Сабақтақырыбы: | Абай Құнанбаевтың «Жаз» өлеңі | Мектеп: «О.Бапышеватындағы ЖОМ» |
Күні:04.04.17ж | Мұғалімнің есімі: Исаева Г. О. |
СЫНЫП: 3 «Б» | Қатысқандар саны: 22 | Қатыспағандар саны:- |
Сабақмақсаты | Оқушылардың Абай туралы түсініктерін кеңейту. «Жаз» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Мәнерлеп оқуға үйретуОқушылардың сөздік қорын танымдылық қызығушылығын дамыту, шығармашылыққа баулу |
Күтілетіннәтижелері: | Барлықоқушылар: |
| Өлеңніңмазмұнынтүсінеді, қортындыжасайды |
| Оқушылардыңбасымбөлігі: |
| Сөйлеумәдениеті мен шығармашылыққабілетіартады. |
| Кейбіроқушылар: |
| Өмірден мысал келтіреді.Өз ойларын дәлелдей алады |
Сабақтыңмодулі
Сабақтағыәдіс-тәсілдержәнестратегиялар | Сынитұрғысынанойлау. |
| АКТ |
| ОЖЕСО |
| ОүБ, ОБ |
| «INSERT» түртіпалу, еркінжазу, кластер, |
| Венн диаграммасы, топтастырустратегиясы, |
| сахналау, жаршыәдісі. |
Сабақтыңресурстары: | Батырлардыңсуреттері, слайдтар, |
Жоспар |
Жоспарланғануақыт | Мұғалімніңіс-әрекетіескертпелердіжазыңыз) | Оқушыныңіс-әрекеті |
Кіріспе:
| «Шаттықшеңбер» құруОқушылардытопқабөлу1 – топ «Күз».2 – топ «Қыс»3-топ «Көктем»– Сендер, жылмезгілітуралыосылайсуреттейдіекенсіңдер. Ал, енді Абай атамызқалайсуреттегенекен? Өлеңдіоқымасбұрын Абай атамыздыңбалалықшағытуралыбілетіндеріміздіесімізгетүсірейік.
1.Абай қайжылытуған?(1945-жылы 10-тамыз)2.Қайда туылған?(Семей облысы,Абайауданы)3.Абайдың азаншақырыпқойғанатыкім?(Ибрахим)3.Әкесінің атыкім?(Құнанбай)4.Шешесінің атыкім?(((Ұлжан)5.Абайдың әжесікім? (Зере )6.Абай қайдаоқыды?(Семей медресесінде) | Топқа бөлінеді 2 мин1– топ «Күз».2 – топ «Қыс»3-топ «Көктем»
– Әр топтан бір оқушы жыл мезгілдеріне байланысты өз ойларын айтып суреттейді.Топтастыру арқылы Абай туралы білетіндерін еске түрейік.
|
Негізгібөлім: | Слайд Абай Құнанбаевкім? Абай Құнанбаев-қоғамқайраткері,лирик,аудармашы,данышпан,ғалым,сазгер,ұлыақын, қазақхалқыныңақыны, ұстаз.– Балаларғаарнапжазғанөлеңдерінбілемізбе?Абай Құнанбаевөміріментаныстыру. Мұғалімніңтүсіндірмесі– СоныменқатарАбайды лирик ақындеп те атаймыз. Өйткенітабиғаттыңәсемсырларын, ондағыболыпжатқанқұбылыстарды, адамөміріненарнапжырғақосты. Оныңжылдыңтөртмезгілінеарнапшығарған «Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұрым» және т, бөлеңдері бар.– Бүгінгісабағымызда Абай суреттеген «Жаз» өлеңіментанысамыз.СлайдМазмұнын ашу.Абай бұл өлеңінде……………….– Сөздік жұмысы.Күркіреп – өзеннің ағып жатқандағы дыбысыШұрқырап – кісінейдіШалғын – жайылым немесе қалың шөпЖоны – арқасыЫңқылдап – тойынғанның белгісіСергітусәті. «Желсіз түнде жарық-ай» әнін орындау.7. Топпенжұмыс. |
1 – топ Өлеңді мәнерлеп оқу.2 – топ Өлеңнің мазмұнын айту3-топ Сурет бойынша әңгіме құрау. INSERT стратегиясы(маған таныс емес) деген сөздің астын сызу.1. топ. Жазмезгілінесурет салу.2. топ. Өлеңқұрастырады.3 – топ Жазмезгілінешығарма. |
Қорытынды | 8. Венн диаграммасы.«Қыс»«Жаз» |
|
1.Абай кім?2.Оның қандай өлеңдерін білесіңдер?3.Ақын өлеңде не туралыжазған? |
Бағалау. | Бас бармақтәсілі. Оқушыларөзін – өзібағалайды, топтықбағалаужүргізіледі |
Үйгетапсырма: Өлеңдіжаттау. Абай суреттеген жаз бейнесінің суретін салу, бейнелеп тұрған сөздерді тауып дәптерге жазу.Бұқар жыраудың жырын жаттап ал |