Материалдар / Ашық сабақ. Абай-ұлы ақын 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Абай-ұлы ақын 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
5381
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6-бөлім Атақты тұлғалар

Мектеп: С.Н.Имашев жалпы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Ержаханова Гулбану Зубайровна

Күні:

Сынып: 3

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Абай-ұлы ақын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу

2.1 Сөздік қорды толықтыру

3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және

сөйлеу барысында қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:мұғалім көмегімен оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Көпшілігі:мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздерді қолданып, ауызша сөйлемдер құрайды.

Кейбірі:оқыған мәтінді мазмұндайды, өзі білетін ақпаратымен бөліседі.

Бағалау критерийлері

Мәтінді рөлге бөліп оқиды, мәнерлеп оқиды.

Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Тірек сөздерді қолданып, мәтінді мазмұндайды.

Тілдік мақсаттар

өнер, өнерлі, ғылым, ғалым, өнертапқыш, шебер, қылқылам шебері, еңбекқор

Құндылықтарды дарыту

өнерді бағалау, атақты адамдардың істерін үлгі тұту

Пәнаралық байланыс

дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім

Бала Абай

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Талқылауға арналған сұрақтар: Өткен сабақ бойынша сұрақтар беру

  1. Абай ауылына кім келді?

  2. 2.Әжесі Абайға кім туралы әңгімелеп берді?

  3. Дулат ақын Абайға қандай бата берді?

4.Абай кім?.












Слайд

Сабақтың ортасы

Мәтіналды жұмыс.Оқылым ,айтылым тапсырмалары  .

Берілген сөз тіркестерін қолданып

1-топ Абай туралы кластер құру.

2-топ.Абай туралы білгендерін баяндап беру

Берілген сөздер:ұлы ақын,өлең жазды.қазақ тіліне аударды.ақынның шығармалары,өмір,табиғат туралы өлеңдар жазды,өлеңдері әлемнің 33 тіліне аударылды.

Дескриптор:

Оқушылар берілген сөз тіркестерімен кластер құрады.

2.Берілген сөздерді қатыстырып Абай туралы әңгімелеп береді.

ҚБ:

1-тапсырма.Тыңдалым.Айтылым.

Мәтінді тыңда.Көп нүкте орнына қажетті сөздерді қойып,мазмұнын айт.

Абай Құнанбайұлы-қазақтың....Ол адам,өмір,...туралы көп өлең жазды.Абай орыстың ұлы ақындарының өлеңдерін қазақ тіліне...

Дескриптор:

Көп нүкте орнына қажетті сөздерді қояды

2.Мәтін мазмұнын айтып береді.

ҚБ: «Геометриялық фигуралар» арқылы бағаланады

2-тапсырма.Жазылым.

Көп нүкте орнына қажетті жалғауды қойып жазу,олармен сөз тіркестерін құрау

Абай

-ның

-дың

-тің

-нің

өлең

-сы

ақын

шығарма

орыс

ақын

Қазақ

тіл

әлем

тілдер

Дескриптор:

Көп нүкте орнына қажетті жалғауды қойып жазады

Берілген сөздермен тіркестерін құрайды

ҚБ:өзін-өзі стикерлер арқылы бағалау



Сергіту сәті.

3-тапсырма.Мәтінді оқу.Әр топ қарсы топқа мәтін бойынша сұрақтар қою.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнын түсінеді

Мәтін бойынша сұрақ қояды.

Сұраққа жауап береді.

ҚБ:


«Синквейн» әдісі

«Абай кім?» деген сұраққа синквейн әдісі арқылы жауап алайық.

Зат есім (Кім?) –

Сын есім (Қандай?) –

Етістік (Не істеді? Не қылды? Қайтті?) –

Сөйлем

Синоним –


Маркерлер,

А4











































Үнтаспа «Қызғалдақтар» биі

Сабақтың соңы

Кері байланыс

(Ұ) «Менің сөзім»

Сабаққа рефлексия жасайды, не үйренгенін айтады да, басқа оқушының атын айтады, сол оқушы жалғастырады.

Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау, мәтінді мазмұндау


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сұрақтарға жауап беруге қиналатын оқушыларға бағыт бере отырып, жеке қолдау көрсету.

.


Оқушылар жұптасып жұмыс жасаған уақытта түртіп алу арқылы бағалау. Жеке жауап бергенде комментарий беру арқылы бағалау. Оқушылардың жұмыс жасау барысын, іс-әрекетін бақылау арқылы бағалау.

Белсенді тақтаны шектеулі уақытта пайдалану. Осы сабақта 10 минут қолдануды жоспарлаймын.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!