әрекетіне қатысты?
а)
тыңдалым;
ә)
оқылым;
б)
айтылым;
в)
жазылым.
ҚЖ:
Диктант
Жайлауда.
Әкем екеуміз жайлауға бардық.
Онда мен гүл тердім. Жайлаудың ауасы өте таза. Жиі-жиі жаңбыр
жауады. Біз атқа мініп қой бақтық.
(21
сөз)
Үй
тапсырмасы.
3-жаттығу.
Мәтінді түсініп оқып, көшіріп
жаз.
|
Амандасады
Жақсы тілектер
айтады.
Үй тапсырмасын
тексертеді.
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
Сергіту жаттығуын
жасайды
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
Көркем
жазады
Үй тапсырмасын
орындайды
Кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор:
Жыл бойы өткенді
қайталайды-
1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор: Сызбаның көмегімен сұрақтарға
жауап береді-1б
Сөйлеседі,
пікірлеседі-1б
Өте жақсы
оқыдың!
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор:
Өлеңді мұқият
тыңдайды-1б
Өлең мазмұны бойынша кейіпкер
мен сөздерді
сәйкестендіреді-1б
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор: Мәтінді түсініп оқып, көшіріп
жазады-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор: Сөйлеудің ауызша және жазбаша
түрлеріне ажыратады-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор:
Өлеңді жатқа
жазады-1б
Қай сөйлеу әрекетіне қатысты
екенін біледі-1б
ҚБ: 1 -10
балл
Дескриптор:
Диктант
жазад-1б
Қатесіз,көркем
жазады-1б
Жарайсың
«Білім қоржыны»
әдісі
|
Көңіл күй
стикерлері
Суреттер
Суреттер
Қималар
Оқулық
оқулық
Таратпа
парақтар
Оқушы
жұмысы
Оқулық
Суреттер
Оқушы
жұмысы
Суреттер
Суреттер
Оқушы
жұмысы
Суреттер
оқулық
Таратпа
парақтар
Оқушы
жұмысы
Оқулық
Таратпа
парақтар
Оқушы
жұмысы
Кері байланыс
тақтасы
|