Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы

    Сынып:6


    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы


    Ә. Дүйсенбиев: «Күшті болсам мен егер»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру.

    6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

    6.ТБ1.4. Өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    «Күшті болсам мен егер» тақырыбы бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді.

    Өздік есімдігін қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өлеңді әңгіме түріне айналдырып айтады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Өлең тақырыбына бес жолды өлең жазады.

    Бағалау критерийі

    Үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді.

    Өздік есімдігін қатыстыра отырып сөйлем құрап жазады.

    Өлеңді әңгіме түріне айналдырып айтады.

    Бес жолды өлең жазады.

    Тілдік мақсаттар









    Оқушылар орындай алады:

    - Мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    - Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді.

    - Өздік есімдігін қатыстыра отырып сөйлем құрап жазады.

    - Өлеңді әңгіме түріне айналдырып айтады.

    - Өлең жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Елең, тыныштық, теңдес, пойыз.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Күн ыстық, әңгіме айт, мықты болсам, ағаш егу, жеміске тояр.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сен күшті болсаң не істер едің?

    • Қандай күш иелерін білесіңдер?

    • Күшті болу үшін не істеу керек?

    Не себепті күшті болу керек деп ойлайсың?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және руханият» құндылығы.

    Мектеп оқушыларын салауатты өмір сүруге, спортпен шұғылдануға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Дене шынықтыру

    Алдыңғы оқу

    Адамның күшті, мықты болуына түсініктері қалыптасқан.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    7 минут



    3 минут




    4 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыныппен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айта отырып, көңіл-күйлерін көтереді.


    Топқа бөлу. 1-2-3 саны арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.


    «Миға шабуыл».

    - Балалар, күшті болсаңдар не істер едіңдер?

    - Күшті адам болу үшін не істеу керек?


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


    Интерактивті тақта.



    Сабақтың ортасы


    25 минут




    10 минут



















    10 минут











    5 минут

    1-тапсырма. ЖЖ. ТЖ.

    «Сканерлеп оқу»

    1. «Күшті болсам мен егер» өлеңін оқушылар сканерлеп оқиды.

    2. Жұптарымен рөлге бөліп оқиды.

    Жаңа сөздермен жұмыс. / Елең, тыныштық, теңдес, пойыз/.

    3. Өлеңнің мазмұны бойынша сұрақтарға өлең сөзімен жауап береді және мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    1 топ

    1. Балалар не істеп жатыр?

    2. Сен үшін өмірде ең күшті адам кім?


    2 топ

    1. Ақан не деді?

    2. Сен үшін өмірде ең күшті адам кім?


    3 топ

    1. Асқардың ойы қандай?

    2. Сен үшін өмірде ең күшті адам кім?


    Дескриптор:

    1. Өлеңді мұқият қарап оқы.

    2. Рөлге бөліп оқы.

    3. Сұрақтарға жауап бер.

    4. Мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыр.


    ҚБ - смайликтер арқылы жұптар бір-бірін бағалайды.


    2-тапсырма. ТЖ

    «Кесте» әдісі бойынша

    Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестені толтырыңдар.


    Кейіпкер

    Мықты болса не істемек?

    Кейіпкерлер туралы көзқарасың

    Ақан



    Асқар




    Өлеңді әңгіме түрінде айтады. (Көпшілігі)

    Дескриптор:

    1. Мәтіннен мәліметтерді жинақта.

    2. Кестеге түсіріп, жаз.

    3. Өлеңді әңгіме түрінде айт.


    ҚБ – «Бағдаршам» әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.


    3-тапсырма. ЖЖ

    «Еркін жазу» әдісі бойынша берілген өздік есімдігін қатыстыра отырып сөйлем құрап жазады.

    Өздік есімдіктер: өзім, өзіме, өзіміз, өздерің


    Бес жолды өлең жазады.

    «Синквейн» (кейбіреуі)


    Дескриптор:

    1. Өздік есімдіктерін есіңе түсір.

    2. Өздік есімдігін қатыстырып, сөйлем

    құрап жаз.

    1. Бес жолды өлең жаз.


    ҚБ – «Табыс баспалдағы» әдісі бойынша жұптар өзара бағалайды.

    «Күшті болсам мен егер» өлеңінің мәтіні



























































    Ереже





    Сабақтың

    соңы

    8 минут


    4минут




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    12 Қаңтар 2022
    1146
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ә. Дүйсенбиев: «Күшті болсам мен егер» 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ә. Дүйсенбиев: «Күшті болсам мен егер» 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Күшті болсам мен егер» тақырыбы бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады. Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді. Өздік есімдігін қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы

    Сынып:6


    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы


    Ә. Дүйсенбиев: «Күшті болсам мен егер»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру.

    6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

    6.ТБ1.4. Өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    «Күшті болсам мен егер» тақырыбы бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді.

    Өздік есімдігін қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өлеңді әңгіме түріне айналдырып айтады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Өлең тақырыбына бес жолды өлең жазады.

    Бағалау критерийі

    Үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді.

    Өздік есімдігін қатыстыра отырып сөйлем құрап жазады.

    Өлеңді әңгіме түріне айналдырып айтады.

    Бес жолды өлең жазады.

    Тілдік мақсаттар









    Оқушылар орындай алады:

    - Мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    - Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестеге түсіреді.

    - Өздік есімдігін қатыстыра отырып сөйлем құрап жазады.

    - Өлеңді әңгіме түріне айналдырып айтады.

    - Өлең жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Елең, тыныштық, теңдес, пойыз.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Күн ыстық, әңгіме айт, мықты болсам, ағаш егу, жеміске тояр.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сен күшті болсаң не істер едің?

    • Қандай күш иелерін білесіңдер?

    • Күшті болу үшін не істеу керек?

    Не себепті күшті болу керек деп ойлайсың?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және руханият» құндылығы.

    Мектеп оқушыларын салауатты өмір сүруге, спортпен шұғылдануға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Дене шынықтыру

    Алдыңғы оқу

    Адамның күшті, мықты болуына түсініктері қалыптасқан.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    7 минут



    3 минут




    4 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыныппен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айта отырып, көңіл-күйлерін көтереді.


    Топқа бөлу. 1-2-3 саны арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.


    «Миға шабуыл».

    - Балалар, күшті болсаңдар не істер едіңдер?

    - Күшті адам болу үшін не істеу керек?


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


    Интерактивті тақта.



    Сабақтың ортасы


    25 минут




    10 минут



















    10 минут











    5 минут

    1-тапсырма. ЖЖ. ТЖ.

    «Сканерлеп оқу»

    1. «Күшті болсам мен егер» өлеңін оқушылар сканерлеп оқиды.

    2. Жұптарымен рөлге бөліп оқиды.

    Жаңа сөздермен жұмыс. / Елең, тыныштық, теңдес, пойыз/.

    3. Өлеңнің мазмұны бойынша сұрақтарға өлең сөзімен жауап береді және мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

    1 топ

    1. Балалар не істеп жатыр?

    2. Сен үшін өмірде ең күшті адам кім?


    2 топ

    1. Ақан не деді?

    2. Сен үшін өмірде ең күшті адам кім?


    3 топ

    1. Асқардың ойы қандай?

    2. Сен үшін өмірде ең күшті адам кім?


    Дескриптор:

    1. Өлеңді мұқият қарап оқы.

    2. Рөлге бөліп оқы.

    3. Сұрақтарға жауап бер.

    4. Мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыр.


    ҚБ - смайликтер арқылы жұптар бір-бірін бағалайды.


    2-тапсырма. ТЖ

    «Кесте» әдісі бойынша

    Мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша кестені толтырыңдар.


    Кейіпкер

    Мықты болса не істемек?

    Кейіпкерлер туралы көзқарасың

    Ақан



    Асқар




    Өлеңді әңгіме түрінде айтады. (Көпшілігі)

    Дескриптор:

    1. Мәтіннен мәліметтерді жинақта.

    2. Кестеге түсіріп, жаз.

    3. Өлеңді әңгіме түрінде айт.


    ҚБ – «Бағдаршам» әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.


    3-тапсырма. ЖЖ

    «Еркін жазу» әдісі бойынша берілген өздік есімдігін қатыстыра отырып сөйлем құрап жазады.

    Өздік есімдіктер: өзім, өзіме, өзіміз, өздерің


    Бес жолды өлең жазады.

    «Синквейн» (кейбіреуі)


    Дескриптор:

    1. Өздік есімдіктерін есіңе түсір.

    2. Өздік есімдігін қатыстырып, сөйлем

    құрап жаз.

    1. Бес жолды өлең жаз.


    ҚБ – «Табыс баспалдағы» әдісі бойынша жұптар өзара бағалайды.

    «Күшті болсам мен егер» өлеңінің мәтіні



























































    Ереже





    Сабақтың

    соңы

    8 минут


    4минут




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    12.01.2022
    1146
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации