Ашық сабақ Ә дыбысы және әрпі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Ә дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы

25 Б.Момышұлы атындағы орта мектеп

Пәні:

Әліппе

Бөлім:

Әліппе кезеңі

Педагогтің аты-жөні:

Жақсыбаева А.К

Күні:

19.11

Сынып: 1 «ә »

Қатысушылар саны:26

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

64 Ә дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі; еліміздің рәміздерін (Әнұран, Елтаңба, Ту) біледі.

дыбыс пен әріпті таниды, оларды бір-бірінен ажыратады;

оқу түрлерін (буындап оқу, сөздерді тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды;

көркем жазу талаптарына сай, жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады;

Сабақтың мақсаты:

ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі, еліміздің рәміздерін (Әнұран, Елтаңба, Ту) таниды; дыбыс пен әріпті ажырата отырып, оқу түрлерін (буындап оқу, сөздерді тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолдана отырып, мәтінді түсініп оқиды және көркем жазу талаптарына сай жазу жолы мен жол аралығын, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің және әріптердің өзара байланыс элементтерін жаза алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І.Психологиялық дайындық

Шынайы сенім білдіру

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

Құндылық: Құрмет – бір-бірінің пікірін тыңдау, достық қарым-қатынас орнату.

Өткен сабақты еске түсіру

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

Психоллогиялық ахуал

Суреттер

.


слайд 1


Ортасы

25 мин

Дыбыстықталдау
дағдыларындамытужұмысы.
1.Сурет бойынша әңгіме құрау.Мәтінмен жұмыс. «Мектепте салтанатты жиын болды. Жиынға Әдияның әжесі келді. Әлидің әкесі қатысты.
Жиын Әнұран айтумен бас талды».

2. Әңгімені сөйлемдерге талдау.Сөйлем санын анықтау.
3. Бір сөйлемді сөздерге талдау.Сөйлемдегі сөз санын анықтау.
4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «әже» сөзіне дыбыстық талдау жасау

5. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.
6. Ә дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.
7. Ә дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.
8. Жіптен ә әрпін жасау

Құндылық: Бірлік пен ынтымақтастық

Әңгіме құрастыру кезінде жұппен немесе топпен жұмыс жасап, пікір алмасу арқылы ынтымақтастықты дамыту.

Оқылым
1. Оқулықтың 67-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.
2. «Ә» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өз беттерінше табуына мүмкіндік жасау.
3. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру.

Сөздің басына (ән – дән), сөз ортасына (дәрі – кәрі) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.
4. Мақалды тыңдау, мәнін түсіну.
Жазылым
1. Оқулықтағы ә әрпінің таңбалануына назар аудару.
2. Ә әрпін тақтаға жазып көрсету.
3. Ә әрпін ауада жазып көрсету.
4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
1-деңгей:
Сөз сызбасын тиісті сөзбен толықтыр.

1-деңгейдегі оқушылар берілген сөз сызбасын тиісті сөзбен толықтырады: әдемі қыз тәтті тағам дәмді тағам кәрі адам
2-деңгей: Кәрі, тәтті сөздеріне мағынасы қарама-қарсы сөздерді тауып айт. 2-деңгейдегі оқушылар кәрі, тәтті сөздеріне мағынасы қарама-қарсы сөздерді тауып айтады: кәрі – жас; тәтті – қышқыл.
3-деңгей: Әдемі, дәмді, кәрі, тәтті сөздерінің бірімен сөйлем құра. 3-деңгейдегі оқушылар әдемі,
дәмді, кәрі, тәтті сөздерінің бірімен сөйлем құрайды.
«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс
Мұғалімнің нақыл сөзбен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі
сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу. Сабақты
«Үлкен кісілердің батасын алу қажет» деген қорытынды пікірмен аяқтау

Құндылық: Тәуелсіздік пен отансүйгіштік

Қазақтың «батамен ел көгерер» деген қағидасын түсіндіру арқылы ұлтжандылық қалыптастыру.

ЕБҚ тапсырмасы

Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Әңгімені сөйлемдерге тал
дайды: Құраған әңгімелерің
неше сөйлемнен тұрады? (3).
Осы сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді (Жиынға Әдия
ның әжесі келді) сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 4 сөз бар.
Өтілетін жаңа дыбысы бар «әже» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «ә-же» деп буынға бөледі.
Ә- бірінші буынын айтып, дыбыстың қалай созылып айтылып тұрғанын айтады. Ә дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысады.
Жіптен ә әрпінің сұлбасын жасайды.

Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.
Буындарды жеке тұтас
сөздегі айтылуымен оқиды.Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өз бетінше оқиды.

Оқушылар жазу дәптерін
дегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы ә әрпінің бас және кіші әрпін жазады.
Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.
Оқушылар нақыл сөзді
тыңдайды.
Нақыл сөздің беретін
мағынасын өз сөздерімен
жеткізуге тырысады.

Оқушылар бүгінгі сабақта өздеріне оңай және қиын болған тұстарды айтады. Не үйренгісі келетінін ұсыныс ретінде білдіреді.

Дескриптор:

-сурет бойынша әңгіме құрайды;

-әңгімені сөйлемдерге талдайды;

-сөйлемдегі сөз санын анықтайды;

- Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтайды;

- Жіптен ә әрпін жасайды.




Дескриптор:

- Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды;

-сөйлемдерді оқиды.



Дескриптор:

- сызықтарды бастырып жазу арқылы ә әрпінің бас және кіші әрпін жазады;
-үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.


Дескриптор:

-нақыл сөзді
тыңдап, мағынасын өз сөздерімен айтады.



Оқулық, жазу дәптері, сюжетті суреттер, үнтаспа, «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы


Слайд 2






















Слайд 3







Слайд 4








Соңы

10 мин

Сабақты бекіту.

«Бауырсақ» ойыны интерактивті ойыны арқылы сабақты бекіту

Рефлексия

Рисунок 9




Оқушыларды мадақтау. Кері байланыс беру.

Слайд 5





































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2025
50
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі