Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    ___________________________________________
    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Мобильді қосымшалар

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Алтынбекова Жансая Дылдабековна

    Күні:

    16.01.2023

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мобильдік қосымшалар жасау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;

    Сабақтың мақсаты

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Мобильді құрылғылардың (планшеттер телефондар) негізгі компонеттерінің сипаттамаларын салыстырады.

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы: мобильді құрылғылар арқылы (планшеттер мен телефондар) қызметтерін салыстырады, ажыратады.


    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Планшеттердің және телефондардың негізгі сипаттамалары мен компонеттерін анықтайды;

    Мобильді құрылғылардың (планшеттер телефондар) негізгі компонеттерінің сипаттамаларын ажыратады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Жоғары ойлау дағдысы


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы











    3 мин


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен , түгелдеу.

    Көңілді ахуал туғызу «Шаттық шеңбері» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектер айту арқылы көңіл -күйлерін көтеру.

    Оқушыларды топқа бөлу. Қағазға жасырылған сурет бойынша топқа бөлемін.





    Үй тапсырмасын сұрау:

    «Қолыңды төмен ұста» әдіс-тәсілі

    1.Виртуалды машинаны қалай түсінесіздер?

    2. Виртуалды машина адам өмірінде қажет пе?

    3.Виртуалды машинаны тегін пайдалану түрін атаңыз?

    4. Үдерістік виртуалды машина ұғымын қалай түсінесіздер?


    Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, бір-бірлеріне тілек айтады.

    1. Топ. «Телефон» тобы

    2. Топ «Планшет» тобы болып екіге бөлінеді













    Оқушылар сабақ айту үшін емес, сұрақ қою үшін қол көтереді. Мұғалім сыныпты аралап жұріп оқушылардың үй тапсырмасына дайын екенін біледі














    суреттері бар қағаздар (Телефон, планшет)













    Интерактивті тақта

    Сабақтың ортасы

    10 мин


    Жаңа тақырыпты презентация арқылы түсіндіремін

    Мұғалімді тыңдайды


    1 ресурс Оқулық «Арман ПВ» баспасы 91-92 бет

    2 ресурс Оқулық «Арман ПВ» баспасы 92-95 бет

    5 мин

    Ресурс-3

    № 1 тапсырма.

    «Сәйкестендіру» кестесі

    Құрылғыларды анықтамасы бойынша сәкестендіріңіз

    Дескриптор

    1. Планшеттің анықтамасын табады;

    2. Ноутбуктың анықтамасын табады;

    3. Нетбуктің анықтамасын табады;

    4. Электронды оқулықтың анықтамасын табады;

    5. Смартфонның анықтамасын қорғайды.

    Әр сұраққа 1 балл беріледі.

    (Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушы үшін тапсырма. Есту қабілеті төмен білім алушы үшін)

    Оқушылар кестенің анықтамасы бойынша сәйкестендіреді

    Дискриптор

    Кесте

    Ресурс 3

    Ұжымдық жұмыс

    6 мин

    «Броундық қозғалыс» әдісі



    Дескриптор

    1. Ақпараттарды ретімен орналастырады;

    2. Жиналған мәлімет бойынша мұғалімге түсіндіреді


    Сынып ішіне бүгінгі тақырыпқа байланысты суреттер мен ақпараттар орналастырылады. Оқушылар сыныпты айнала қозғала жүріп, берілген тақырып бойынша мәлімет жинайды


    Практикалық тапсырма Компьютермен жұмыс

    10 мин


    Интернет желісін пайдаланып, төмендегі кестедегі мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерін тауып жазыңыз. Мобильді құрылғылардың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырыңыз.

    Құрылғы

    Жедел жады

    Процессор

    Аккумулято(батарея түрі)

    IPone 14 Pro Max




    Samsung duos




    Планшет samsung




    Дискриптор

    1.Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын табады;

    2. Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстырады.


    Дискриптор

    Ноутбук


















    Сабақты пысықтау

    5 мин


    Wordwall.net сайтында викториналық сұрақтарға жауап береміз

    Сұрақтарға жауап береді


    https://wordwall.net/ru/resource/35288340

    2 мин

    Оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма:

    Айжан «Sulpak», «Технодом» дүкендер желісін аралап жүр. Ол қазіргі талапқа сай жаңартылған дизайны бар, көзге жайлылық қалқаны бар, камерасы жағартылған және бағасы қолжетімді телефон алу үшін IT маманына жүгінді. Егер Айжанның орнында сен болсаң, қандай телефон таңдар едің?

    Оқушылар мәтінді оқып, өз ойларын ортаға салады.

    Дискриптор

    1.Телефон таңдауға ұсыныс айтады

    2. Таңдау себебін түсіндіреді.



    Кері байланыс

    «Бес саусақ» әдісі

    3 мин


    1. «Бас бармақ» -басты мәселе. Бүгінгі сабақтың басты құндылыгын жазыңыз?

    2. «Балаң үйрек» -бірлесу. Бүгінгі сабақта кімге көмек бердім, қандай жұмыс жасадым.

    3. Ортан терек-ойлану. Бүгінгі сабақта қандай білім алдым.

    4. Шылдыр шүмек-шынайылық. Бүгінгі сабақ маған ұнады ма? Несімен ұнады?

    Кішкене бөбек-көңіл-күйің. Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйің қандай болды?

    Оқушылар берілген параққа қолдарын қойып, берілген сұрақтарға жауаптарын жазады.


    Үй тапсырмасы

    Мобильді құрылғылардың пайдасы мен зиянын дәптерген жазып келеміз



    Интернет желісі, оқулық

    Оқушыларды бағалау

    1мин

    Kundelik.kz порталына қою

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алтынбекова Жансая Дылдабековна
    09 Қараша 2023
    474
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. А. Гайдар атындағы №35 орта мектеп

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. А. Гайдар атындағы №35 орта мектеп

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    ___________________________________________
    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Мобильді қосымшалар

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Алтынбекова Жансая Дылдабековна

    Күні:

    16.01.2023

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мобильдік қосымшалар жасау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;

    Сабақтың мақсаты

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Мобильді құрылғылардың (планшеттер телефондар) негізгі компонеттерінің сипаттамаларын салыстырады.

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы: мобильді құрылғылар арқылы (планшеттер мен телефондар) қызметтерін салыстырады, ажыратады.


    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Планшеттердің және телефондардың негізгі сипаттамалары мен компонеттерін анықтайды;

    Мобильді құрылғылардың (планшеттер телефондар) негізгі компонеттерінің сипаттамаларын ажыратады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Жоғары ойлау дағдысы


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы











    3 мин


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен , түгелдеу.

    Көңілді ахуал туғызу «Шаттық шеңбері» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектер айту арқылы көңіл -күйлерін көтеру.

    Оқушыларды топқа бөлу. Қағазға жасырылған сурет бойынша топқа бөлемін.





    Үй тапсырмасын сұрау:

    «Қолыңды төмен ұста» әдіс-тәсілі

    1.Виртуалды машинаны қалай түсінесіздер?

    2. Виртуалды машина адам өмірінде қажет пе?

    3.Виртуалды машинаны тегін пайдалану түрін атаңыз?

    4. Үдерістік виртуалды машина ұғымын қалай түсінесіздер?


    Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, бір-бірлеріне тілек айтады.

    1. Топ. «Телефон» тобы

    2. Топ «Планшет» тобы болып екіге бөлінеді













    Оқушылар сабақ айту үшін емес, сұрақ қою үшін қол көтереді. Мұғалім сыныпты аралап жұріп оқушылардың үй тапсырмасына дайын екенін біледі














    суреттері бар қағаздар (Телефон, планшет)













    Интерактивті тақта

    Сабақтың ортасы

    10 мин


    Жаңа тақырыпты презентация арқылы түсіндіремін

    Мұғалімді тыңдайды


    1 ресурс Оқулық «Арман ПВ» баспасы 91-92 бет

    2 ресурс Оқулық «Арман ПВ» баспасы 92-95 бет

    5 мин

    Ресурс-3

    № 1 тапсырма.

    «Сәйкестендіру» кестесі

    Құрылғыларды анықтамасы бойынша сәкестендіріңіз

    Дескриптор

    1. Планшеттің анықтамасын табады;

    2. Ноутбуктың анықтамасын табады;

    3. Нетбуктің анықтамасын табады;

    4. Электронды оқулықтың анықтамасын табады;

    5. Смартфонның анықтамасын қорғайды.

    Әр сұраққа 1 балл беріледі.

    (Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушы үшін тапсырма. Есту қабілеті төмен білім алушы үшін)

    Оқушылар кестенің анықтамасы бойынша сәйкестендіреді

    Дискриптор

    Кесте

    Ресурс 3

    Ұжымдық жұмыс

    6 мин

    «Броундық қозғалыс» әдісі



    Дескриптор

    1. Ақпараттарды ретімен орналастырады;

    2. Жиналған мәлімет бойынша мұғалімге түсіндіреді


    Сынып ішіне бүгінгі тақырыпқа байланысты суреттер мен ақпараттар орналастырылады. Оқушылар сыныпты айнала қозғала жүріп, берілген тақырып бойынша мәлімет жинайды


    Практикалық тапсырма Компьютермен жұмыс

    10 мин


    Интернет желісін пайдаланып, төмендегі кестедегі мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерін тауып жазыңыз. Мобильді құрылғылардың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырыңыз.

    Құрылғы

    Жедел жады

    Процессор

    Аккумулято(батарея түрі)

    IPone 14 Pro Max




    Samsung duos




    Планшет samsung




    Дискриптор

    1.Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын табады;

    2. Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстырады.


    Дискриптор

    Ноутбук


















    Сабақты пысықтау

    5 мин


    Wordwall.net сайтында викториналық сұрақтарға жауап береміз

    Сұрақтарға жауап береді


    https://wordwall.net/ru/resource/35288340

    2 мин

    Оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма:

    Айжан «Sulpak», «Технодом» дүкендер желісін аралап жүр. Ол қазіргі талапқа сай жаңартылған дизайны бар, көзге жайлылық қалқаны бар, камерасы жағартылған және бағасы қолжетімді телефон алу үшін IT маманына жүгінді. Егер Айжанның орнында сен болсаң, қандай телефон таңдар едің?

    Оқушылар мәтінді оқып, өз ойларын ортаға салады.

    Дискриптор

    1.Телефон таңдауға ұсыныс айтады

    2. Таңдау себебін түсіндіреді.



    Кері байланыс

    «Бес саусақ» әдісі

    3 мин


    1. «Бас бармақ» -басты мәселе. Бүгінгі сабақтың басты құндылыгын жазыңыз?

    2. «Балаң үйрек» -бірлесу. Бүгінгі сабақта кімге көмек бердім, қандай жұмыс жасадым.

    3. Ортан терек-ойлану. Бүгінгі сабақта қандай білім алдым.

    4. Шылдыр шүмек-шынайылық. Бүгінгі сабақ маған ұнады ма? Несімен ұнады?

    Кішкене бөбек-көңіл-күйің. Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйің қандай болды?

    Оқушылар берілген параққа қолдарын қойып, берілген сұрақтарға жауаптарын жазады.


    Үй тапсырмасы

    Мобильді құрылғылардың пайдасы мен зиянын дәптерген жазып келеміз



    Интернет желісі, оқулық

    Оқушыларды бағалау

    1мин

    Kundelik.kz порталына қою

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 11 сынып
    09.11.2023
    474
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алтынбекова Жансая Дылдабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации